Vouwwagenclub.info
(Openbaar)Algemeen => Stemmingen (poll) => Topic gestart door: muis op juni 04, 2017, 04:21:35 pm
-
Met hoeveel cc trekt jullie auto de vouwwagen?
-
Hmmmmm... 1400cc + elektromotor. ;)
Cilinderinhoud zegt niet veel meer tegenwoordig
-
Welke aanvulling kan ik erbij zetten?
-
Pk's is al beter vergelijk. Eigelijk koppel in Nm maar dat wordt denk ik erg technisch.:)
-
Het koppel moment zegt iets over de trekkracht.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Maar er zullen mar weinigen hier zijn die details over koppel van hun auto kunnen noemen....
-
Das snel gefixt WW
Wij doen het met 2.000 c en 152 pk.
-
Hopelijk tijdens de vakantie: Benzine, 1598CC, 165PK en 240Nm bij 1400 toeren, automaat
Op dit moment tijdelijk een diesel 1560CC, 120PK en 300Nm bij 1750 toeren, handgeschakeld
-
E-HDI diesel 1560 cc, 111 pk met 275 Nm. Halfautomaat. Alleen geen vouwwagen meer. :( Maar bleek ruim voldoende om een volbeladen aanhanger naar Hongarije te sleuren.
-
Hier een 1600cc diesel met 260Nm bij 1400 toeren,ook meer dan voldoende.
-
Handgeschakelde diesel 1598cc met 105 PK en als ik me niet vergis 250Nm bij 1500 toeren maar van dat laatste ben ik niet zeker uit het hoofd. In ieder geval voldoende om een vouwwagen te trekken in de bergen.
-
245 PK bij 7200 rpm, 350 Nm beginnend op 1200 toeren, vlak uitlopend tot 7000, voor de kenners, ja een motor met turbo op benzine
Mobiele reactie via Tapatalk
-
Oh ja het is 4 cilinder met 2000 cc
Mobiele reactie via Tapatalk
-
Da's een afwijking van mij: die ken ik uit mijn hoofd :-)
2300 CC, 260 PK, 380 NM!
Is erg fijn rijden, meer dan ruim voldoende om alles en iedereen in te halen met de klapper erachter: ook omhoog.
Aan de benzinepomp is het dan wel weer pijn lijden ;-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Ik heb het even opgezocht, 1400cc benzine 150PK + elektromotor 100PK werken samen voor 204PK met een koppel van 350Nm
-
1.6 diesel DSG-7 automaat
-
Volvo V40 met 2L, 120pk, 280Nm (D2 motor) met 6traps volautomaat - doet het prima, 6,5L/100km met de Kyte erachteraan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
-
2 liter atmosferisch blok met 165 pk.
Was met vrij volle Roadmaster, kofferbak en dakkoffer al voldoende om de Fransen ook bij het klimmen makkelijk te passeren.
Straks met de veel lichtere Malawi 2.0 vast nog sneller en zuiniger :>
-
2.2 diesel 6 versnellingsbak met 155pk bij 3500 tpm en 360Nm bij 1800 tpm. De wagen weegt leeg 1555kg.
Tijdens het klimmetje bij Namur andere auto's te kakken gezet omdat ze gas bij gaven tijdens een inhaalactie van mij. Dus even terug van de 5e naar de 4e versnelling en hop met 140 km/u zo omhoog. :)41]Heerlijk!
Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T
-
Geen vouwwagen meer maar het is een 1.6 met 132pk bij 6600tpm en 160Nm bij 4400tpm.
-
Mijn outlander met 320 Nm koppel en 200pk trekt onze Kyte als een tierelier :-) zolang er geen schildpadje verschijnt in de bergen
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
-
Phoo, wat een krachtpatsers allemaal.
1.6 hdi
80 kW / 110 pk / 240 Nm
Redelijk zware combinatie Citroën grand Picasso met 5 personen en een Livingstone van 750 kg. Hiermee breken we geen snelheidrecords, maar de generator is krachtig genoeg om vlot mee te komen en snelheid te houden in de bergen.
-
Mijn Renault Clio Estate 0.9 Tce trekt de vouwwagen met twee vingers in de neus :)
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
-
Ik heb het even opgezocht, 1400cc benzine 150PK + elektromotor 100PK werken samen voor 204PK met een koppel van 350Nm
En daar ga ik even de mist in. :( Zal aan mij liggen, maar benzinemotor en elektromotor draaien toch niet tegelijk om trekkracht te leveren?
-
Jawel, als je het pedaal wat dieper indrukt werken ze samen
-
In een recente KCK stond een mooie rubriek over het testen van trekauto s met electro motoren.
-
een 1.2 met 105pk en 175nm vanaf 1500tpm
trekt het makkelijk.
-
Als ik dit allemaal zo lees zijn de meesten al op een Cara-dinges voorbereid >:( :#
-
1.9 TDI, 105pk en 250NM. Nog niet gereden met de vw, maar zal geen probleem moeten zijn!
Seat Leon 1P
-
1560cc, 115 pk (85kW), 270nM
-
Onze Ford heeft een motorinhoud van 3 blikjes cola en daar passen 100 paardjes in. Trekkracht = 170nm
-
Opel astra 1.6. 105 pk en 150 NM. bij 3800 tpm
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Nu nog een Ford Grand C-Max 1.0 met 125pk en een koppel van 170nm
En in bestelling staat een Seat Ateca 1.0 met 115pk en een koppel van 200nm (levering nog niet duidelijk :( )
-
Als ik dit allemaal zo lees zijn de meesten al op een Cara-dinges voorbereid >:( :#
Nee, hou wel van wat over in de auto, zeker qua versnellen van 60 km/u. Zo een sleurhut wordt het niet. De concessie voor een trekhaak is gedaan nav kamperen met een de Waard of een tent die al in een wagentje vast zit, voor een de Waard hebbje toch vaak een karretje nodig. Alles wat getrokken moet worden verstoord het weggedrag van de auto. Bij Tesla Model X wordt zelfs de ludricous mode uitgeschakeld als er een aanhanger wordt aangekoppeld, zonde, anders op 4 seconde naar de 100
Mobiele reactie via Tapatalk
-
Als ik dit allemaal zo lees zijn de meesten al op een Cara-dinges voorbereid >:( :#
Wij trekken de caravan gewoon met een simpele atmosferische 1.6 benzine met slechts 132pk. Het houdt niet extreem over maar als je niet bang bent van toerentallen tussen 4500 en 5500 tpm is het prima te doen in de heuvels van Zweden :)
-
Wij hebben een traditionele 1,9l turbo diesel in onze Seat Altea Xl. 105pk, 250 Nm bij 1900 toeren.
-
Wij hebben een traditionele 1,9l turbo diesel in onze Seat Altea Xl. 105pk, 250 Nm bij 1900 toeren.
wij doen het met het nieuwere broertje een 1.6 tdi 105 pk @ 4400 tpm
Koppel 250 Nm @ 1500 tpm geen problemen, en nee ik hoef niet met 140 omhoog bij namen, gezien wat er kan gebeuren in een ander draadje (vouwwagen total loss in een bochtje....)
-
Hier voldoende power: Volvo XC70, 5-cilinder benzine, 200PK (147kW) en 285Nm.
Geen probleem dus met de Tago Settler :>
-
1.6 L (1587 cc) koppel;128 Nm bij 3000 rpm en vermogen : 88 pk bij 6400 tpm,64 Kw
Citroën zx Aura uit 1992 met erachter een Ak Super gt uit 1991..😉 was even zoeken. ..
Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk
-
Tot en met 3 juli: 1461cc diesel met turbo, handgeschakeld, 81kW (110pk), 260Nm
Na 3 juli: 1395cc benzine/CNG met turbo, automaat, 81kW (110pk), 200Nm
-
@skidak: Gokje, van een Megane naar een Golf?
-
Hier een 1600 benzine met 115 pk (85kW) 155Nm. Geen racemonster maar mag 1100 kg trekken dus een vouwwagen is geen probleem. En anders wat rustiger bergop rijden.
Gingen vroeger (lees 25 jaar geleden) met 4 personen in een volbeladen Panda en alpenkreuzer erachter door de alpen op vakantie dus alles is al beter tegenwoordig :#
-
Met de vrouw hare 2.2 benzine 175pk en 210nm dat gaat goed maar dorstig
Met de mijne 2.0 diesel 115pk en 290nm in de ardenne eens een keertje naar 5de maar voor de rest trekt die mooi door met onze raclet villanova tune
-
@meeder Bijna... Van een Megane naar een Audi A3.
De leasemaatschappij had even niets anders meer staan... :O
-
Nieuw hier.. de vouwwagen moet nog komen :)
Maar hij gaat getrokken worden met:
1197CC,
66kw (88.5PK) @ 4400,
160Nm @ 1400
-
dit jaar met een BMW 330i, 3 liter 6 cilinder met 158 pk en 300nm trekkracht.
ik verwacht weinig problemen met de cocoon...
-
Vergis jij je niet?
Volgens mij heeft een 330i 231pk.
Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T
-
dit jaar met een BMW 330i, 3 liter 6 cilinder met 158 pk en 300nm trekkracht.
ik verwacht weinig problemen met de cocoon...
Vind de PK's weinig, moet het niet 258 zijn. Ongeblazen versie? E90 serie?
Mobiele reactie via Tapatalk
-
Je hebt gelijk 258 pk en 300 nm, dikke vingers en een te klein telefoonscherm :)12]
-
Wees blij dat het een type fout is:)1]
Mobiele reactie via Tapatalk
-
Ik mag het doen met 129pk en 170nm, gaat prima ook in de bergen.
-
81 KW en 240 nm gaat best bergje op, soms even terugschakelen
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
-
citroen jumpy 2 liter diesel, 320nm bij 2000rpm........
werkt prima met de GRM :#
grm=(g)roadmaster met tussensrukje van 2 meter :H :>
-
Hier een Octavia met 1.2 liter.
Volgens het boekje goed voor 175 nm/1550-4100 rpm (turbo)
Kan het zo snel niet vinden, maar uit het hoofd deed deze motor 105 PK
Lege vouwwagen voelde ik totaal niet. Vol gaan we nog meemaken deze grote vakantie.
-
Het zijn bijna allemaal volwaardige caravantrekkers hier :#
-
hier 1998cc 126pk (3600 tpm) en 300Nm (2000 tpm) om de jamet over de bergen te sleuren... 6e versnelling moet je soms vergeten helling op (of harder rijden :) hij zit met 90 / 100 km/u namelijk wel erg laag in de toeren).
-
hier 1998cc 126pk (3600 tpm) en 300Nm (2000 tpm) om de jamet over de bergen te sleuren... 6e versnelling moet je soms vergeten helling op (of harder rijden :) hij zit met 90 / 100 km/u namelijk wel erg laag in de toeren).
Daarom zet ik onze halfautomaat altijd op Manual als we berg op gingen. Ding wilde telkens een tandje hoger.
-
Doet-ie dat niet zelf? Bij de onze wel. Heel soms schakelt hij naar mijn mening iets te laat terug, maar ook in de automaat-stand kan ik handmatig terugschakelen.
Berg-af wel vaak op het handje... dan blijft hij opschakelen.
-
Een diesel, 2231cc, 150pk (aldus de RDW)
-
Het gaat worden:
Astra Tourer 1.0 start/stop easytronic
Max 105 pk bij 5500tpm
Max 170Nm bij 1800-4250tpm
Weet nog niet of het genoeg is bergop, maar zoals een verkoper zei, laat je je keus afhangen van die 5-10 uur per jaar met de vw door de bergen? Dan doe je er toch iets langer over.
-
Het gaat worden:
Astra Tourer 1.0 start/stop easytronic
Max 105 pk bij 5500tpm
Max 170Nm bij 1800-4250tpm
Weet nog niet of het genoeg is bergop, maar zoals een verkoper zei, laat je je keus afhangen van die 5-10 uur per jaar met de vw door de bergen? Dan doe je er toch iets langer over.
Dat is qua gegevens redelijk gelijk aan onze Ford Grand C-Max
en vanuit Luxemburg naar Belgie zonder problemen de hellingen op met 105 km/uur op de cruise control (wel in zijn 4 omdat hij anders te weinig toeren maakt)
met een vol bepakte Kyte met een totaal gewicht van 750 kg achter de auto
-
Doet-ie dat niet zelf? Bij de onze wel. Heel soms schakelt hij naar mijn mening iets te laat terug, maar ook in de automaat-stand kan ik handmatig terugschakelen.
Berg-af wel vaak op het handje... dan blijft hij opschakelen.
Uiteraard schakelt de C4 zelf. Maar ik vind het niet zo prettig als de auto bovenmatig zwaar moet trekken bij zeer laag toerental. Al heb ik wel het idee dat de auto eerder terug schakelt dan op vlak terrein. Maar ik hou het gewoon liever zelf in de hand als het zwaar gaat. Ook in de Automaat stand kan ik handmatig zelf schakelen, maar dan heeft de auto daar even later weer zijn eigen mening over en gaat weer zijn eigen gang.
-
Ik denk trouwens dat we dezelfde bak hebben: ik rijd een C4GP.
De mening van de bak, zou op zich moeten kloppen, en inderdaad s hakelt hij bergop iets eerder terug.
-
Is het een C4 met de robotbak of de nieuwere met de Aisin automaat (echte automaat met koppelomvormer)?
-
De robot-bak. Die nieuwe komt heeel misschien volgend jaar.
-
Ik denk trouwens dat we dezelfde bak hebben: ik rijd een C4GP.
De mening van de bak, zou op zich moeten kloppen, en inderdaad s hakelt hij bergop iets eerder terug.
Nee, niet dezelfde. Wij rijden de basis C4. 2012, dus wel het nieuwe model. En met de robot bak. Schakelt prima, maar je moet alleen niet teveel haast hebben. De bak doet rustig zijn werk. En voor veel mensen is het best wennen en vinden het ook maar niks. En je moet eigenlijk ook wat vooruit denken als je een kruising nadert bijvoorbeeld. Soms schakelt de bak terug terwijl je net gas geeft. Dan gaat het een beetje raar. Of hij schakelt net niet terug terwijl het best zou kunnen als je bijv. 15 km per uur rijdt en hij gewoon in 2 blijft.
-
Nee, niet dezelfde. Wij rijden de basis C4. 2012, dus wel het nieuwe model. En met de robot bak. Schakelt prima, maar je moet alleen niet teveel haast hebben. De bak doet rustig zijn werk. En voor veel mensen is het best wennen en vinden het ook maar niks. En je moet eigenlijk ook wat vooruit denken als je een kruising nadert bijvoorbeeld. Soms schakelt de bak terug terwijl je net gas geeft. Dan gaat het een beetje raar. Of hij schakelt net niet terug terwijl het best zou kunnen als je bijv. 15 km per uur rijdt en hij gewoon in 2 blijft.
Wij een c4gp uit 2011. Niet voor de automaat gekozen vanwege bovenstaande.
De volgende wordt wel een automaat. Wacht met smart op de C5 Aircross❤️❤️
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Wij een c4gp uit 2011. Niet voor de automaat gekozen vanwege bovenstaande.
De volgende wordt wel een automaat. Wacht met smart op de C5 Aircross❤️❤️
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wij hebben een Peugeot 3008 gehad met die robot bak. Irritant inderdaad, dat op verkeerde momenten schakelen. Had gelukkig wel flippers achter het stuur om handmatig te schakelen. Vooral handig bij bergop. Nu een Skoda Octavia met 7 versnellingen DSG-automaat. Die schakelt veel soepeler, zowel op als terug. Kan ook handmatig, maar dan zonder flippers helaas.
-
Wij gaan dit jaar weer met 2.0 turbo,203 pk en 300nm. Automaat hoeft allen bij hele lange of steile hellingen in de S stand.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Dat is qua gegevens redelijk gelijk aan onze Ford Grand C-Max
en vanuit Luxemburg naar Belgie zonder problemen de hellingen op met 105 km/uur op de cruise control (wel in zijn 4 omdat hij anders te weinig toeren maakt)
met een vol bepakte Kyte met een totaal gewicht van 750 kg achter de auto
Dankje voor de feedback!
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
-
Maar er zullen maar weinigen hier zijn die details over koppel van hun auto kunnen noemen....
Wel dus. :# :# :#
-
Wel dus. :# :# :#
ben blij dat ze het weten want hier weet ik dus niks van :#
-
Maar jij weet dan weer belachelijk veel van héél véél vouwwagens. :)6]:)1303]
Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T
-
Maar jij weet dan weer belachelijk veel van héél véél vouwwagens. :)6]:)1303]
Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T
:# :J
Ik doe m'n best :)
-
1600cc 150pk en 240nm trekkracht handbak met de 3 dog tenttrailer erachter fluitend over de weg
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Ook dit jaar nog ouderwets met een ongeblazen 5-cilinder met 2435cc met een maximum vermogen van 103kW/140pk bij 5000 tpm en een maximum koppel van 220Nm bij 4000 tpm.
