Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: bedden conway spirit  (gelezen 2802 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

madammeke77

  • Gast
bedden conway spirit
« Gepost op: februari 04, 2013, 01:43:31 am »

Hallo iedereen,

ik ben nog nieuw hier en ben me een beetje aan het inlezen en heb al aardig wat nuttige info gevonden hiervoor alvast grote dank.
afgelopen najaar hebben wij een conway spirit gekocht, we zijn hier toen als uit probeersel een kort weekend mee weggeweest dus alles is nog nieuw voor ons.
Nu ben ik op zoek naar de breedte van de bedden in de folder zie ik 142cm staan uit mijn hoofd gezegt, nu vraag ik me af is dit de maat van de "plank" of zit hier het zegmaar bankje ook al bij in? Wij hebben nl een heel fijn matras van 140cm wat we graag in de wagen willen gaan gebruiken en nu vraag ik me af of ik deze mee  in kan klappen of dat hij er dan uit moet en later onder het dekzeil moet.

ik hoop dat iemand me kan helpen.

Madammeke77
Gelogd

muis

  • Gast
Re: bedden conway spirit
« Reactie #1 Gepost op: februari 04, 2013, 10:31:30 am »

Dit is de maat incl het kussen van het bankje.

Over de Spirit is nog niet zoveel info hier dus als je ons weer kunt voorzien van info horen we die graag :J
Gelogd

madammeke77

  • Gast
Re: bedden conway spirit
« Reactie #2 Gepost op: februari 04, 2013, 09:27:23 pm »

Ok dank je wel, ik zal jullie graag helpen met evt. info. zoals gezegd ik moet er zelf ook nog thuis in worden maar moet best lukken denk ik zo. We hebben er in ieder geval heel veel zin in om er mee weg te gaan, nu hopen op een mooi voor seizoen want daar hebben we een plek voor gereserveerd.

Maar goed om nog even terug te komen op het matras dan gaat het dus niet lukken om het matras mee in te klappen zeg maar. Zijn er hier mensen die een ander matras meenemen en hoe doen ze dit? Past dit bijv. wel onder het dekzeil?

Madammeke
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: bedden conway spirit
« Reactie #3 Gepost op: februari 04, 2013, 10:16:03 pm »

Hier de folder van de spirit uit 2003, bladzijde 18; het is wel een groot bestand dus je moet even geduld hebben voordat ie is ingeladen.
Op bladzijde 23 zie je dat de wagenbak 125cm breed is; dus zal dat 140cm brede bed inderdaad inclusief het bankje zijn, hoewel de tekening op blz. 18 anders doet vermoeden.
 
http://www.webng.com/conwayowners/brochures/2003.pdf
« Laatst bewerkt op: februari 04, 2013, 10:24:47 pm door nunogconway »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: bedden conway spirit
« Reactie #4 Gepost op: februari 05, 2013, 01:33:26 am »

Wij hebben een opdekmatras gehad die we onder het dekzeil deden, ging echt makkelijk :J Hou er wel rekening mee dat je beddenplank zonder matras anders komt te liggen. Die ruimte moet je wel opvullen omdat het schanier anders te ver doorbuigt en scheef kan trekken.
Gelogd

madammeke

  • Gast
Re: bedden conway spirit
« Reactie #5 Gepost op: februari 14, 2013, 10:45:04 am »

Bedankt voor al jullie reacties aan de reacties te zien denk ik dat het wel zou moeten lukken. Wat betrefd het inklappen zonder matras op de plank, wij willen ons originele matras extra gebruiken bij de kinderen dus dat die zeg maar op een dubbel matras liggen,dus bij het opklappen kan die gewoon op de originele plek.
Nou kan niet wachten tot het voorseizoen begint heb er echt nu al zin in om met de wagen weg te gaan. Dit jaar hopen we er veel gebruik van te maken, voor en naseizoen hebben we een vaste plek op een leuke camping in NL gererserveerd en in de zomervakantie heerlijk 2 weken naar Frankrijk. Laat het maar komen hoor..

Madammeke
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal