Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?  (gelezen 13626 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gvr

  • Gast
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #15 Gepost op: maart 09, 2015, 03:33:34 pm »

Wij hebben onlangs de Suncruiser gekocht. Wij vonden de leefruimte toch wel belangrijk bij minder weer... Verder staat deze vouwwagen redelijk snel (hebben de afgelopen jaren een jamet montana op moeten zetten, daar waren we een dag mee bezig...) Ook vonden wij de donkere slaapcabines een pre en de enorm grote disselbak van Cabanon waar we onze koelkast makkelijk in kwijt kunnen.
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #16 Gepost op: maart 09, 2015, 04:22:01 pm »

deel is ook afhankelijk van hoe je wilt kamperen. Trek je rond of ga je 3 weken op dezelfde camping staan?
In beide gevallen kan je met andere dingen rekening houden (ondanks dat je al behoorlijk goed weet wat je wilt)
Gelogd
live life outdoors

FrankDebij

  • Gast
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #17 Gepost op: maart 09, 2015, 04:28:29 pm »

Een conway olympia is de eerste die me te binnen schoot toen ik het eisenpakket las. Maar ik weet niet hoe snel die klapt.
Gelogd

FrankDebij

  • Gast
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #18 Gepost op: maart 09, 2015, 04:28:41 pm »

Een conway olympia is de eerste die me te binnen schoot toen ik het eisenpakket las. Maar ik weet niet hoe snel die klapt.
Gelogd

FrankDebij

  • Gast
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #19 Gepost op: maart 09, 2015, 04:37:33 pm »

Sorry dubbel gepost
Gelogd

Snelle Jelle

  • Gast
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #20 Gepost op: maart 10, 2015, 08:14:43 am »

We hebben hem echt helemaal over een andere boeg gegooid.

We staan gemiddeld 3 weken op een vaste plek (weekenden daar gelaten natuurlijk).

Wij ( 2 v en een kind van nu 4) komen uit op een Cabanon Mercury denken we.

Na een bezoek aan de Alpho GL (slecht uitgezet in Boxtel tussen de tweedehands zo verkoop je hem niet denk ik dan) en toch de Jameta in Schijndel nog een bekeken en ons laten adviseren.

Hardtop voordeel van de Jameta hoeft geen voordeel te zijn en blijkt kinderziektes te hebben (heb ik al meer gelezen).

Voordeel van snel opzetten van de bak is voor ons niet doorslaggevend en ook niet helemaal waar, wagentent moet ook aangerist worden.

Daar kijkende naar prijs en pakket (stop een keer met "nu gratis actie pakket" dat is al jaren zo :)) zouden wij op de Mercury uitkomen.
Nadeel, we zoeken een nieuwe camping, gereserveerd plaats is waarschijnlijk te klein  :H

Dus als iemand een tip heeft voor  het meer van Caldonazzo.....

Ruime plek ...






Gelogd

danny060473

  • Gast
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #21 Gepost op: maart 10, 2015, 07:00:47 pm »

Al eens nagedacht over een Aart Kok Livingstone of de vergelijkbare Zambezi?
Gelogd

Wanderer200

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 471
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2015
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #22 Gepost op: maart 10, 2015, 11:56:54 pm »

Die zitten beide boven het budget van 8000 en zijn ook niet supergroot.
Gelogd

danny060473

  • Gast
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #23 Gepost op: maart 11, 2015, 05:51:06 am »


Die zitten beide boven het budget van 8000 en zijn ook niet supergroot.

Boven budget begrijp ik, maar mijn recente ervaring is dat deze niet zo supergrote wagen meer opties op meer campings bied vandaar de vraag ;-).
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.347
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #24 Gepost op: maart 11, 2015, 09:52:07 am »

wel jammer dat de TS zich niet meer laat horen.

Zo heeft meedenken niet veel zin..

Gelogd
Adventure Awaits

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #25 Gepost op: maart 11, 2015, 12:34:14 pm »

We hebben hem echt helemaal over een andere boeg

Daar kijkende naar prijs en pakket (stop een keer met "nu gratis actie pakket" dat is al jaren zo :)) zouden wij op de Mercury uitkomen.
Nadeel, we zoeken een nieuwe camping, gereserveerd plaats is waarschijnlijk te klein  :H

Dus als iemand een tip heeft voor  het meer van Caldonazzo.....

Ruime plek ...

Heb je al gekeken naar lago di levico (vlakbij meer van caldonazzo) camping lago di levico heeft o.a. Grote plaatsen met privé sanitair
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Wanderer200

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 471
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2015
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #26 Gepost op: maart 12, 2015, 08:40:43 pm »

Boven budget begrijp ik, maar mijn recente ervaring is dat deze niet zo supergrote wagen meer opties op meer campings bied vandaar de vraag ;-).

Helemaal mee eens hoor :) maar als de TS een Odyssee of Flexi al te klein vindt dan vallen er aardig wat modellen af.
Gelogd

Snelle Jelle

  • Gast
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #27 Gepost op: maart 13, 2015, 07:49:13 am »

Heb je al gekeken naar lago di levico (vlakbij meer van caldonazzo) camping lago di levico heeft o.a. Grote plaatsen met privé sanitair


Dank je voor de tip! we hebben een aanvraag gedaan! En gelijk ook bij :Camping Mario Village.

Wij zien het maar als luxe probleem  8)
Gelogd

Willems

  • Gast
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #28 Gepost op: maart 14, 2015, 08:50:04 pm »

Inderdaad niet meer gereageerd, maar ook omdat we momenteel even niet verder komen. Plan is nu om eerst, zodra er een vrij weekend in de agenda beschikbaar is, toch bij een aantal dealers langs te gaan om live een aantal wagens te bekijken. Wordt dus zeker vervolgd, als we hopelijk tegen die tijd weer wat wijzer zijn ;-).
Gelogd

Willems

  • Gast
Re: Wie denkt er mee met onze vouwwagenkeuze?
« Reactie #29 Gepost op: maart 31, 2015, 03:14:22 pm »

Even een update; de keuze is gemaakt! Toch gekozen voor een nieuwe Trigano Odyssee, aan te schaffen bij onze buurman Bravo in Ommen. Servicetechnisch vinden we dat toch wel erg aantrekkelijk. En we vertrouwen er maar op dat we de ruimte voldoende vinden. En zo niet, dan moeten we het er gewoon mee doen :). In ieder geval wel de gastencabine erbij en de luifel biedt ook een mooie extra ruimte. Aankomende vrijdag gaan we de puntjes op de i zetten aldaar voor de aankoop.

Iemand nog tips en adviezen die we mee kunnen nemen in ons gesprek?

Verder nog lichte twijfel over de kleur. Blauw/ecru vinden we mooier dan groen/beige, maar wellicht dat de groen/beige qua vlekkenvorming en verduistering voor de nacht een betere optie is. Spreekt er nog iemand uit ervaring hierover?

En is het aan te raden een dissel fietsendrager via Trigano te nemen of kunnen we toch beter zelf op zoek gaan naar een drager?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal