Daktenten

Gestart door Alex, september 12, 2023, 06:46:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Eigenlijk een vouwwagen voor op je dak :)
Je ziet ze steeds vaker dus lijkt me het leuk om die hier ook een plekkie te geven.
Wil je hiermee helpen graag.

Kom maar op met merken en info over daktenten dan geef ik het hier een plekkie.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jer81

Dare to be Different schijnt veel modellen te hebben.
https://www.dtbdoutdoor.eu

LarsNL

Hobbes

Voor mij hebben daktenten hetzelfde nadeel als campers. Je moet alles opruimen/inpakken als je iets met de auto wil doen.

Mirri74

Ik vraag me altijd af hoe het deel wat open klapt wordt ondersteund.

Alex

Door de trap die je gebruikt om er in te klimmen.

Alex

Als er iemand het leuk vind om de afdelingen te vullen met de eerste info over de merken zouden we dit natuurlijk leuk vinden.

OhPeeCee