Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Keuken Alpen Kreuzer Select  (gelezen 1841 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 484
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Keuken Alpen Kreuzer Select
« Gepost op: mei 20, 2011, 02:59:10 pm »

Ik heb begin dit jaar een Alpen Kreuzer Select uit 1991 gekocht, en ben er na wat opknapwerk mee op vakantie geweest. DIt beviel erg goed, maar helaas was een van de zijwanden van de keuken drastisch verroest, dus alles weggeslepen en geschuurd, blijkt na terugkomst van vakantie dat het paneel te dun is geworden om de hele keuken te kunnen dragen, en het verbuigt. Ik heb nu voorlopig het hele handeltje vastgemaakt met twee bouten door de achterkant, maar zoek eigenlijk een nieuw paneeltje, of een ander structurele oplossing. Ik heb nu naar aanleiding hiervan wat vragen:

1. Wat is beter: paneeltje vervangen of hele keuken vervangen? En waar kom ik dan goedkoop aan een nieuwe keuken? (ak heeft 180 euri gekost dus veel geld aan uitgeven lijkt dan zinloos).

2. Waar haal ik eventueel zo'n zijpaneeltje?

3. Ik overweeg een gehele opknap/restauratiebeurt, zijn er goede tips, do's en dont's, en heeft iemand enig idee wat zoiets kost (de tent is nog in goede staat, chassis heeft wat roestpunten maar is structureel stevig, bakje heeft wat deuken, tentstokken in goede staat).
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Keuken Alpen Kreuzer Select
« Reactie #1 Gepost op: mei 20, 2011, 03:50:55 pm »

Swiba.nl: dit bedrijfje heeft veel AK spullenboel uit het faillissement gekocht.

Je zou ook een andere AK kunnen kopen, waarvan alleen de keuken in orde hoeft te zijn.

@ veel geld uitgeven: dat hangt er vanaf: als de rest van de kar goed is en bevalt, kan dat best een relatief grote uitgave rechtvaardigen. Ik zou me niet blindstaren op de initiele aanschafprijs, maar afwegen of het de investering waard is (en dan niet per keer, maar een schatting doen wat er nodig is om alles weer tip-top te krijgen).
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal