Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: hulp bij aanschaf  (gelezen 3620 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.203
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: hulp bij aanschaf
« Reactie #15 Gepost op: juli 22, 2020, 06:03:24 pm »

Voor alles is een oplossing. Hou rekening met de oppervlakte die je nodig kan hebben voor beide kampeer middelen. Sommige campings is het soms wat krap.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: hulp bij aanschaf
« Reactie #16 Gepost op: juli 22, 2020, 07:43:33 pm »

Wat de levensduur betreft is het altijd wat gokken. Onze is nu 9 jaar oud,  en we hopen er nog 10 jaar mee op pad te kunnen. Er zit nu wel een gaatje in maar die gaan we repareren. We hopen er ook nog zonder kids mee te kamperen.
Gelogd

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: hulp bij aanschaf
« Reactie #17 Gepost op: juli 22, 2020, 11:39:45 pm »

Of dat realistisch is kunnen jullie alleen zelf beoordelen. Er zijn kinderen die met 5 al vragen om.in een los tentje te mogen, maar er zijn ook 16jarigen die nog in de tent van pa en ma willen... en er zijn ouders die hun kids graag dichtbij, of juist verder weg willen hebben...

En wb t aan- of afraden van een bepaald type vw... als er een advies wordt gevraagd en ik denk er iets zinnigs over te kunnen zeggen doe ik dat, en echt niet alleen over vw's die ik zelf bezit of heb gehad... heb me ondertussen voldoende ingelezen om ook iets over andere merken te kunnen zeggen qua indeling of opties (en met mij een hoop anderen).
Wat is de meerwaarde van een forum als je dat soort zaken alleen vanuit eigen ervaring mag delen? Mag ik dan bv ook niet vertellen waarom ik ergens juist niet voor heb gekozen? Lijkt me wel toch? Het is een advies/mening, vraagsteller kan dat ook naast zich neerleggen... 
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

johanvanmarion

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 43
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
Re: hulp bij aanschaf
« Reactie #18 Gepost op: juli 23, 2020, 10:57:35 am »

Zoals al door meer mensen gezegd; lekker gaan kijken, voelen en ervaren bij een aantal dealers.

Hou er rekening mee dat je wensen door de jaren heen kunnen veranderen. Wij hebben eerst diverse jaren met heel veel plezier geklapt met een roadmaster. Omdat we meer wilden trekken en dus sneller opbouwen zijn we overgestapt naar onze huidige livingstone.

Hoe lang je ermee kunt doen is afhankelijk van hoe je ermee omgaat en voornamelijk aantal kampeerweken. Goed tentdoek gaat minimaal  z’n 60 kampeerweken mee heb ik me is laten vertellen dus reken maar uit ;-)

Succes!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

marijnhak

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 162
Re: hulp bij aanschaf
« Reactie #19 Gepost op: augustus 18, 2020, 03:17:08 pm »

Lekker gaan kijken naar de verschillende opties. Eentje die minder bekend is, maar welke wij pasgeleden  hebben gevonden én nu ook net hebben aangeschaft: Buite Lewe. Redelijk vergelijkbaar qua opbouw als Campooz, 3Dog en andere Trailer-tents met een bagagewagen als opbouw. Wel een stuk prijsvriendelijker, maar nog onbekend. Zitten in Beek en Donk, ook relatief dicht bij België. Via hun website kan je een indruk krijgen en vooral de prijzen liggen erg laag.
Gelogd
Buite Lewe, Buiten Leven
Oost West, klapt best

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 897
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: hulp bij aanschaf
« Reactie #20 Gepost op: augustus 18, 2020, 03:28:52 pm »

Lekker gaan kijken naar de verschillende opties. Eentje die minder bekend is, maar welke wij pasgeleden  hebben gevonden én nu ook net hebben aangeschaft: Buite Lewe. Redelijk vergelijkbaar qua opbouw als Campooz, 3Dog en andere Trailer-tents met een bagagewagen als opbouw. Wel een stuk prijsvriendelijker, maar nog onbekend. Zitten in Beek en Donk, ook relatief dicht bij België. Via hun website kan je een indruk krijgen en vooral de prijzen liggen erg laag.
Is dat niet hetzelfde als Gordigear?
Gelogd

marijnhak

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 162
Re: hulp bij aanschaf
« Reactie #21 Gepost op: augustus 18, 2020, 03:45:55 pm »

Is dat niet hetzelfde als Gordigear?
Het komt bij dezelfde dealer vandaan als Gordigear te leveren valt (Thiesse), mogelijk uit dezelfde fabriek als Gordigear en Campooz, maar het is wel een eigen merk. Qua prijs veel schappelijker met dezelfde kwaliteit, maar omdat er geen dealers en tussenhandel e.d. tussen zit scheelt het dus enorm met de prijs. Thiesse is de enige dealer op dit moment.

Wij hebben vorige week gekeken en qua kwaliteit e.d. ziet het er super uit. Ook op Social Media zie ik veel positieve reacties.
Gelogd
Buite Lewe, Buiten Leven
Oost West, klapt best
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal