Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Keuken poten  (gelezen 2066 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LarsNL

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 332
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Gamedrive Classic (2021)
Re: Keuken poten
« Reactie #15 Gepost op: augustus 11, 2023, 09:56:59 pm »

Grappige is wel dat ik qua service nooit iets slechts heb meegemaakt. Die verhalen van ze willen niet meedenken enzo herken ik totaal niet.

Zou zeker voor coulance gaan! Maar voor alle zure reacties erger worden: nog eens bellen!
Gelogd

driezor

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 151
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2020
Re: Keuken poten
« Reactie #16 Gepost op: augustus 18, 2023, 04:19:21 pm »

Ik zal ze nog eens bellen en het uitleggen. Anders inderdaad een lasser zoeken. Fijn wel dit forum met al deze reacties :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Je mag het pootje ook naar mij opsturen. Dan TIG ik er wel een moertje voor je op. En als je een stevige constructie wilt hebben kan ik een moer maken met wat meer oppervlak zodat die er echt niet meer af komt (tegen een gering tarief)

Als een busje grondlak/verf meestuurt kan ik hem hier ook evt spuiten.

Gelogd

mklapper

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kariba
    • M-Knives
Re: Keuken poten
« Reactie #17 Gepost op: december 12, 2023, 02:07:16 pm »

Bij onze Kariba zaten aluminium poten. Aangezien de keuken een behoorlijk gewicht heeft (als hij vol is), moest ik de stelschroeven erg vast draaien om te voorkomen dat de keuken niet op den duur scheef ging zakken.
Ik heb dit opgelost door van stalen kokerprofiel (zoals bijvoorbeeld deze) 4 poten te zagen en deze te voorzien van insteekdoppen en te verven het hammerite.
Voor het verven aan heb ik 1 zijde van elke poot voorzien van een rij gaten (net iets groter dan de stelschroef) op evenredige afstand met een tussenruimte van ca. 1-1,5 cm.
Hierdoor hoef je de poten niet meer vast te klemmen met de stelschroeven, maar kun je ze in de gaten draaien. Hierdoor blijft de keuken ook volgeladen netjes op hoogte staan.
Mocht het voor de oneffenheid van de keuken nodig zijn, kan ik 1 van de poten een kwartslag draaien waardoor ik niet afhankelijk ben van de 'vaste' afstanden van de gaten om te stellen.

Wellicht zou dit ook een oplossing kunnen zijn om dit probleem te verhelpen. De moer is waarschijnlijk losgegaan door het harde aandraaien. Al had dat niet mogen gebeuren.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal