Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Hulp gevraagd; zelf maken binnentent Holtkamper flyer  (gelezen 2506 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DaphneB

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper flyer
Re: Hulp gevraagd; zelf maken binnentent Holtkamper flyer
« Reactie #15 Gepost op: april 26, 2019, 11:47:52 am »

Daan256; hier zat ik ook aan te denken. Fijn om even een voorbeeld te zien! Wat heb je aangepast met klittenband?
Ik wilde eigenlijk net gaan schrijven dat ik gordijntjes rondom op ga hangen, maar nu ik zie dat het best goed past zo, moet ik dit toch maar eens overwegen.
Ach voorlopig zijn we nog niet op pad, dus ik heb nog genoeg tijd😀
Gelogd

daan256

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer Expedition
Re: Hulp gevraagd; zelf maken binnentent Holtkamper flyer
« Reactie #16 Gepost op: april 26, 2019, 11:52:23 am »

Daan256; hier zat ik ook aan te denken. Fijn om even een voorbeeld te zien! Wat heb je aangepast met klittenband?
Ik wilde eigenlijk net gaan schrijven dat ik gordijntjes rondom op ga hangen, maar nu ik zie dat het best goed past zo, moet ik dit toch maar eens overwegen.
Ach voorlopig zijn we nog niet op pad, dus ik heb nog genoeg tijd:)3]
Het klittenband heb ik gebruikt om de bodem van de binnentent mee vast te maken op de vloer van de deksel. Dan kan je het geheel wat strakker afspannen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Gelogd

DaphneB

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper flyer
Re: Hulp gevraagd; zelf maken binnentent Holtkamper flyer
« Reactie #17 Gepost op: april 26, 2019, 11:57:41 am »

Het klittenband heb ik gebruikt om de bodem van de binnentent mee vast te maken op de vloer van de deksel. Dan kan je het geheel wat strakker afspannen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk


AH ja dat is wel handig inderdaad.
Gelogd

daan256

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer Expedition
Re: Hulp gevraagd; zelf maken binnentent Holtkamper flyer
« Reactie #18 Gepost op: april 26, 2019, 11:57:51 am »

Het klittenband heb ik gebruikt om de bodem van de binnentent mee vast te maken op de vloer van de deksel. Dan kan je het geheel wat strakker afspannen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Deze was het volgens mij. https://www.obelink.nl/binnentent-aanbouw.html?gclid=Cj0KCQjw2IrmBRCJARIsAJZDdxC-WxOT-6o_R5ECwpL9IwV39i39LcjC8VcJN8bFyZ45wZIX8PpvxpoaAl1IEALw_wcB

Is tweepersoons maar met het klittenband op de grond op het deksel kun je er een 1 persoons tentje van maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Gelogd

DaphneB

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper flyer
Re: Hulp gevraagd; zelf maken binnentent Holtkamper flyer
« Reactie #19 Gepost op: april 26, 2019, 11:59:40 am »

Deze was het volgens mij. https://www.obelink.nl/binnentent-aanbouw.html?gclid=Cj0KCQjw2IrmBRCJARIsAJZDdxC-WxOT-6o_R5ECwpL9IwV39i39LcjC8VcJN8bFyZ45wZIX8PpvxpoaAl1IEALw_wcB

Is tweepersoons maar met het klittenband op de grond op het deksel kun je er een 1 persoons tentje van maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Bedankt, ik ga even kijken!
Gelogd

DaphneB

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper flyer
Re: Hulp gevraagd; zelf maken binnentent Holtkamper flyer
« Reactie #20 Gepost op: januari 09, 2022, 10:02:49 am »

Wellicht dat iemand dit topic leest om zelf ook een binnentent te maken, vandaar dat ik nog even wil laten weten hoe ons ´verhaal´is afgelopen :)
Ik heb twee grote doeken gemaakt, hierbij heb ik de afmetingen van de zijkant van de cabine van de binnentent gebruikt. Ik heb de maten ruim genomen zodat er veel speling in het doek zit. Ik heb een gordijnkoord gespannen van buis naar buis ( als je met je gezicht naar het deksel kijkt, links en rechts bovenin een koord, van de buitenste buis naar de buis bij het zitgedeelte) en hier aan beide zijden de doeken gehangen net zoals bij een gordijn.
Een hele simpele maar voor ons effectieve oplossing. Het oogt gezellig en het isoleert voldoende.
Mocht iemand dit ook willen maken en mijn uitleg niet begrijpen, laat het gerust weten!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal