Nieuwe logo voor de ledenpas.

Gestart door Alex, augustus 30, 2023, 04:03:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Ik ben al aan het testen met een nieuwe skin die goed leesbaar is met je telefoon.
En kan ook nog gebruikt worden met tapatalk voor de liefhebbers.

Voor wie het wil testen?
Die kan ik al overzetten maar Let op het is nog in test fase.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Mirri74

getiem

Kamperen met de wouw-factor

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Ghanneh

Ik wil wel testen, en heb verder evt de nodige kennis op het gebied van webhosting en websites. Als ik daarin iets kan betekenen voor dit forum hoor ik het graag.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alex

Het gaat vooral om de leesbaarheid.
Want die wil ik beter hebben dan het oude.
Grafisch zijn we aardig gebonden aan wat de Skin ons bied.
Zet je wel even op de nieuwe.

Ghanneh

Aanpassingen in de skin zijn niet mogelijk?

Alex

Jazeker wel.
Alleen het is dan flink zoeken voor deze noob in php taal ;)

Ghanneh

Ah, kijk doe mij anders een privébericht met de naam van de skin en hetgeen je anders zou willen zien. Dan wil ik wel kijken wat ik kan doen.

Alex

Tot nu toe eigenlijk nog niet veel tegen gekomen wat niet goed werkt eigenlijk.
Zal je bestanden wel even mailen.

getiem

Citaat van: Alex op september 23, 2023, 06:58:04 PM
Tot nu toe eigenlijk nog niet veel tegen gekomen wat niet goed werkt eigenlijk.
Zal je bestanden wel even mailen.

Lay-out is niet handig....

Kamperen met de wouw-factor

Alex

Klopt daar kun je hem kantelen om hem wel goed te zien.
En dit is dus 1 van de dingen die ik niet terug kan vinden  :(

Mirri74

Mobiel leest bij idd niet lekker, de pictogrammen bij "nieuw" zijn niet beschikbaar. Hebben ze geen kant en klare mobiel friendly design?

Alex

Ghanneh

Citaat van: Alex op september 24, 2023, 09:21:21 AM
Niet in de kleuren die mooi zijn.

Kleuren zijn vaak wel goed aan te passen