Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Wie kent camping Bovensbos in Helden, Noord Limburg  (gelezen 4444 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jsteijn

  • Gast
Wie kent camping Bovensbos in Helden, Noord Limburg
« Gepost op: maart 22, 2012, 02:51:59 pm »

Wij hebben deze camping uitgezocht op de fasciliteiten:
Zwembad
Niet te groot
Beestjes en pony's
Regio Limburg
Voldoende speeltuin/materiaal

We krijgen op de website de indruk dat alles prima in orde is, maar een verslagje van iemand die er al eens is geweest zou welkom zijn, met name met betrekking tot de speelmaterialen en het toiletgebouw.

Alvast dank.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.685
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Wie kent camping Bovensbos in Helden, Noord Limburg
« Reactie #1 Gepost op: maart 22, 2012, 04:24:41 pm »

Kijk even op Zoover... Veel informatie, wel een tikkie wisselend.

Met boerencampings is het nog sterker dan met gewone campings: is het je smaak. Sommige mensen willen iedere dag de boer langshebben voor een praatje, enderen willen de eigenaar niet zien.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Kleeven

  • Gast
Re: Wie kent camping Bovensbos in Helden, Noord Limburg
« Reactie #2 Gepost op: maart 22, 2012, 05:16:31 pm »

Ik ken de camping. Niet dat ik erop gestaan heb maar ik woon daar héél dicht bij.
Mooie camping in een heel rustige mooie bos omgeving.  Midden tussen de weilanden en in de bossen.
Mooi klein dorpje Helden en een groot en gezellig centrum in Panningen. Pl/min 3 km er van af.
Volgens mij hebben ze nog niet zolang nieuwe sanitair gebouwen gekregen.
In welke tijd wil je gaan?
Norbert
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re: Wie kent camping Bovensbos in Helden, Noord Limburg
« Reactie #3 Gepost op: maart 26, 2012, 02:08:08 pm »

De vakantie staat gepland voor de middelste 2 weken van augustus, dus we moeten wel binnenkort gaan reserveren.
We wilden eigenlijk eerst zelf gaan kijken of het wat is, een combi met een dagje naar mn zus in eindhoven, maar als iemand hier ons kan/wil helpen en vertellen of het allemaal is zoals op de site, dan scheelt ons dat weer een ritje zuidwaarts  :J

Inderdaad is de ervaring van leuk/nietleuk of gezellig voor iedereen anders, maar ons gaat het eerst met name even over de fasciliteiten. Toiletgebouw zal goed zijn waarschijnlijk, dat staat er nog niet zo lang, maar de speeltoestellen zijn ook wel een beetje van belang voor zoon (9) en dochtertje (4)

@Kleeven: Norbert, fijn om te weten dat het rustig is, dat zoeken we ook. 3KM naar Panningen is prima te doen met benenwagen,fiets of auto, dus dat is perfect.
Weet je ook nog wat over de speeltoestellen? Dan zou de zoektocht af zijn en gaan we boeken  :J
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Wie kent camping Bovensbos in Helden, Noord Limburg
« Reactie #4 Gepost op: maart 26, 2012, 05:46:33 pm »

Judith,

CAaping de Peelweide is lekker rustig en klein. Zwembad aanwezig met ligstoelen voor de ouders.
OOk zijn er leuke speel toestellen aanwezig, en ook leuke dieren om te aaien en te berijden.....
TZoverland is lekker dichtbij en de grote peel is ook dichtbij om eens te gaan bewandelen c.q. fietsen..
en klein zwitserland in Venlo is leuk ook om eens bezichtigen met de kidzz
...

groet Richard
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re: Wie kent camping Bovensbos in Helden, Noord Limburg
« Reactie #5 Gepost op: maart 26, 2012, 06:29:42 pm »

Dank je. hier hebben we naar gekeken maar ze hebben maar 15 plaatsen... Dat vinden we een beetje te klein

het zal net treffen dat er geen kindjes om te spelen zijn  ;)

« Laatst bewerkt op: maart 26, 2012, 07:05:30 pm door jsteijn »
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Wie kent camping Bovensbos in Helden, Noord Limburg
« Reactie #6 Gepost op: maart 26, 2012, 06:35:04 pm »

Dank je. hier hebben we naar gekeken maar ze hebben maar 15 platsen... Dat vinden we een beetje te klein

het zal net treffen dat er geen kindjes om te spelen zijn :-)

De eigenaar heeft volgensd mij 2 kinderen  die dan ook op de camping zijn en spelen met de kidzz aldaar...
Gelogd

Kleeven

  • Gast
Re: Wie kent camping Bovensbos in Helden, Noord Limburg
« Reactie #7 Gepost op: maart 31, 2012, 03:39:20 pm »

Volgens mij hebben ze speeltoestellen. Hoeveel of wat weet ik niet.
Als ik me niet vergis zijn de sanitair gebouwen net nieuw. Of ze hebben net een nieuw sanitair gebouw erbij gekregen, dat kan ook.
Dus mag je aannemen dat ze goed zijn. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Misschien is het toch beter dat je gewoon zelf even naar de camping gaat kijken.
Dan weet je zeker, dat het voldoet aan je eigen wensen en niet aan die van anderen.
Wat overigens zeker goed bedoelde adviezen zijn, door iedereen.

Aan de omgeving en aan de uitstap mogelijkheden die daar zijn, zal het zeker niet liggen.

Mooie wandelgebieden: De Heldense bossen, de Maas, Mijnweg gebied, de grote peel, de Hamert, Het Leudal, zuid Limburg, enz.

Attractie parken:  Toverland, oorlogsmuseum, Gaiapark, het sprookjesbos, de grotten en de Valkenier in Valkenburg, diverse overdekte speeltuinen, diverse musea, enz)

Mooie dorpen en steden: Panningen, Roermond, Arcen, Valkenburg, Maastricht.

Genoeg in de buurt om je niet te vervelen lijkt me, ook met slecht weer niet.

Groet Norbert
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Wie kent camping Bovensbos in Helden, Noord Limburg
« Reactie #8 Gepost op: april 01, 2012, 11:24:34 am »

En niet vergeten een lekker ijsje eten bij....http://www.clevers.nl/


Echt zoooo, lekker ijs.... :K :K
Gelogd

Kleeven

  • Gast
Re: Wie kent camping Bovensbos in Helden, Noord Limburg
« Reactie #9 Gepost op: april 02, 2012, 10:37:45 am »

Als je echt iets lekkers en een groot ijs wil, moet je hier zijn. Voor de wandelaars en motorrijders een geweldige stop.
http://www.wingbergerhoeve.net/
Laat je door de verkoper niet gek maken op een super mege ijs te kopen. Want die is SUUUUUUPER MEEEEEEEEGAAAAAA GROOOOOT
En super lekker.
En de verkoper is gewoon prettig gestoord. Altijd een geweldig humeur en heel vriendelijk.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal