Waar hang jij je vouwwagen achter in 2025. Foto's graag!!

Gestart door Kuijfjes, januari 23, 2025, 03:38:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jon

Citaat van: FriedelP op januari 29, 2025, 09:44:37 AM
Ik heb een grote break, niet voor het trekvermogen, altijd een bescheiden motor in gehad, maar vooral voor het laadvermogen en de ruimte. Ook door het jaar door regelmatig nodig voor mijn andere activiteiten. En als je 3 vrouwen mee op vakantie hebt te nemen, is laadvermogen ook een must  ::) :J
Ik heb bij een bijzondere gelegenheid het genoegen gehad de kofferruimte van je break te mogen aanschouwen, en ja, in jouw/jullie situatie lijkt me dat geen overbodige luxe.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

FriedelP

Citaat van: Jon op januari 30, 2025, 01:00:58 AM
Ik heb bij een bijzondere gelegenheid het genoegen gehad de kofferruimte van je break te mogen aanschouwen, en ja, in jouw/jullie situatie lijkt me dat geen overbodige luxe.
Ik heb daar nog goede herinneringen aan  :J

superkoe32

Voor de 2e keer gaan we aankomende zomer met "brutus" op vakantie :#
Audi A6 55TFSI Hybride Competition uit 2021 :K

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

stalensnuitje

Citaat van: Thomas1984 op januari 29, 2025, 11:32:51 AMAmen.
De manager van een autoverhuur zei ooit tegen mij;
"De koffers worden nooit kleiner."
Ik heb het toch "aangedurfd" :P Bij de vorige baan een Skoda Octavia, die is sinds dit jaar vervangen door een 3-serie Touring, PHEV ook nog :X Maar het paste allemaal (in de Cabanon Mercury), zonder dakkoffer. Uitdaging #2 wordt mogelijk dit jaar als de koop van ook nog een kleinere vouwwagen doorgaat :+

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Arie1984

Het zat niet helemaal in de planning, maar de Citroën Grande C4 Picasso begon wat teveel mankementen te krijgen. Dus deze onlangs vervangen door een "nieuwe" 2e hands Seat Tarraco. Dit ter compensatie :X  voor onze VW ID.3 die niets kan/mag trekken ::). Nog geen foto van de combi, maar die zal later dit jaar nog wel een keer volgen.

Alex

OhPeeCee

Verandert weer niets dit jaar. Dezelfde blauwe met dezelfde HK Cocoon Aero.
Kan de foto bijvoegen niet vinden. Ik zie net klik of sleep bestanden hier naar toe. Zal eens kijken

Kopiëren en plakken lukt niet.

Hoe doe je dat op een iPhone?
Door in het grijze vakje te klikken.  Geef mij maar de paperklip.

De eerste foto is de vorige trekezel. De onderste is de huidige trekezel

Fred G

OOk dit jaar wordt het weer onze rood-groene combinatie

Arie1984

Citaat van: Alex op februari 24, 2025, 06:30:29 PMDat is een groot verschil in rijden denk ik.

Zeker een groot verschil, tussen alle drie trouwens.
Wel blij met het extra vermogen en trekkracht van de Seat t.o.v. de Citroën. De Citroën had de 1.6 basismotor zonder turbo. Met de vouwwagen richting Luxemburg vond ik dit al krap en was het flink poken. Gaat nu als het goed is een stuk soepeler.

W!M

Onze Ford Kuga '21 PHEV

Alex

De klapkar

Wij twijfelen nog tussen een legacy of een Forester :)

Arent

Ook maar even een mooie foto van de bolide en ons tijdelijk onderkomen.