Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Auteur Topic: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)  (gelezen 609772 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1980 Gepost op: mei 05, 2015, 11:32:39 am »


Er staan hier toch wel grote plassen op het veld hoor. Ik vermoed dat de buren hun slaaptentje vanmorgen moesten ontruimen. Kuipzeilen zijn geen overbodige luxe denk ik...

Nou ja, ik zie wel hoe ik de vouwwagen morgen aantref dan. Waar staan jullie, in de buurt van Wilma en Sandra, of ergens anders?
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1981 Gepost op: mei 05, 2015, 01:20:29 pm »

Zo lieve klappers, het ging hier goed te keer! Zelfs de radio(via tv) kon de bliksem even niet aan! Ik hoop dat het voor iedereen die nu klapt mee valt.
Gelogd

Grsnld

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 94
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Stratos
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1982 Gepost op: mei 05, 2015, 01:22:10 pm »

Eeh, voor diegene die nu in vessem zijn, stormbanden vast komt een behoorlijke bui aan :N
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1983 Gepost op: mei 05, 2015, 01:30:12 pm »

Nou ja, ik zie wel hoe ik de vouwwagen morgen aantref dan. Waar staan jullie, in de buurt van Wilma en Sandra, of ergens anders?
we hebben even een rondje gemaakt om je wagen.  Staat goed en de buurtjes houden hem in de gaten. Als er iets mee is roepen ze ons
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1984 Gepost op: mei 05, 2015, 01:37:40 pm »

Neehoor Cindy, dat is een ander veld. Bij jullie loopt het mooi af, volgens mij. Die flinke bui ging hier net westlangs volgensmij. Een paar dikke druppen en wat klappen onweer, maar ik denk dat dat het was voor hier. De luifel mag weer open  :)
Gelogd

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1985 Gepost op: mei 05, 2015, 01:41:00 pm »

Neehoor Cindy, dat is een ander veld. Bij jullie loopt het mooi af, volgens mij. Die flinke bui ging hier net westlangs volgensmij. Een paar dikke druppen en wat klappen onweer, maar ik denk dat dat het was voor hier. De luifel mag weer open  :)

Hebben jullie mazzel, hier kwam het net met bakken uit de lucht en behoorlijk wat wind en we zitten slechts op 3/4 uur van jullie vandaan, maar wel meer westelijk, hoop dat het voor jullie goed overwaait.

En inmiddels staan we op 74 klappers , gaan we de 75 nog halen?????
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2015, 01:44:40 pm door Nirak »
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1986 Gepost op: mei 05, 2015, 01:54:54 pm »

Ben net op de terugweg van Arnhem de snelweg af gegaan. Ik ben niet zo gauw bang, maar dit werd me toch net ff te veel. Ik hoef niet zo nodig ondersteboven in een greppel te belanden. :(
Gelogd

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1987 Gepost op: mei 05, 2015, 02:00:30 pm »

Ben net op de terugweg van Arnhem de snelweg af gegaan. Ik ben niet zo gauw bang, maar dit werd me toch net ff te veel. Ik hoef niet zo nodig ondersteboven in een greppel te belanden. :(

Groot gelijk, beter een beetje later dan heul veul later. Was je op weg met de vouwwagen of alleen met de auto??
Rustig aan, het is code oranje volgens de ANWB!
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Grsnld

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 94
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Stratos
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1988 Gepost op: mei 05, 2015, 02:08:04 pm »

Nou, ik zit in Bladel, hemelsbreed +/- 10 KM van Vessem
En dit is wat er net met de partytent van de buurman gebeurde.....
Gelogd

GroeneMalawi

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 49
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2012
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1989 Gepost op: mei 05, 2015, 02:17:45 pm »

Beste mensen,

Wij willen ons ook even melden. Sinds een weekje staan we met onze klapper in luxemburg. Eerste dagen ijskoud en nat gehad. Kacheltje maakt overuren. In de nacht tegen het vriespunt.
Gisteren rustig dagje gehad. Ochtend begon vandaag goed, lekker zonnetje. Daarna stak de wind op. Hebben hem nu vol op de flanken staan, windkracht 5 zou het zijn. Dubbele stormlijnen geplaatst. Flinke rukwinden hier.

Staan hier nog tot einde van de week. Maandag en dinsdag nog werk/school. Daarna hangen we de klapper er weer achter en staan vanaf woensdag in Vessem. Hoor dat het weer thuis ook nog niet stabiel is. Maar eenmaal terug in ons vertrouwde Brabant (komen uit Eindhoven) gaat de zon natuurlijk volop schijnen  O0

Het wordt ons eerste klapperweekend. Hebben er zin in !  :>

Groeten vanaf camping Auf Kengert, Luxemburg.

Edwin, Anneriek en onze zoon Thomas.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1990 Gepost op: mei 05, 2015, 02:18:55 pm »

we hebben even een rondje gemaakt om je wagen.  Staat goed en de buurtjes houden hem in de gaten. Als er iets mee is roepen ze ons
Dat is lief van jullie! Hoorde net van mijn man dat het in Oirschot flink tekeer ging, dus hoop dat het inderdaad grotendeels langs de camping is gegaan.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1991 Gepost op: mei 05, 2015, 02:30:08 pm »

Het valt tot nog toe mee hier hoor. Nu alleen nog regen en dus een voortent vol kinderen  ;)
Volgens buienradar is het hier over een halfuurtje weer droog. Ben benieuwd!
Gelogd

Wuppie_84

  • Gast
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1992 Gepost op: mei 05, 2015, 02:33:09 pm »

Ondertussen wij de klapper uit de winterslaap aan het halen waren, kwam het met bakken uit de hemel. Dit is op 20 minuten rijden van ons huis. Hoe meer we op de terugweg bij ons huis kwamen, des te meer omgewaaide borden, informatieborden en ga zo maar door.

De vouwwagen is wat betreft de buitenkant en de banden oké, de binnenkant weten we niet. Hij is wel mooi schoon gespoeld. Alleen de partytent waar de klapper nu droog onder moest komen te staan, heeft de wind dus ook niet overleefd. We hebben iets met die k*twind.

Vrouwlief begon al meteen over de camping, als dit gebeurd als we op de camping zitten, wil ze de klapper daar gratis op laten halen denk ik. Ze was net goed aan het tieren.
Gelogd

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1993 Gepost op: mei 05, 2015, 02:41:34 pm »

Vrouwlief begon al meteen over de camping, als dit gebeurd als we op de camping zitten, wil ze de klapper daar gratis op laten halen denk ik. Ze was net goed aan het tieren.

Komt vast goed Wuppie, op de camping goed vast zetten met haringen en stormband, wij hadden vorig jaar windkracht 7 in Zeeland en moesten toen inklappen toen de wind er op stond. Haringen er uit gehaald op de zijkanten 2 meiden en de oudste hield de voorkant van de voortent naar onder en toen hebben wij de buizen ingeschoven en geklapt op het moment dat de wind net even stil viel. Was best spannend, kwestie van goed nadenken en eventueel hulp vragen als het echt te erg is en je het niet samen kan redden!
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Yvonne01

  • Gast
Re: Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)
« Reactie #1994 Gepost op: mei 05, 2015, 02:48:46 pm »

Wij zitten 20 min bij vessem vandaan op andere camping. Hier gelukkig geen onweer gehad!
Wij komen donderdag middag de vouwwagen vast neerzetten en een nachtje slapen! Misschien dat er klappers zeshonderd die onze wagen ook in hun controle rondje willen meenemen?
Gelogd
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal