Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Opzoek naar een vouwwagen  (gelezen 1950 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Manowar

  • Gast
Opzoek naar een vouwwagen
« Gepost op: juni 23, 2013, 11:12:41 pm »

Hallo Allemaal,

Wij zijn in begin juni een weekend wezen proefdraaien in een vouwwagen (alpen kreuzer).
Voor mij is dit niet al geheel onbekend, maar voor mijn vrouw was dit geheel nieuw. Ging eerder altijd op vakantie bij particuliere huisjes.
Maar nu bevalt het haar wel erg goed en gaan we opzoek naar een vouwwagen. Nou heb ik er geen verstand van welk type en dergelijke.
We zijn met 3 kinderen (7 jaar en 2-ling van 5). Zoek een vouwwagen die dus lekker groot is, kwa opzetten hoeft geen 1 te zijn die binnen een uur klaar is, maar wel een makkelijke constructie, de prijsklasse is erg belangrijk. Ongeveer tussen de ? 200,- en max ? 600,-
Hoop hier iets wijzer te worden over wat voor soort/type vouwwagen we willen aanschaffen.

Zie graag jullie reacties tegemoet.

Mvg Edwin :)
Gelogd

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re: Opzoek naar een vouwwagen
« Reactie #1 Gepost op: juni 23, 2013, 11:16:04 pm »

Alpen Kreuzer houden? ;)

Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Opzoek naar een vouwwagen
« Reactie #2 Gepost op: juni 24, 2013, 07:07:53 pm »

Hallo Edwin,

Welkom hier.

Marktplaats staat vol met gebruikte vouwwagens. Je kunt ook eens kijken (bellen kan ook) of Pauwels Kamperen te Almelo misschien iets voor in jullie budget heeft.

Wij zelf hebben een Roadmaster Family S, is een zeer grote vouwwagen. Onze eerste vouwwagen was een oude Alpen Kreuzer van 20 jaar oud. Mijn vrouw had ook nooit   
gekampeerd. Wij hadden voor ? 200,- heel veel geluk met de Alpen Kreuzer hebben hier 2 vakanties van genoten. Toen vonden we het tijd voor een jongere vouwwagen.

Er zijn veel Topic hier te vinden over de aanschaf van een vouwwagen.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Manowar

  • Gast
Re: Opzoek naar een vouwwagen
« Reactie #3 Gepost op: juni 24, 2013, 07:31:30 pm »

De alpen kreuzer is van vrienden van ons en die gebruiken hem zelf dus dat wordt hem niet.
Is de roadmaster ook een beetje makkelijk op te zetten?

Ik had gezien dat er wel een paar Topic waren.  Het makkelijkste zou zijn om er een paar in het echt te kunnen zien.
Maar Caravanzaken zijn er genoeg en vouwwagenwinkels haast niet. Wel jammer
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Opzoek naar een vouwwagen
« Reactie #4 Gepost op: juni 24, 2013, 07:38:46 pm »

Ik heb nooit een Roadmaster opgezet, maar volgens mij is de Roadmaster niet moeilijker dan vergelijkbare vouwwagens met een tentframe. Mooi degelijk en groot.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Re: Opzoek naar een vouwwagen
« Reactie #5 Gepost op: juni 24, 2013, 08:25:55 pm »

De alpen kreuzer is van vrienden van ons en die gebruiken hem zelf dus dat wordt hem niet.
Is de roadmaster ook een beetje makkelijk op te zetten?

Ik had gezien dat er wel een paar Topic waren.  Het makkelijkste zou zijn om er een paar in het echt te kunnen zien.
Maar Caravanzaken zijn er genoeg en vouwwagenwinkels haast niet. Wel jammer
bravo in ommen niet ver bij jou vandaan. kun je ook zo door naar almelo pauwels kamperen als je dan nog iets verder door rijd kun je ook nog naar obelink in winteswijk. in winterswijk ga je door duisland weer naar het noorden. je hebt dan een leuk dagje uit gehad en veel merken vouwwagens gezien.

Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk

Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal