Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Alpenkreuzer  (gelezen 1571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cefas79

  • Gast
Alpenkreuzer
« Gepost op: september 25, 2016, 09:26:19 am »

Wij zijn sinds kort overgestapt van een Jamet Louisiana naar een Alpenkreuzer Parade Royale. Nu is mijn vraag wat het verschil is tussen de gewone Parade en de Parade Royale. Ik hoop dat ik op dit forum wel een antwoord hierop ik krijgen aangezien ik op internet geen antwoord kan vinden.
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 865
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Alpenkreuzer
« Reactie #1 Gepost op: september 25, 2016, 11:47:05 am »

Volgens mij zit het verschil in de luifel. De Parade heeft een open luifel ( geen zijwanden), de Parade Royale heeft een gesloten luifel, dus met zijwanden.  Tevens kan de voorwand van de voortent aan de voorzijde van de luifel worden geplaatst, waardoor een grotere voortent ontstaat. Ook kan de luifel rechtstreeks aan de wagentent worden geritst, dus zonder de voortent op te zetten.  Ik meen dat de Royale ook een andere kleurstelling heeft.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

groothuis27

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 172
  • Merk Vouwwagen: alpenkreuzer
Re: Alpenkreuzer
« Reactie #2 Gepost op: november 24, 2016, 07:01:34 pm »

het model parade royale loopt vanaf ongeveer 1993 , vanaf 1996 ongeveer is de toevoeging royale vervallen maar is gewoon de zelfde wagen .
vanaf 2000 is de wagen als het gaat om de bestikkering wat aangepast , zitten o.a ook ander soort velgen en banden onder en het opzet systeem is veranderd . laatste jaargangen tot 2006 werden weer parade sl genoemd .
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal