2025 nieuwtjes

Gestart door sammyvannorel, september 02, 2024, 11:50:24 AM

Vorige topic - Volgende topic

Marcel

Water en een gootsteen zijn voor mij verschillende dingen. Voor water heb je een jerrycan, maar dient de gootsteen voor?

Kuijfjes

Citaat van: Marcel op september 23, 2024, 05:18:58 PM
Water en een gootsteen zijn voor mij verschillende dingen. Voor water heb je een jerrycan, maar dient de gootsteen voor?
Om je water van je jerrycan in te doen :)14]

Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk

2023 - 2024: Jamet Texas, bj. ???? (heel oud)
2024 - heden: Combi-Camp Country, bj. 2013

poldertoerist

Citaat van: FriedelP op september 23, 2024, 09:32:50 AM
Die kampeerervaringen evolueren ook in de tijd hé. Toen ik jong was en met mijn ouders ging kamperen moest je meestal een heel eind lopen achter water en was dat enkel in de voorzieningen voorhanden.

Afgelopen zomer, op iedere camping een keuken met meerdere kookplekken met "deftig vuur" Dus die hele keuken hoeft er ook niet meer bij.

Maar ik ben het wel met Theu en GJT eens. iedere keer weer diezelfde discussie, met exact dezelfde argumenten voor en tegen. in dit geval echt topic vervuiling. En nou doe ik er zelf nog aan mee ook. 

Maar de reden dat ik een vouwwagen zonder keuken wil is dat de keuken niet echt voldoet aan wat ik graag wil. Dat gaat dan over de plaats, de indeling, het gewicht of de afmetingen.. De nieuwe keuken ziet er best fraai uit, maar ik zou, als ik nu weer een Malawi zou bestellen, ook nu de keuken niet willen.

Het is wel jammer dat je niet echt ergens fatsoenlijke foto's kan vinden van de nieuwe modellen.

Adventure Awaits