Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: maat luifel louisiana en een bedprobleem  (gelezen 1761 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo

  • Gast
maat luifel louisiana en een bedprobleem
« Gepost op: mei 28, 2012, 11:25:24 am »

Hallo Forum,

met veel plezier heb ik vandaag (voor het eerst) rondgeneusd in het forum. We zijn sinds een paar jaar in het bezit van een Jamet Louisiana uit 1998 en hebben er inmiddels uitgebreid van genoten. Dit jaar willen we er weer gebruik van gaan maken met ons gezin.
De wagen heeft alleen 2 problemen. Ten eerste de (verdiepte) standaardluifel. Deze is door het gebruik van de vw op een seizoensplaats 'op'. We willen deze vervangen door een universele die nog wat dieper is en 1 of 2 zijwanden heeft. Maar: de luifel ligt op de wagen in de opslag, waar ik niet zomaar bij kan. Om een ander te bestellen heb ik de afstand (in cm) tussen de hoekpunten en het midden van de voortent nodig. Op geen van de tekeningen op het forum heb ik daar iets over terug kunnen vinden. Iemand een idee??
2e probleem: de bedplank rechts (grote bed) glijdt bij belasting van de wagen. Onbelast ligt de plank ongeveer een halve cm op de wagen; kennelijk zit er speling in de bevestiging. iemand ook deze ervaring? Weet iemand een handige oplossing? alsvast bedakt voor het meedenken.

groeten, Robert



 
Gelogd

walter

  • Gast
Re: maat luifel louisiana en een bedprobleem
« Reactie #1 Gepost op: mei 28, 2012, 10:27:28 pm »

probleem met het bed, breedste bij ons, hebben wij vorig jaar verholpen door de schroeven los te halen en de plank iets meer naar binnen te zetten en toen weer vast geschroefd, dit was helaas geen blijvende optie dit voorjaarsweekend had hij er weer last van, binnenkort gaan we knutselen en zullen we neerzetten wat het geworden is
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal