Gekocht met de ledenpas

Gestart door Richard, januari 16, 2010, 10:54:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

petertje1970

Beetje koken en skottelbraaien  W: W: was de eerste aanschaf is flesje altijd duur buurman  :>

Groetjes,

De Buurman

Richard

aha straat feesten met een bbq en als het regent schuilen in de klapper :K

muis

Bijna vergeten ::)
We hebben een nieuwe koelbox gekocht bij Erica in Zeist, ? 199,00, dat was al ?19.90 korting. En natuurlijk nog wat los spul, nieuwe kousjes voor de Northstar (benzinelamp)

screech

en alweer wat met korting gekocht bij Karsten Travelstore in Zwaag:
- 2 mepal ontbijtbordjes (kadootje voor een vriend)
- 2 mepal 'loomm' bakjes. Aangezien we geen diepe borden hebben, gaan we hier de pasta's uit eten.

panevino

Ben zometeen benieuwd naar de ervaringen met de Loomm. Ik twijfel vanwege die losse bak erin :/
// Marcellino Pane e Vino \\

screech

hopelijk kan ik die vraag positief beantwoorden over een week of 7 a 8. We gaan het meemaken, ik vind we wel makkelijk vasthouden.

Miss BBQ

Citaat van: screech op juni 25, 2011, 04:27:26 PM
en alweer wat met korting gekocht bij Karsten Travelstore in Zwaag:
- 2 mepal ontbijtbordjes (kadootje voor een vriend)
- 2 mepal 'loomm' bakjes. Aangezien we geen diepe borden hebben, gaan we hier de pasta's uit eten.

Eten lekker weg, die loomm-bakjes. Wij eten er bijv. de chili concarn uit. Door het dubbelwandige idee, blijft eten ook langer warm, zonder dat je je verbrandt.
Daarbij heb je eigenlijk 2-in-1, dus in dit geval 4 bakjes voor het geld van 2.

screech

nou, als ik de binnenbakjes eruit haal, dan hou je niet echt bakjes over om uit te eten hoor.

Richard

Citaat van: screech op juni 27, 2011, 02:08:51 PM
nou, als ik de binnenbakjes eruit haal, dan hou je niet echt bakjes over om uit te eten hoor.
:off :off :off

screech

Citaat van: Mr Roadmaster op juni 27, 2011, 05:29:38 PM
:off :off :off
Ehhh, jouw vrouw begint er over. Ik reageer alleen op haar bericht.
Straks denken de leden dat je 4 bakjes (met de kortingspas) voor de prijs van 2 kunnen kopen.

azzkikr

Beste,

Zojuist weer aan het doornemen wat ik zoal gemist heb op het forum tijdens de vakantie afgelopen weken.

En lees nu deze topic en overweeg om ook bet. lid te worden.
Is er ook ergens bekend / of een lijst welke voordelen waar te bemachtigen zijn.

ben benieuwd of er ook in zeeland en omstrekken bedrijven zijn.

mvg

Boompje

Quitters never win, winners never quit

screech

Citaat van: Boompje op juli 27, 2011, 03:02:14 PM
Kijk hier eens : http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/board,212.0.html

ja, dat is hem.
Maar als jullie natuurlijk nog zaken weten (in je omgeving) geef het dan door, dan kunnen we kijken of we daar al contact mee hebben (gehad). Zo willen sommige zaken niet meedoen.

Overigens heb ik nog een setje spanbanden gekocht en een nieuwe gasslang, beide met korting.

caspar

sinds kort ook korting bij de vossenhoek dicht bij zeeland en ben ook bezig met nog en paar in deze hoek  8)
en kijk ook eens boven aan de rand bij het sponsoren hoekje :K

Alex

Citaat van: caspar op juli 27, 2011, 04:36:43 PM
sinds kort ook korting bij de vossenhoek dicht bij zeeland en ben ook bezig met nog en paar in deze hoek  8)
en kijk ook eens boven aan de rand bij het sponsoren hoekje :K
\hier heb ik van de vossenhoek nog geen bevestiging van gehad.
Daarom draaien ze ook nog volledig mee met de reclame.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden