2025 nieuwtjes

Gestart door sammyvannorel, september 02, 2024, 11:50:24 AM

Vorige topic - Volgende topic

GuustFlater89

Citaat van: boersmaster op september 11, 2024, 06:05:44 PM
Volgens Van der Slik gaat het verschil €1200 zijn, althans dat schrijven ze op hun site:

https://www.vanderslik-caravans.nl/nieuwe-vouwwagens/details/vouwwagen/968752-cabanon-malawi-2.0-royale-basic-showroommodel-2024.html/
Weet niet of ze dat vergelijken met de prijs voor het showroom model, of op de nieuwprijs van 2024. Ik denk het eerste.
Cabanon Malawi 2.0

Jon

Mooi ontwerp, het blijven prachtige vouwwagens, komt dichter bij een tent dan elk ander merk.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

WimS

Nu nog even de website actualiseren!

Alex

Citaat van: Jon op september 12, 2024, 01:26:19 AM
Mooi ontwerp, het blijven prachtige vouwwagens, komt dichter bij een tent dan elk ander merk.
Ben ook zeer benieuwd.
Binnenkort al dat moois van dichtbij bekijken en er achter komen waar dit gemaakt word.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Vouwwagen-rookie

De nieuwe prijzen zijn al wel bekend bij o.a. Van der Slik. Wij hebben zojuist de nieuwe prijslijst gehad.
Ze hebben daar ook de foto's van de nieuwe keuken en de klippen.

Nieuwtje is wel dat de comfort-klasse eruit gaat. Verder stijgen alle prijzen voor de wagens met minimaal €900 en de Chamonix en Sunrider XL zelfs meer dan €1000.

Vouwwagen-rookie

Oh en de gootsteen verdwijnt uit de Deluxe keuken

Jon

Nou èn, ik heb me altijd al afgevraagd waar zo'n gootsteen goed voor is.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

metalpe

Ik zou nooit een vouwwagen zonder gootsteen kopen, ongeacht hoe goed hij voor de rest zou zijn :)
Gebruiken we elke dag meermaals!

Verstuurd vanaf mijn moto g54 5G met Tapatalk

FriedelP

Het moet in ieder geval zijn dat er heel wat mensen een voorkeur hebben voor een gootsteen, anders wordt dat niet zo massaal aangeboden. Wordt meestal voorzien wat meerderheid van klanten wil. Echter zelf heb ik het ook altijd groot plaatsverlies gevonden, de uitvoeringen ervan eerder fantasie waarbij je te veel ruimte verliest voor deftig kookvuur en dingen op te bergen.

GJT

Laten we anders in iedere topic de discussie gaan voeren of we wel of niet een kraan/ spoelbak wensen  :Z 

Theu

Citaat van: GJT op september 22, 2024, 02:19:42 PM
Laten we anders in iedere topic de discussie gaan voeren of we wel of niet een kraan/ spoelbak wensen  :Z
Dat vind ik ook een goed idee! En laten we daar dan ook meteen het wel of niet en hoe snel we in- en uitklappen in meenemen.

En als deze onderwerpen uitgeput raken kunnen we altijd nog terug grijpen naar het onderwerp wel of geen grondzeil / worteldoek. ;-)

#discussietevaakgelezen
#iederzijneigenmeningenervaring

Jon

Flauw hoor, het gaat over 2025 nieuwtjes waaronder het verdwijnen van de spoelbak in een bepaalde situatie, als daarop een reactie plaatsen gevoelig ligt vraag ik me af waarop nog wel gereageerd kan of mag worden.

Marcel

Wij hebben in de 8 jaar dat we de Malawi hebben de goot nog nooit gebruikt. Klep dicht en het is een werk plek. Ik denk dat kampeer ervaringen hebben geleid tot deze beslissing bij cabanon

FriedelP

Die kampeerervaringen evolueren ook in de tijd hé. Toen ik jong was en met mijn ouders ging kamperen moest je meestal een heel eind lopen achter water en was dat enkel in de voorzieningen voorhanden. Wij sleurden toen een grote bus van 30 liter water naar de tent als watervoorraad. Tegenwoordig is er zelf op de meest eenvoudige camping binnen de 50 meter een waterpunt wat de behoefte van de kampeerders ook doet veranderen. Zelf heb ik ook bij minder waterpunten in de buurt altijd onpraktisch gevonden.