Toch maar eens op zoek naar een modern geblazen blok, die leveren hetzelfde vermogen met ongeveer de helft van de cc's en ook het maximum koppel zit veel lager in de toeren, wat ook wel prettig is.
-
Ook dit jaar nog ouderwets met een ongeblazen 5-cilinder met 2435cc met een maximum vermogen van 103kW/140pk bij 5000 tpm en een maximum koppel van 220Nm bij 4000 tpm.
Toch maar eens op zoek naar een modern geblazen blok, die leveren hetzelfde vermogen met ongeveer de helft van de cc's en ook het maximum koppel zit veel lager in de toeren, wat ook wel prettig is.
Het rijdt een stuk stiller zonder het toerental van de benzine motor. Wij ervaarden dat al toen we van een ongeblazen benzine 1.4 naar een HDI 1.6 gingen. wat een rust en zo relaxed rijden meteen.
-
Het is inderdaad best vermoeiend om met een ongeblazen benzinemotor te rijden.
Onze auto gaat op vakantie ook geregeld met 5000tpm tegen de berg op. Het gaat allemaal prima en hij vindt het eigenlijk wel lekker om die toerentallen te draaien maar het is niet meer van deze tijd.
-
Toeren is koeling
Mobiele reactie via Tapatalk
-
Het is inderdaad best vermoeiend om met een ongeblazen benzinemotor te rijden.
Onze auto gaat op vakantie ook geregeld met 5000tpm tegen de berg op. Het gaat allemaal prima en hij vindt het eigenlijk wel lekker om die toerentallen te draaien maar het is niet meer van deze tijd.
En constant schakelen.
-
Ook dit jaar nog ouderwets met een ongeblazen 5-cilinder met 2435cc met een maximum vermogen van 103kW/140pk bij 5000 tpm en een maximum koppel van 220Nm bij 4000 tpm.
Toch maar eens op zoek naar een modern geblazen blok, die leveren hetzelfde vermogen met ongeveer de helft van de cc's en ook het maximum koppel zit veel lager in de toeren, wat ook wel prettig is.
Ik had daar de 170 pk versie van. Automaat in 2 en bij Clermont Ferrand loeiend de helling in de autoroute op. Later datzelfde blok maar dan met een low pressure turbo, 200 pk en een koppelkromme in de vorm van de tafelberg. Voor dezelfde helling schakelde de automaat 1 versnelling terug, dat hoorde ik niet maar zag het aan de toerenteller.
-
Ik had daar de 170 pk versie van. Automaat in 2 en bij Clermont Ferrand loeiend de helling in de autoroute op. Later datzelfde blok maar dan met een low pressure turbo, 200 pk en een koppelkromme in de vorm van de tafelberg. Voor dezelfde helling schakelde de automaat 1 versnelling terug, dat hoorde ik niet maar zag het aan de toerenteller.
Ook voor automaten, zorg dat de motor toeren draait, beter voor de warmte huishouding, neem de bak op de hand en regel zelf de toeren, 3000 tot 3500 ( voor benzine) is prettig, diesel weet ik niet, nooit gehad. Hou de stelregel van de ANWB ook aan de versnelling waarmee je omhoog komt, is ook de versnelling waarmee je daalt.
Mobiele reactie via Tapatalk
-
Handgeschakelde 1.6 HDI met 112pk. Zeer benieuwd hoe dat gaat gaan. Naar Zeeland was geen probleem, maar binnenkort zal hij de hellingen van Clermont-Ferrand op moeten. Tegen 100 of 105 op die stukken zal het hopelijk wel lukken..
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
-
Astra ecotec 136 pk gaat gemakkelijk 160 met vouwwagen erachter , ook berg op. Ik rijdt gewoon 110 -120 heel relaxed!
-
Handgeschakelde 1.6 HDI met 112pk. Zeer benieuwd hoe dat gaat gaan. Naar Zeeland was geen probleem, maar binnenkort zal hij de hellingen van Clermont-Ferrand op moeten. Tegen 100 of 105 op die stukken zal het hopelijk wel lukken..
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Onze vorige was een Mondeo 115pk tdci met 6 bak. Vlak voor die bewuste klim zette ik hem in 5, cruise controle weer aan en hij liep fluitend naar boven. In de 6e versnelling kreeg hij het te warm.
Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T
-
Ook dit jaar nog ouderwets met een ongeblazen 5-cilinder met 2435cc met een maximum vermogen van 103kW/140pk bij 5000 tpm en een maximum koppel van 220Nm bij 4000 tpm.
Toch maar eens op zoek naar een modern geblazen blok, die leveren hetzelfde vermogen met ongeveer de helft van de cc's en ook het maximum koppel zit veel lager in de toeren, wat ook wel prettig is.
Ondertussen ingehaald door de realiteit, de V50 is op sterven na dood :(
Deze wordt vervangen door een Peugeot 5008 met een geblazen blok met vier cilinders,1598cc. Maximum vermogen 115kW/156pk bij 6000 tpm en een maximum koppel van 240Nm bij 1400 tpm. Hopelijk volgende week nog een kiekje voor het Combi topic en anders met de vakantie :)
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
-
Mijn vorige auto was ook een V50, op een gegeven moment wordt het onderhoud zo duur.....
-
Het leek me niet meer rendabel om er nog eens veel euro's in te steken en dan maar wachten op het volgende dat stuk gaat, hij is ondertussen ook al dertien jaar...
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
-
Hier een Renault Clio IV Estate met een 900cc TCE motor. Doet het met twee vingers in de neus :)
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
-
De Auris 1.6 Valvematic met 132pk en 160Nm wordt volgende week vervangen door een C-Max 1.5 Ecoboost met 150pk en 240Nm (en eindelijk een automaat).
-
Ook onze andere Toyota avensis moet het denk ik wel redden. :P
Cilinder inhoud 1.998 cm³
Vermogen 108.0 kW (147 pk)
-
Onze Suzuki Baleno heeft 1000cc BoosterJet motor en is lekker snel en trekt de Roadmaster heel goed.
-
Net terug uit Italië met onze nieuwe Seat Ateca 1.0 lor - 3 cilinder - 115 pk - 200 nM
En ik moet zeggen dat hij de Kyte met gemak alle hellingen op (en af) krijgt
Bij de Brennerpas zonder moeite omhoog, en in Italië was het laatste stukje naar de camping best stijl (als ook op de camping zelf)
en ook daar zonder moeite de Kyte op onze plek kunnen krijgen
Dus ondanks de toch wel kleine motor is het een heerlijke auto om op vakantie te gaan met de vouwwagen
En ook op tijdens de vakantie lekker te touren
-
https://www.caravantrekker.nl/berekening/type.php kennen jullie deze site al? Hier wordt berekend wat de kogeldruk moet zijn en hoeveel kg je kunt trekken..
Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk
-
Onze 12 jaar oude Volvo V70 had een aantal weken geleden in Oostenrijk en Italië niet echt moeite met de Roadmaster.
Niet zo heel gek, 2.4 T5 met 328 pk en 459 Nm ::)
-
Mercedes e200d 1950cc diesel , 150 pk & 360NM koppel
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Hier ruim voldoende.... 3 liter 6 in lijn, 260 pk en 580 nm (bmw 430D)
-
Hier nog een "ouderwetse" Vectra :O
1796cc, 140 pk en 175Nm bij 3800 toeren.
Trekt onze CCC nog steeds zonder problemen.
-
Hier een v40 1996 automaat
2.0 (1948cc)
140pk (ooid dan he, zullen vast wat paardjes weg geslopen zijn)
183nm bij 4500t
-
Sinds gisteren een Ford Mondeo 2.3 automaat. M.a.w. 160pk en 208Nm.
We blijven deze zomer in eigen land dus dan moet het zeker goed komen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
-
Hier en alfa romeo giulia 2.2 diesel
180 pk
380 nm koppel bij 1750 rpm
Geen enkele moeite dus met de roadmaster :)41]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Hier ook “ anders” ....
Dat percentage “anders” ligt best hoog, wellicht volgende keer verder uitsplitsen?