Advies voor bod op een Campwerk Economy

Gestart door Rob Tabbers, augustus 20, 2024, 04:07:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hemertje

Het onderhandelingsspel bestaat uit gunnen en gegund worden.

Als men voor de hoogste prijs gaat dan houdt het snel op wat mij betreft.
Dus probeer daar achter te komen of men je de wagen gunt tegen een redelijke marktwaarde...

Of je moet zelf de hoofdprijs willen betalen?

OhPeeCee

Ik zie op Marktplaats deze voorbij

https://link.marktplaats.nl/m2147418676?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Helaas is 3Dog terziele maar heeft veel overenkomsten met Campwerk

Bieden vanaf 3995, is we uit 2007

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Marcel

Ik zie niet dat het bieden vanaf is. Het lijkt mij erg goedkoop voor deze 3dog. Tenzij hij kapot is ofzo.
Edit: staat in de tekst zie ik nu. Iets te snel gereageerd

martjeklap

Er staan nog meer 3Dogs op marktplaats en als jullie belangstelling voor ee 3 dog hebben kunnen jullie ook een oproepje op de 3Dog roedel op Facebook plaatsen.

Alex

En bravo heeft veel van 3dog over genomen.
Mischien heeft hij nog wat leuks staan.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Rob Tabbers

Hoi allemaal. Ik wilde jullie laten weten dat we vandaag een showmodel campwerk economy hebben gekocht. We zijn er gelijk.

Dank voor al jullie reacties

Gr. Rob

FrankAndrea

Gefeliciteerd en veel plezier met je schimmelvrije klapper. :J

Alex

Lekker hoor.
Dan heb je toch iets meer zekerheid.
Maar zo makkelijk kom je er niet mee weg natuurlijk.
Wij houden van fotossssss.  ;)

Veel plezier ermee.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

metalpe

Proficiat!!!
Leuke vouwwagens, zijn we 2 jaar geleden ook naar gaan kijken toen we in de markt waren voor een nieuwe. Die kunnen tegen een stootje.
Met de tweedehandsprijzen die zo belachelijk zijn, kies je beter voor zekerheid en garantie, als het kan natuurlijk. Veel plezier ermee. Hopelijk snelle levering en al eens een testje in 2024.

M'n vorige vouwwagen, een Trigano Odyssee, kocht ik ook als showmodel ergens in januari. Die moest toen eerst nog tot april of zo verder geshowd worden, en konden we dus nog niet meteen mee.

Verstuurd vanaf mijn moto g54 5G met Tapatalk