Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Uitgebreid intructieboekje voor verschillende Conway type's en onderhoudstips  (gelezen 10570 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast

Zie de bijlagen en de berichten hieronder

Het is in het Engels
« Laatst bewerkt op: december 27, 2010, 03:18:26 pm door muis »
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Uitgebreid intructieboekje voor verschillende Conway type's en onderhoudstips
« Reactie #1 Gepost op: december 27, 2010, 03:11:03 pm »

zie bijlagen
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Uitgebreid intructieboekje voor verschillende Conway type's en onderhoudstips
« Reactie #2 Gepost op: december 27, 2010, 03:12:11 pm »

zie bijlagen
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Uitgebreid intructieboekje voor verschillende Conway type's en onderhoudstips
« Reactie #3 Gepost op: december 27, 2010, 03:14:15 pm »

zie bijlagen

Succes ermee
Gelogd

padi

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 107
  • Merk Vouwwagen: conway classic
    • FB
Re:Uitgebreid intructieboekje voor verschillende Conway type's en onderhoudstips
« Reactie #4 Gepost op: december 27, 2010, 05:49:36 pm »

Perfect deze zeker nu hier ook het onderhoud en chassis bijzit heel erg bedankt ga ze direct downloaden
Gelogd
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd wat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt.

muis

  • Gast
Re:Uitgebreid intructieboekje voor verschillende Conway type's en onderhoudstips
« Reactie #5 Gepost op: december 27, 2010, 06:23:45 pm »

Vond ik ook al, zo uitgebreid had ik hem ook nog niet. Wat je al niet kunt vinden, lang leve het WWW. Succes ermee :J
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Uitgebreid intructieboekje voor verschillende Conway type's en onderhoudstips
« Reactie #6 Gepost op: december 27, 2010, 06:59:04 pm »

moet je nagaan zelf mijn model tent staat er bij ff kijken of ik er ook iets uit kan halen  :**
Gelogd

Patrick1977

  • Gast
Re: Uitgebreid intructieboekje voor verschillende Conway type's en onderhoudstips
« Reactie #7 Gepost op: juni 09, 2018, 03:57:53 pm »

hallo leden ik zit met een groot probleem ik krijg mijn voor tent van de vouwagen niet opgezet nou was er een handleiding
maar die klopt niet nou ben ik met spoed op zoek naar iemand in de buurt van kampen die mij zo snel mogelijk kan helpen om de tent goed te krijgen wij gaan 21 jullie weg en voor die tijd moet het gebeuren ik wil die genen best wel een bedragje schenken als iemand dit leest zou u mij kunnen contacten  via mijn mail adres dat is pdedroog@hotmail.com of bellen mag ook 0640333766 ik hoop op een snelle reactie van iemand anders weet ik me geen raad meer alvast bedankt
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal