Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bijzondere service Holtkamper  (gelezen 2213 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paadje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: holtkamper
Bijzondere service Holtkamper
« Gepost op: oktober 30, 2020, 02:31:19 pm »

Beste mensen,

Ik post hier niet zo vaak iets, maar raadpleeg dit forum wel regelmatig. Nu wil ik graag de moeite nemen om mijn ervaringen te delen over de service van holtkamper.

2,5 jaar geleden ruilden wij onze cocoon xl in voor een aero uit 2013. We wilden iets meer ruimte.

Bij aflevering had holtkamper op eigen initiatief een nieuw frame (wel nog dat okerkleurige) gemonteerd en een set nieuwe banden geleverd.

Na onze eerste proefkampeersessie bleek er een flinke kuil in het matras te zitten.
Geen probleem zij holtkamper, jullie krijgen een nieuwe.

Weer een vakantie later bleek ik nog steeds scheef te liggen. Vouwwagen naar utrecht, bedframe opnieuw gemonteerd

Weer een vakantie later bleek het probleem niet opgelost.

duizend maal excuses van Holtkamper, breng hem maar langs.

Dit keer pakten ze het wel heel grondig aan: een compleet nieuw bakframe, en lattenbodembed modeljaar 2017.

Bij thuiskomst bleek echter de gasdrukveer niet te werken.

Geen probleem zij holtkamper, sturen we je op (die zijn makkelijk te vervangen)

Ook de nieuwe bleken echter niet sterk genoeg.

Excuses van Holtkamper, sturen we je nog een paar op.

Wat doe ik dan met de vorige set? kijk maar wanneer je weer bij onze zaak bent. je hoeft ze niet op te sturen.

Al deze handelingen, ook al was het wat vervelend voor ons, zijn zonder discussie kosteloos door holtkamper opgelost.

Ik vind dat echt fantastische service, dus bij deze: dikke pluim voor Holtkamper.
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Bijzondere service Holtkamper
« Reactie #1 Gepost op: oktober 30, 2020, 02:45:34 pm »


Dat is inderdaad service uit de duizend!
 WW WW
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 897
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Bijzondere service Holtkamper
« Reactie #2 Gepost op: oktober 30, 2020, 02:51:55 pm »

Je vind dit goede service? Hoeveel vakanties/jaren is het inmiddels niet voor elkaar geweest? Aardige dat ze netjes blijven en kosteloos hun eigen problemen oplossen. Maar het had natuurlijk al gelijk goed moeten zijn.
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Bijzondere service Holtkamper
« Reactie #3 Gepost op: oktober 30, 2020, 03:11:14 pm »


Ze herkennen dat het hun verantwoordelijkheid is en lossen het op, ook voor een tweedehandswagen. Dat vindt ik zeker service. Het andere is eerder kwaliteit van het product en de werken. Elk merk heeft altijd wel exemplaren tussen zitten die wat minder van kwaliteit zijn. Echter als je dan op een dergelijke service kan rekenen, is dat minder een probleem dan wanneer dat niet het geval is.


Als er veel exemplaren zijn die allemaal dezelfde problemen blijken te hebben, dan kan je ook gaan vragen stellen over de kwaliteit van het merk zelf.


Ik ben zelf niet direct fan van Holtkamper. Zijn niet direct de wagens voor ons op dit moment. Maar een dergelijke service vindt ik wel een groot pluspunt voor het merk. En als ooit onze behoeften veranderen, kan dat mogelijk wel gaan meespelen in de keuze.

Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Bijzondere service Holtkamper
« Reactie #4 Gepost op: oktober 30, 2020, 03:41:57 pm »

Je vind dit goede service? Hoeveel vakanties/jaren is het inmiddels niet voor elkaar geweest? Aardige dat ze netjes blijven en kosteloos hun eigen problemen oplossen. Maar het had natuurlijk al gelijk goed moeten zijn.

das wel heel zwart/wit redeneren, men had ook vaker op vakantie kunnen gaan om te ervaren of het probleem door HK was opgelost  :#
dat kan je toch niet een leverancier aanrekenen?
Gelogd

Bonny

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.690
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: Bijzondere service Holtkamper
« Reactie #5 Gepost op: oktober 31, 2020, 02:45:55 pm »

Maar dit was 2,5 jaar geleden toen was het nog van de Fam Holtkamper .
Ze zijn nu toch verkocht aan een andere firma .
Weet zo snel niet welke .
Dus hoe de service nu is
Maar mooi de Holtkamper het heeft opgelost .
Gelogd
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.628
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Bijzondere service Holtkamper
« Reactie #6 Gepost op: oktober 31, 2020, 02:51:54 pm »

Holtkamper is ong. 3 jaar geleden overgenomen door de Vouwwagenspecialist (tegenwoordig Tent Trailer Center). Ook Easy Caravanning behoort tot deze groep.

Voor wat betreft service zou mijn inschatting zijn dat dat goed blijft. Onze ervaringen met TTC (voorheen de Vouwwagenspecialist) zijn zonder meer goed te noemen. 
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

muis

  • Gast
Re: Bijzondere service Holtkamper
« Reactie #7 Gepost op: oktober 31, 2020, 04:59:43 pm »

 :off HK is overgenomen door een investeerder die eerder de vouwwagenspecialist heeft overgenomen.  Inmiddels idd tent trailer center.

On topic: idd netjes opgelost Paadje :J :J

Gelogd

Ebbingnl

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 163
  • Merk Vouwwagen: KeesKampeert No.13. Leef( en een Holtkamper Utopia XL)
Re: Bijzondere service Holtkamper
« Reactie #8 Gepost op: november 01, 2020, 11:25:18 am »

Wij hadden de zelfde ervaring met Holtkamper, niet moeilijk doen over reparaties/aanpassingen, vaak kosteloos of schappelijk opgelost.

Totdat enkele jaren terug, door een storm, de cocoon redelijk zwaar beschadigd was.
Hij was net 10 jaar oud, en na 10 jaar intensief gebruik was het doek ook “af”.
Dus leek mij verstandiger om een nieuwe tent er op te zetten, volgend HK niet nodig, tent was nog in goede staat, dus hoefde alleen gerepareerd te worden.

Dat hebben we geweten, sinds die reparatie is hij bijna elk jaar terug geweest, omdat er bij minste zuchtje wind nieuwe scheuren in doek komen, ja doek was toch slechter als ze dachten....

Vervolgens repareren ze iedere keer netjes schade en sturen keurig een rekening......

Onze liefde is wat bekoeld met HK
Gelogd

paadje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: holtkamper
Re: Bijzondere service Holtkamper
« Reactie #9 Gepost op: november 09, 2020, 01:06:31 pm »

Nog even kort als reactie.

Natuurlijk heb ik ook wel eens gedacht, had dat nu meteen gedaan, of had wat beter gekeken, maar daar hebben ze ook vooral zichzelf mee gehad. Ze vonden het zelf ook heel vervelend dat het gelopen is zoals het gelopen is, maar hebben het iedere keer kosteloos opgelost. Ik heb nooit het idee gehad dat ze zich er vanaf maakten bij de eerdere reparaties. Ze hebben oprecht niet door gehad wat uiteindelijk het probleem was. Daar kun je wat van vinden als het gaat om vakbekwaamheid of zo, maar qua service, het zo goed mogelijk oplossen voor de klant, krijgen ze wat mij betreft een 10. Overigens is dit service van zeer recent, paar weken geleden. Dus die is ook nu nog steeds top.
Gelogd

driezor

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 151
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2020
Re: Bijzondere service Holtkamper
« Reactie #10 Gepost op: november 27, 2020, 08:16:35 am »

@TS

Fijn dat je een positieve ervaring deelt. Tegenwoordig is het veel makkelijker om negatieve ervaringen te vinden dan positieve. Waarom zou je iets op internet plaatsen wat jij als normaal ervaart, terwijl als het mis gaat je de leverancier wel even wereldwijd gaat afbranden.
En je ziet het meteen gebeuren, er worden wat negatieve ervaringen onder geplaatst.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal