Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwprijs Aart Kok  (gelezen 3295 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mlensink

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 17
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Kavango (2012)
Nieuwprijs Aart Kok
« Gepost op: juni 01, 2013, 05:34:09 pm »

Misschien een hele rare vraag, maar ben wel benieuwd...
Ik overweeg sterk om een nieuwe Aart Kok vouwwagen aan te schaffen.
De Kavango spreekt me erg aan.
Op dit moment is er een aanbieding voor ? 8.795,- met de opties die ik erbij wil. Dit is ? 500,- onder de 'normale' prijs.
Wat zou er nog van de prijs af te onderhandelen zijn of welke extra's zijn er nog bij te krijgen?
Mijn auto was net zo duur, en daar kon ik ook bijv. een trekhaak bij onderhandelen en de afleverkosten vanaf onderhandelen.
Wie heeft hier goede ervaringen mee of tips / adviezen in? Ik ben heel benieuwd!
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Nieuwprijs Aart Kok
« Reactie #1 Gepost op: juni 01, 2013, 06:33:24 pm »

Ook wij hebben destijds een showmodel gekocht. Toen was er weinig ruimte om te onderhandelen, maar hoe dat nu is (met de slechte economie) weet ik natuurlijk niet. Gewoon proberen dus
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 870
  • Merk: kampeermiddel : vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Nieuwprijs Aart Kok
« Reactie #2 Gepost op: juni 01, 2013, 06:43:59 pm »

De wagen wordt al aangeboden voor een lagere prijs, dus of er nog veel te onderhandelen valt??

Een ding dat ik er altijd vanaf weet te praten zijn de kosten rijklaar maken.

Ik zeg altijd: als hij niet rijklaar is kan ik hem niet meenemen, dus onzin deze kosten.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Emmer

  • Gast
Re: Nieuwprijs Aart Kok
« Reactie #3 Gepost op: juni 01, 2013, 09:59:22 pm »

Bij ons vorig jaar ook weinig onderhandeling mogelijk. Nog erger zelfs. In de toonzaal werd ons zelf een duurdere prijs voorgesteld als op de website vermeld stond bij de aanbiedingen. Toen we hiernaar verwezen moesten ze even overleggen en kwamen ze terug om te zeggen dat de aanbieding eigenlijk niet meer actueel was... beetje onzin want ze stond die dag nog online. Toen gezegd dat de prijs die ze opgaven zelfs duurder was als bij een van hun dealers wilden ze toch aan de promoprijs verkopen. Zeer vervelende situatie en een beetje amateurisme van Aart Kok vind ik. De dag erna was de aanbieding op de site aangepast. En zo geweldig was die aanbieding nu ook weer niet, vergelijkbaar met hetgeen ze nu doen.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Nieuwprijs Aart Kok
« Reactie #4 Gepost op: juni 02, 2013, 08:00:41 am »

Het zal niet meevallen om er iets vanaf te krijgen; een vouwwagen wordt (voornamelijk) gekocht op basis van emotie en dat zit niet in die laatste afronding van de prijs ............... en dat weet de verkopende partij helaas ook
Gelogd

MJB

  • Gast
Re: Nieuwprijs Aart Kok
« Reactie #5 Gepost op: juni 02, 2013, 08:36:18 am »

De verkopers van Aart Kok zijn geen "auto/keuken-verkopers", en hun product is dat ook niet dus dat is eigenlijk niet zo raar. Onze ervaring is dat ze regelmatig dingen doen en zeggen die niet zo commercieel zijn. Inhoudelijk is service en aftersales prima, en daar hecht ik meer aan.
Gelogd

Krizz

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.005
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Tuareg Gamedrive
Re: Nieuwprijs Aart Kok
« Reactie #6 Gepost op: juni 16, 2013, 10:46:47 pm »

Ik heb mijn Kariba bij Kampeercentrum de Jong gekocht. Daar was aardig wat ruimte tot onderhandeling.... :> :> :>
Volgens mij ruimeen 1000 euro er af voor een "overjarig" showroommodel.. welke bij aflevering gewoon "nieuwe" een uit het magazijn bleek te zijn.
Tevens konden wij hem gedurende 4 weken uitproberen en indien toch niet bevallen koste dat ons 1000 euro (dat lag toen 500 euro onder de huurprijs bij concurrent ;-)

Wat ik begrepen heb is dat deze onderhandelmogelijkheid/korting geven uiteindelijk de reden is waarom ze geen dealer meer zijn... :(

en uhhh... als je niet vraagt krijg je er niets af...
Gelogd
The KubbKing is dead... long live the New King
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal