Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Conway Cortina ondertent  (gelezen 2893 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DJDEEF

  • Gast
Conway Cortina ondertent
« Gepost op: juli 09, 2018, 11:07:34 pm »

Beste,
We hebben onlangs een Conway Cortina uit 1996 gekocht. Opzetten gaat perfect, maar ik snap niet hoe je het tentje onder de vouwwagen monteert. Iemand ervaring hier mee?
Dank voor jullie reactie.

Mvg,
Davy
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Conway Cortina ondertent
« Reactie #1 Gepost op: juli 09, 2018, 11:10:03 pm »

Ik heb een Cortina gehad, je hangt de haakjes op de hoeken van de plank.  Ik zoek even de foto want die staat hier ergens op het forum.   :J
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Conway Cortina ondertent
« Reactie #2 Gepost op: juli 09, 2018, 11:17:40 pm »




Het makkelijkst is het om na de beddenplank eerst de ondertent  neer te leggen en de hoeken met grondpennen vast te zetten. Hierna maak je de haakjes vast aan de beddenplank ,  de haakjes aan de wagenkant haak je aan de wagen.

Dit voorkomt dat je onder de beddenplank moet kruipen.  Dit geldt ook voor de slaaptenten, als je aan de kant van het tentdoek de slaapcabines alvast vast maakt hoef je niet tussen doek en beddenplank door te wurmen :J
Gelogd

DJDEEF

  • Gast
Re: Conway Cortina ondertent
« Reactie #3 Gepost op: juli 10, 2018, 11:24:33 pm »




Het makkelijkst is het om na de beddenplank eerst de ondertent  neer te leggen en de hoeken met grondpennen vast te zetten. Hierna maak je de haakjes vast aan de beddenplank ,  de haakjes aan de wagenkant haak je aan de wagen.

Dit voorkomt dat je onder de beddenplank moet kruipen.  Dit geldt ook voor de slaaptenten, als je aan de kant van het tentdoek de slaapcabines alvast vast maakt hoef je niet tussen doek en beddenplank door te wurmen :J

Dank je wel! Dit is perfecte informatie 😁
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Conway Cortina ondertent
« Reactie #4 Gepost op: juli 10, 2018, 11:49:54 pm »

Graag gedaan. Als je meer info wilt, geef maar een gil.  Ik heb ruim 7 jaar met de Cortina gekampeerd waarbij we zo vaak mogelijk op pad gingen :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal