Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Auteur Topic: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)  (gelezen 609776 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

er_jo

  • Gast
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1920 Gepost op: mei 03, 2015, 07:27:12 pm »

Aha! Standaard uitrusting zelfs?! Goed om dit te weten!!! Hebben jullie nog merk/type dat je kan aanraden?
We willen t liefst op gas (omdat we t idee hebben ook weekendjes op van die natuur-campings te gaan staan zonder elektra, al weet je natuurlijk nooit of dat ook echt vaak gaat gebeuren ;-)
Gelogd

er_jo

  • Gast
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1921 Gepost op: mei 03, 2015, 07:27:58 pm »

Nog even over de fleece slaapzakken- lief dat je waarschuwt maar die zijn alleen als extra, mochten onze winterdekbedden te koud blijken. Goede tip van action slaapzakken, daar moet ik van de week toch nog naar toe om allerlei dingetjes te halen!
Gelogd

karin

  • Gast
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1922 Gepost op: mei 03, 2015, 08:20:44 pm »

Ik werk in Aalsmeer...
Ik ben diegene waarvoor er iets meegenomen 'moet' worden. Ik kan helaas niet zelf naar het klapweekend komen en Limburg ligt niet echt naast de deur. Als jij hem zou willen meenemen, dan zou ik echt heel blij zijn! :)2]
Gelogd

karin

  • Gast
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1923 Gepost op: mei 03, 2015, 08:21:08 pm »

!!!OPROEP!!!
Komt er iemand uit de buurt van Aalsmeer die naar het voorjaarsweekend gaan.
Ik heb namelijk iets voor het lid "Karin", alleen is het voor ons beide niet te doen om op te halen of te brengen.
Het is geen groot ding wat er dan mee genomen zou moeten worden.

Alvast bedankt.
Dank je Chris voor deze oproep!
Gelogd

Chrisje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 522
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1924 Gepost op: mei 03, 2015, 08:41:45 pm »

Ik ben diegene waarvoor er iets meegenomen 'moet' worden. Ik kan helaas niet zelf naar het klapweekend komen en Limburg ligt niet echt naast de deur. Als jij hem zou willen meenemen, dan zou ik echt heel blij zijn! :)2]

Of nieuwe klapster, woont ook in de buurt bij jullie
Gelogd

Albertine

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 154
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer refurbished 2015
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1925 Gepost op: mei 03, 2015, 09:16:04 pm »

Aha! Standaard uitrusting zelfs?! Goed om dit te weten!!! Hebben jullie nog merk/type dat je kan aanraden?
We willen t liefst op gas (omdat we t idee hebben ook weekendjes op van die natuur-campings te gaan staan zonder elektra, al weet je natuurlijk nooit of dat ook echt vaak gaat gebeuren ;-)

Ik heb 3 jaar lang zonder kachel in een vouwwagen gebivakkeerd en het alleen met Pinksteren 5 jaar geleden goed koud gehad. Ik zou in jullie geval s'avonds even thee zetten en met de warmte van het koken je tent even verwarmen... Voordat je tot een aankoop overgaat waar je spijt van krijgt. Ik heb al heel veel soorten verwarming hier voorbij zien komen, straks kan je bij eenieder kijken of er iets is dat bij jullie past.
Ik ben weg van de Led lamp met verwarming (een terrasverwarmer), maar die wil ik eerst zien in het echt, werkend. Tot dan even met het ding wat bij deze vouwwagen zat...
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1926 Gepost op: mei 03, 2015, 10:01:03 pm »

Wij hebben gewoon zo'n dingetje om de ergste kou even uit de voortent te halen in de ochtend als de nacht heel koud is geweest:


http://www.vrijbuiter.nl/kampeerartikelen/camping-verwarming/euromac-keramische-kachel/
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1927 Gepost op: mei 03, 2015, 10:04:14 pm »


Ik ben diegene waarvoor er iets meegenomen 'moet' worden. Ik kan helaas niet zelf naar het klapweekend komen en Limburg ligt niet echt naast de deur. Als jij hem zou willen meenemen, dan zou ik echt heel blij zijn! :)2]
Het is voor ons geen probleem om het onderstel van de tafel mee te nemen.
Dan kan je het in de week erna bij mij op mijn werk oppikken.
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1928 Gepost op: mei 03, 2015, 10:09:09 pm »

Wij hebben gewoon zo'n dingetje om de ergste kou even uit de voortent te halen in de ochtend als de nacht heel koud is geweest:


http://www.vrijbuiter.nl/kampeerartikelen/camping-verwarming/euromac-keramische-kachel/
Exact dezelfde enkel niet op stand 2 zetten. Dan gaat ie over de 6amp heen
Gelogd

Wuppie_84

  • Gast
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1929 Gepost op: mei 03, 2015, 11:36:18 pm »

Wij hebben ook zo'n kacheltje. Ik heb inderdaad geen rekening gehouden met de 6 ampère. Vorig jaar hadden we 10 ampère. Dus wordt even uitzoeken hoeveel watt alles is.

Maar daar heb ik nu tijd voor, mij vakantie is begonnen. Een hele week vrij, dan twee dagen werken en dan weer 5 dagen vrij  :>
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1930 Gepost op: mei 04, 2015, 07:49:37 am »

Wij hebben ook zo'n kacheltje. Ik heb inderdaad geen rekening gehouden met de 6 ampère. Vorig jaar hadden we 10 ampère. Dus wordt even uitzoeken hoeveel watt alles is.

Maar daar heb ik nu tijd voor, mij vakantie is begonnen. Een hele week vrij, dan twee dagen werken en dan weer 5 dagen vrij  :>
Simpel zat,  :) stand 1 is oke
Gelogd

karin

  • Gast
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1931 Gepost op: mei 04, 2015, 08:11:19 am »

Het is voor ons geen probleem om het onderstel van de tafel mee te nemen.
Dan kan je het in de week erna bij mij op mijn werk oppikken.
Top! Ik heb je geprobeerd een pb te sturen, maar op de 1 of andere manier lukt dat mij niet. Zou je mij er 1 willen sturen, zodat we ongeveer wat kunnen afspreken alvast.
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1932 Gepost op: mei 04, 2015, 09:42:30 am »

Wij zitten nu zonder kacheltje op de camping maar het valt me mee. Het is ook niet heel koud nu natuurlijk. De gaslamp verwarmt de boel 's avonds net een beetje. Vanmiddag wil ik even een rood-stenen bloempotje kopen. Mijn moeder zette die vroeger in de caravan op het gasstel en dat gaf heerlijke warmte. Ben heel benieuwd of het in een tent ook werkt. Iemand ervaring misschien?
Gelogd

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1933 Gepost op: mei 04, 2015, 10:35:49 am »

Nadeel is dat het vocht afgeeft en de kans op koolmonoxide!! Heel goed ventileren!
Klein electrisch kacheltje is handiger en veiliger!
Je hebt ze ook met 500/1000 watt ivm 6 ampere.
« Laatst bewerkt op: mei 04, 2015, 10:41:08 am door herowebe »
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1934 Gepost op: mei 04, 2015, 10:45:29 am »

Goed punt! Het hangt denk ik van het model gasstelletje af. Bij ons is er ruimte zat onder het rooster zodat er voldoende lucht bij kan komen. Maar ik zal zeker de kleur van het vlammetje in  de gaten houden!
Gelogd
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal