De kogel is door de kerk..............Campwerk economy

Gestart door Rob Tabbers, augustus 26, 2024, 03:07:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rob Tabbers

Goedemiddag,

Wij hebben afgelopen zaterdag een Campwerk Economy gekocht. de hoge bak versie. We hadden een combi camp Flexi tent en trailer, maar onze jongens willen naar een eige tent. dus we zijn compacter gegaan.
We hebben 2 weken lang intensief rondgekeken en uiteindelijk wilde we de keuze maken tussen de Campooz Fat Freddy en de Campwerk Economy.

het was wel een lastige. ik vond de Fat Freddy er wat speelser en leuker uitzien. de Campwerk stoorder en veel robuuster van materiaal, tenmiste dat is mijn indruk.

Uiteindelijk toch gegaan voor robuuster en de buizen voelden steviger en dikker doek. Lijkt me betere kwaliteit.

We hebben onze Combi Camp Flexi kunnen inruilen.

We hebben er geen keuken bijgenomen omdat we een super handig rekje hebben waar ons gasstel op kan. Meer heb ik niet nodig.

Nu ga ik nog uitvogelen hoe ik een handig kastje kan maken wat ik aan de deur kan hangen. of een plank met haken waaronder ik iets kan bevestigen om laadjes in te maken.

Ik wacht op het telefoontje om hem op te kunnen halen. dan kunnen we als het goed weer is met de herfstvakantie nog mee op pad.

Gr. Rob

PS

als jullie nog ideeen/foto's hebben voor opbergruimte aan de deur van de trailer dan hoor ik het graag.

Campwerk

Wat voor ons heel handig bleek is een zak met allemaal vakken van verschillende groottes naast de deur.
Om hem op te kunnen hangen maken we gebruik van een bezemsteel, zodat hij ook aan de bovenste stok boven de deur bevestigd kan worden.
Daarnaast is de transportkoker rechts van de achterklep óók heel handig voor alle buizen en die bezemsteel. En om alles gemakkelijk onder in de bak te kunnen krijgen en vandaan te halen heb ik Auer Euroboxen aangeschaft voor alle spullen en kleding. Ieder gezinslid z'n eigen box. Wij hebben altijd wel een keer regen en daarin wordt je kleding niet klam.

Steijlen

Wij hebben ook van die auer bakken! Echt ideaal. 1 voor de keuken/eet spullen, 2 voor de rest. 1 grote voor de voortent en tenttapijt etc.
Qua kleding hebben wij allemaal een Thule kledingtas, allemaal dezelfde maat en dat werkt echt goed; ieder verantwoordelijk voor zn eigen tas.
Verder hebben we een campingkast van de decathlon, deze gebruiken we alleen als we wat langer staan. En we hebben van die kapstokhaakjes waar we de toilettassen aan hangen.

Wij hebben wel de keuken genomen, waardoor we daar alle servies & pannen in kwijt kunnen. Van auer daar ook blauwe bakjes voor gekocht die precies in de keuken passen, voor bestek/keukengereedschap etc.

Veel plezier met je Campwerk!!
Tip voor de herfstvakantie: zet alles wat je open kan zetten om te luchten, open. Wij hadden in de meivakantie veel regen en niet goed genoeg geventileerd. Daardoor hadden we condens op het dakraam, waardoor heel ons bed nat was geworden.