Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Inpakken van de Flyer  (gelezen 1238 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Inpakken van de Flyer
« Gepost op: augustus 08, 2021, 02:06:01 pm »

Hier een voorbeeld van het inpakken van een Flyer en wat er op het bed kan,  Flyer 2005 met Airtex
Gelogd

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.224
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: Inpakken van de Flyer
« Reactie #1 Gepost op: augustus 08, 2021, 04:26:13 pm »

Das best veul


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.573
Re: Inpakken van de Flyer
« Reactie #2 Gepost op: augustus 08, 2021, 04:52:43 pm »

Vind ik ook wel.
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

Flapper

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 19
  • Merk Vouwwagen: 2016-2021 Holtkamper Flyer en sinds 2021 Aart Kok Zambezi RL
Re: Inpakken van de Flyer
« Reactie #3 Gepost op: augustus 08, 2021, 08:25:51 pm »

Netjes hoor. Altijd een puzzel met verrassingseffect, past het wel of niet? Tot nu toe altijd…
Alleen die 1e keer in Frankrijk niet, maar dat had zijn redenen.

Wij hebben het schuim vervangen voor slaapmatten, deze trekken we vacuum en stapelen lekker door.
Gelukkig hebben we een grote auto, dakkoffers en doen we ook nog het eea op de flyer.

Maar logica zit er bij ons niet in, zal kijken of ik een foto heb (en dan nog hierop krijgen?)
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Inpakken van de Flyer
« Reactie #4 Gepost op: augustus 08, 2021, 10:10:16 pm »

Das best veul


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Op het bed bedoel je of totaal?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Inpakken van de Flyer
« Reactie #5 Gepost op: augustus 08, 2021, 10:17:41 pm »

Netjes hoor. Altijd een puzzel met verrassingseffect, past het wel of niet? Tot nu toe altijd…
Alleen die 1e keer in Frankrijk niet, maar dat had zijn redenen.

Wij hebben het schuim vervangen voor slaapmatten, deze trekken we vacuum en stapelen lekker door.
Gelukkig hebben we een grote auto, dakkoffers en doen we ook nog het eea op de flyer.

Maar logica zit er bij ons niet in, zal kijken of ik een foto heb (en dan nog hierop krijgen?)
Bij mij ligt bijna alles op een vaste plek. Ik heb ook wel de si matten van mijn kids er op gelegd, plat erop en dan de ventielen open, ze werden dan vanzelf leeg geduwd. Toen had ik nog geen froli.

De stoelen liggen altijd voor het bed, de tafels er bovenop,  naast de stoelen de droogmolen en parasol, voor de stoelen de matjes en daarvoor bij de ingang een lade met bekers en borden, dan nog de haringtas, alle kabels bij de klep.
Gelogd

Flapper

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 19
  • Merk Vouwwagen: 2016-2021 Holtkamper Flyer en sinds 2021 Aart Kok Zambezi RL
Re: Inpakken van de Flyer
« Reactie #6 Gepost op: augustus 08, 2021, 10:21:57 pm »

Hierbij een slechte foto van de spullen op onze lege matten.
3 lege s i matten voor de kids. 2 slaapzak. Grote tafel. Voorwand. Wasrek.
We hebben een membrane tent.

Ik zie nu je reactie muis. Ervoor hebben wij drie iets te onhandige stoelen liggen, vuilnisbak, bezem, stroom, skottel en alles wat er nog bij past.

We hebben de koelkist uit de disselkeuken gehaald, die zit nu ik de auto en vergt ook wel ruimte. Het lukt makkelijk, maar hangt van weer en omstandigheden af, hoe we het doen.
In dakkoffer wel altijd cobb, kleding, kussens.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Inpakken van de Flyer
« Reactie #7 Gepost op: augustus 08, 2021, 10:40:55 pm »

Ik heb ook menbrane maar dat zit alleen op het dak, zo te zien heb je een nieuwere versie zijn de luifel punten ook dubbel doek.  Dat scheelt echt veel hoor.

Ik heb een mazda 2 dus dat is altijd een puzzel met inpakken maar ook daar krijgt als steeds meer een vaste plek, skottel, kleding, porta potti, wat eten, northstar, gasflessen een altijd een hele hoop spullen waarvan ik niet snap dat het meegaat  maar mijn kids wel :# ::)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal