Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: beschadigen frame van de wagen (buizen stelsel)  (gelezen 2104 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

charlie

  • Gast
beschadigen frame van de wagen (buizen stelsel)
« Gepost op: september 02, 2012, 03:31:48 pm »

Hallo Klappers,

Lang gewacht en na een goede vakantie met een caravan dan nu eindelijk de cabanon mercury voor het huis staan!!!!
Dus gelijk maar aan het opzetten geslagen, dit gaat na alle verwachting lekker vlot, alleen vind ik de buizen van de wagen wel erg snel beschadigen qua krassen ed. voor de rest kregen wij bij het inklappen de horizontale buis boven de deur van de slaapcabine niet of nauwelijks zonder geweld uit elkaar.... iemand hier ook ervaring mee, moet dit zich nog gaan zetten qua ruimte ed. En helaas door de goede lattenbodems minder ruimte om meer dingen mee in te klappen (dekded ed)

Maar een Fantastische wagen waar we binnenkort nog een weekendje mee weggaan en dan helaas de stalling in, in afwachting van de Mei vakantie of toch stiekem nog een weekendje tussendoor.

met vriendelijke groet

Charlie
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: beschadigen frame van de wagen (buizen stelsel)
« Reactie #1 Gepost op: september 02, 2012, 04:38:35 pm »

Lijkt een beetje op dit topic. Met de Columbia herken ik het niet, of ik doe het dusdanig dat ik er geen last van ervaar. Om ze in en uit elkaar te doen maken wij geen horizontale beweging maar zetten ze als twee brugdelen tegen elkaar aan en dan in elkaar. Open doen is het omgekeerde, niet uit elkaar trekken maar de twee delen omhoog doen.

@muis: topic verplaatsen naar Cabanon?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: beschadigen frame van de wagen (buizen stelsel)
« Reactie #2 Gepost op: september 05, 2012, 11:14:17 pm »

Yep :J :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal