Cadac 2 Cook 3 Pro Deluxe

Gestart door Arent, maart 02, 2025, 10:28:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

Arent

Ik zag deze fantastische kookplaat hier nog niet voorbij komen.
Naast onze skottelbraai gebruiken wij deze kookplaat op de camping.
We hebben deze uitgekozen voor zijn veelzijdigheid, gemak en snelheid.

Je kunt er twee pannen op kwijt, of de bakplaat / grillplaat en een pan.
En met het losse percolator rooster gebruik ik hem in de ochtend voor een heerlijke kop koffie.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Met de optionele tappas set kun je er zonder dat de plaat heel vies wordt ook een lekker eitje bij klaarmaken.

En met het optionele deksel zijn de aardappels toch echt sneller klaar.

Ook hebben wij gekozen voor de snelkoppelingen van Caddac zodat je zonder het dichtdraaien van je gasfles de verschillende kooktoestellen kunt aansluiten.

Hij komt in een handige draagtas zodat hij tijdens transport eenvoudig op te bergen en terug te vinden is.

FrankAndrea

Top. Wij hebben deze vorig jaar gekocht. Hij is heel krachtig en bevalt ons prima. Ook onze Omnia kan die prima aan. Heel blij mee. Kost wat, maar dan heb je ook wat. :J

Steijlen

Mijn schoonzus heeft die ook inderdaad, en volgens mij mijn schoonouders ook.
Wij koken op de keuken van de Campwerk, @Arent, heb je die dan niet er bij genomen? Dan snap ik het :)

Arent

Citaat van: Steijlen op maart 03, 2025, 08:53:52 AMWij koken op de keuken van de Campwerk, @Arent, heb je die dan niet er bij genomen? Dan snap ik het :)
Nee, niet mee besteld. Leek ons niet de moeite waard. Ook omdat we dit al hebben inclusief een super snel opzetbare keukenkast en we geen nut zien in een wasbakje met water. Ook kunnen we nu kiezen waar we de keuken opbouwen. Dit is tot nu toe wel steeds aan die kant geweest maar gewoon verder van de trailer af. Onze deur is wel voorbereid zodat als er het in de toekomst toch wel willen hij er zo op kan.

boswachter

Wij hebben zowel de standaard keuken van de Europacamper, maar ook een 2 cook voor de losse tent (kunnen de pubers hun eigen eitje bakken) en da die bevalt erg goed. had een nieuw gasstel voor de boot nodig, maar helaas paste de 2 cook niet, anders had ik hem ingepikt

martjeklap

Wij hebben ook de Cadac pro de luxe, bij ons gaat de plaat waar de branders in liggen, roesten. Kooktoestel wordt altijd droog opgeborgen. Hebben anderen ook last van roest?

Arent

Nog niet maar volgens mij kun je gewoon een losse plaat nabestellen

martjeklap

Bedankt Arend, ga ik naar kijken.