Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
 21 
 Gepost op: mei 20, 2024, 06:08:35 pm 
Gestart door iamirm - Laatste bericht door iamirm
Zelf zet ik onze wagen altijd eerst waterpas en klappen wij daarna de bedden uit.
Deze staan nooit waterpas, want elke camping is verschillend.
Dus ga ik met mijn waterpas onder het bed bepalen hoever elk bedsteun/pootje/paaltje moet komen. Zoals gewoonlijk past meestal eentje perfect en die andere niet, dus doe ik daar een extra blokje/plankje eronder zodat het mooi waterpas staat.

Op de foto het plankje met een verdieping waarin het pootje moet komen. (Voor de foto even de poot ernaast gezet, want anders zie je de verdieping niet)

Onder de uitdraaisteunen hebben we plankjes en onder de bedden hebben we dus plankjes en zelfs onder onze koelkast heb ik plankjes (want anders loopt soms de deur vast over de grond 2e foto)


Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk
Dank voor je uitgebreide reactie. We zijn bekend met de trucs en het nodig hebben van een voorraad plankjes om het geheel goed waterpas te krijgen. Het gaat hier nu meer om de vorm van het bedframe dat aan een punt hoger lijkt te zijn dan aan de andere. Het lijkt dus getordeerd.

 22 
 Gepost op: mei 20, 2024, 06:05:58 pm 
Gestart door iamirm - Laatste bericht door iamirm
Heeft die wagen 'n gasveer om 't bed te helpen klappen :)848]
Ik heb wel gelezen dat dán idd een spanband gebruikt moet worden om 't bed omlaag te houden...
Ja klopt hij heeft een gasveer! Zou dat het gewoon zijn?

 23 
 Gepost op: mei 20, 2024, 05:17:44 pm 
Gestart door Roelien - Laatste bericht door Roelien
Oh, er is altijd wel iemand die wil helpen, en vaak lukt het ook in mn eentje. Maar als iemand een gouden truc weet zodat ik het altijd zelf kan doen.......
Wil graag wat langer weg en dan paar keer verkassen maar ik merk dat het inklappen vd kar me wat tegenhoudt.

 24 
 Gepost op: mei 20, 2024, 04:58:35 pm 
Gestart door Stefan206 - Laatste bericht door Stefan206
Heb je stugge (massief = VD draad) of soepel gebruikt? Ik kan het niet uit de foto's herleiden.
Achtergrond: stugge draad (massief) mag je niet in mobiele toepassingen gebruiken omdat het kapot trilt.
Met alle gevolgen van dien.
Soepel (met adereindhulsjes) heb ik gebruikt. Ik hoor alleen wel erg vaak dat het een broodje aap verhaal is wat je schrijft. Het is het zelfde matriaal. Alleen veel dunner en gebundeld. Ik betwijfel het, maar goed. Ik ben toch maar voor veilig gegaan!

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk

 25 
 Gepost op: mei 20, 2024, 04:24:17 pm 
Gestart door Van_looney - Laatste bericht door Bonny
Wij zijn ook weer thuis na een heerlijke vakantie op camping de bosrand in spier .
Wij hadden van klapweekend een hepi gemaakt .
We hebben heerlijk weer gehad en we zijn lekker in de omgeving op struin geweest .
Een dagje naar Orvelte erg leuk en we moeten er nog een keertje naar toe want we zijn nog niet bij het Jan Kruis museum geweest .
En een dagje gewinkeld in Assen maarBeilen was met winkel aanbod eigenlijk net zo leuk .
En we hebben het plankenpad gewandeld
Het weer was fantastischbijna alle regen ging aan ons voorbij  :J
En heerlijk warm .
Kortom we kijken terug op een fantastisch klapweekend en heerlijke vakantie .

 26 
 Gepost op: mei 20, 2024, 04:21:30 pm 
Gestart door Stefan206 - Laatste bericht door f2ride2001
Heb je stugge (massief = VD draad) of soepel gebruikt? Ik kan het niet uit de foto's herleiden.
Achtergrond: stugge draad (massief) mag je niet in mobiele toepassingen gebruiken omdat het kapot trilt.
Met alle gevolgen van dien.

 27 
 Gepost op: mei 20, 2024, 04:14:58 pm 
Gestart door Roelien - Laatste bericht door fam smits 2
wij hebben een spacer we snappen je probleem
dat blijf zwaar en het deksel moet toch van de grond
we kunnen ook geen idee verzinnen voor je
maar hulp vragen is het enige wat kan denk ik
suc6 met kamperen in fijne spacer

 28 
 Gepost op: mei 20, 2024, 03:51:55 pm 
Gestart door Roelien - Laatste bericht door LarsNL
Sportschool? En anders (ik ken de wagen niet) sterkere luchtveren? Of een soort krik/hefboom?

 29 
 Gepost op: mei 20, 2024, 03:29:48 pm 
Gestart door Roelien - Laatste bericht door OhPeeCee
Helemaal niemand met je mee? Misshien zijn er wel medekampeerders bereid om even te helpen tot de klep vertcaal staat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 30 
 Gepost op: mei 20, 2024, 02:54:34 pm 
Gestart door Roelien - Laatste bericht door Roelien
Dag,
Ik kampeer alleen met m'n Spacer. Gaat nog steeds goed. Enige probleem is dat het inklappen van de kar nogal zwaar is. Heeft iemand tips en/of trucs om dit handig(er) te doen in je eentje?
Ik heb al een steun om op de rand van de bak te zetten zodat ik alles goed in de kar kan leggen. Ik zoek vooral een oplossing voor het eerste zware stuk van het optillen van de klep.

Roelien

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal