Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Alpen kreuzer geen idee welk model en dergelijke  (gelezen 1822 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joyce29

  • Gast
Alpen kreuzer geen idee welk model en dergelijke
« Gepost op: augustus 03, 2014, 07:57:20 pm »

Hallo,

Hallo,

Misschien stel ik wel een hele onmogelijke vraag maar wij hebben een Alpen Kreuzer en qua type of model geen flauw idee..  :I
Mijn hoop is dat er misschien iemand is die hem herkent. We willen hem namelijk verkopen maar dat is vrij lastig als je op een aantal vragen geen antwoord weet..  :H Daarnaast hebben wij thuis een fikse binnenbrand gehad en hebben alle fotos van de vakantie niet meer. En ook de gegevens die we vorig jaar hadden opgeslagen niet..

Groetjes Joyce





Gelogd

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 485
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Re: Alpen kreuzer geen idee welk model en dergelijke
« Reactie #1 Gepost op: augustus 04, 2014, 11:24:32 am »

Ik dacht dat dit heet laatste Oost Duitse (niet door Stema gebouwde) model Alpenkreuzer was. Heet ook wel Camptourist CT-9 of Zugvogel. Heette in Nederland dacht ik Allure, maar zou ook een Prestige kunnen zijn.

Als je het zeker wilt weten: vraag het met het chassisnummer op bij de firma SWIBA in Groningen, die hebben het oude Alpen Kreuzer archief overgenomen na het faillissement
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Alpen kreuzer geen idee welk model en dergelijke
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2014, 12:29:44 am »

 :J idd de CT-9, de Nederlandse naam is de Prestige voor zover ik heb kunnen vinden op een Duits forum

Website over Camptourist De Camptourist is de Duitse naam waaronder hij verkocht werd.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal