Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)  (gelezen 12593 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saskia

  • Gast
Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Gepost op: februari 15, 2014, 01:41:36 pm »

Wij willen graag de Cabanon Malawi kopen.  Voor 699 euro kan je een pakket erbij kopen. Hierin zit een reserve wiel (heb je toch nodig) de Luxe luifel (willen we er ook graag bij) en een Grote Disselbak.

Nu gaat het om de disselbak. Deze hebben we eigenlijk niet nodig, want er zit genoeg ruimte in de vouwwagen om alles mee te nemen. Deze disselbak kost normaal 429 euro. We zouden wel graag inritsbare voorwand voor de luifel erbij willen, deze kost 449 euro. Nu zegt de dealer dat het pakket niet veranderd kan worden. Dat kan niet omdat het zo aangeboden wordt. Heb al verschillende dealers gebeld en krijg het zelfde antwoord.

Wie heeft er ideeën, zij de dealers echt zo gebonden aan deze pakketten? Hoe zit het in het algemeen met prijzen van vouwwagens? Als je een auto koopt dan kan je nog wel wat afdingen, geld dat ook voor vouwwagens, tot hoever kan je afdingen? Tja daar ben ik allemaal niet zo handig in   ::)

Ik ben benieuwd naar tips en ideeën.

Saskia
Gelogd

Yvonne01

  • Gast
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #1 Gepost op: februari 15, 2014, 02:02:41 pm »

Ik denk dat je bij alle leverenciers hetzelfde antwoord gaat krijgen omdat het een vastgesteld pakkt is. Als er al iemand kan afwijken is het misschien de importeur De wit.....
In prijs zit niet veel speling hebben wij vorig jaar gemerkt.
Wat er wellicht wel bij te krijgen is zijn cadeaubonnen voor in de shop, zo kan je toch meer voor hetzelfde geld kopen.
Succes met je aankoop
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #2 Gepost op: februari 15, 2014, 02:42:31 pm »

Wat kost het reservewiel en de luxeluifel als je die bij koopt zonder de disselbak? Als je dan goedkoper uitomt waarom zou je dan het pakket kopen? Kom je duurder uit koop dan het pakket en zet de disselbak daarna te koop op MP.

Zal zijn zoals Yvonne01 zegt pakket van de fabrikant niet van de dealer.
Succes!
Gelogd

Saskia

  • Gast
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #3 Gepost op: februari 15, 2014, 03:02:55 pm »

De luifel is net zo duur als  het pakket. Ik vind het gewoon zonde dat je dan iets krijgt waar je eigenlijk niets mee kan/doet.
Gelogd

Tom

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 360
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #4 Gepost op: februari 15, 2014, 03:15:33 pm »

Tja, je zou de dingen die je niet gebruikt misschien op marktplaats kunnen zetten?
Gelogd

patte

  • Gast
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #5 Gepost op: februari 15, 2014, 03:37:44 pm »

Wij hebben een cabanon mercury gekocht bij de wit, ook het pakket erbij genomen, wij hebben kunnen wisselen met een paar dingen dat was geen enkel probeem.

Gelogd

Saskia

  • Gast
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #6 Gepost op: februari 15, 2014, 03:43:26 pm »

aha dat is goed bericht Patte. Ik heb de Wit al een mailtje gestuurd hierover. Ben benieuwd na de reactie. Schijndel is niet naast de deur voor ons hier in Zuidlaren.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #7 Gepost op: februari 15, 2014, 06:20:39 pm »

aha dat is goed bericht Patte. Ik heb de Wit al een mailtje gestuurd hierover. Ben benieuwd na de reactie. Schijndel is niet naast de deur voor ons hier in Zuidlaren.
Doe je Berend botje de groeten  :H Sorry kon het niet laten, wel een leuk speelpark bij jullie.
Zonder reserve wiel wil ik niet op stap gaan.
Een disselbak is wel ideaal. Tijdens ons verblijf heb ik daar de spullen (tassen, extra gasfles, gereedschap en dergelijke) in zitten die wij tijdens ons verblijf niet vaak nodig heb.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

PetraL

  • Gast
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #8 Gepost op: februari 15, 2014, 07:25:00 pm »

Wij wilde in eerste instantie ook de disselbak niet. We konden daarom 200 euro van het pakket afhalen.

Uiteindelijk heb ik ze nog nagebeld dat ik toch de disselbak wilde. Nu kost hij eigenlijk maar 200 euro, zo'n disselbak zal uiteindelijk toch wel handig zijn. En voor de wederverkoop zal het ook beter zijn.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.356
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #9 Gepost op: februari 15, 2014, 10:08:52 pm »

Ik weet niet hoe bij de Malawi de gewichtsverdeling is, maar bij de Mercury had je de disselbak nodig om de benodigde disseldruk te halen in combinatie met de bermkeuken. Wij vonden die bak verder ideaal groot!
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #10 Gepost op: februari 15, 2014, 11:46:51 pm »

Ik weet niet hoe bij de Malawi de gewichtsverdeling is, maar bij de Mercury had je de disselbak nodig om de benodigde disseldruk te halen in combinatie met de bermkeuken. Wij vonden die bak verder ideaal groot!


Daar moet ik nog tzt nog wat van leren, disseldruk....
« Laatst bewerkt op: februari 16, 2014, 09:14:14 pm door PetraL »
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #11 Gepost op: februari 16, 2014, 11:36:28 am »

misschien bedenken waarom een disselbak wel handig kan zijn.
Bij ons vooral het "natte spul" erin. Kaplaarzen, haringen en hamers, grondzeil, porta potti. En ook dingen die nodig zijn bij het opzetten (waterpas, pootjes-slinger)
Uiteraard hopen we altijd op mooi weer, helaas is dat niet altijd te voorspellen.

Overigens denk ik niet dat ze erg moeilijk zullen doen als je het pakket aan wilt passen wanneer dit doorslaggevend zou zijn voor een eventuele verkoop.
Gelogd
live life outdoors

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #12 Gepost op: februari 16, 2014, 11:47:21 am »

Daar moet ik nog tst nog wat van leren, disseldruk....
Dat is wel belangrijk na de 1e keer beladen van onze klapper (nog nooit eerder gedaan) had ik een kogeldruk van 110 Kg  :( :(
Moest toen de klapper op nieuwe in uit en weer inpakken. Rond de 50 Kg is een goede druk.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #13 Gepost op: februari 16, 2014, 09:07:47 pm »

Wij hebben de disselbak in kunnen ruilen voor een fietsdrager op de dissel bij de Wit. Was allemaal geen probleem.
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Cabanon Malawi (Avant Garde Pakket)
« Reactie #14 Gepost op: februari 16, 2014, 10:15:02 pm »

Wij hebben dit najaar een Malawi gekocht bij De Wit. Ook wij hebben het pakket genomen en wij konden de disselbak inruilen voor een achtertentje. Korting krijg je niet, maar je kunt wel vragen om kadobonnen. Die kun je dan bij De Wit besteden, bv voor een tenttapijt, bijzettentje of andere dingen.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal