Gezocht keukentips Cabanon Malawi 2.0 - @Vouwavonturen

Gestart door Carlijn15, maart 21, 2025, 11:54:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

Carlijn15

Hi Allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb al even gezocht of ik tips of tricks kon vinden van mensen die hun keuken hebben opgeknapt.
Wij hebben de Cabanon Malawi 2.0 uit 2022 met keuken.
Ik heb even 2 foto's van de huidige keuken toegevoegd.
Nu ben ik hier niet erg blij mee, want het zijn 2 grote vakken en een paar lades.
De lades zijn prima voor bestek en keukengerei (lopen overigens niet heel soepel, maar ok)
Nu ben ik meer de instagram generatie en zag ik ook deze foto voorbijkomen van Smitveld en zag ik een handige oplossing voor het meest rechter vak al, door 2 balkjes te plaatsen en daar 2 bakken overheen te hangen en kan daar wat voorraad producten in.
Nu ben ik erg benieuwd of er meer mensen zijn met deze keuken of vergelijkbaar (of niet) en goede ideeën hebben hoe ik dit kan opknappen en wellicht ook foto's hebben van hoe zij dit hebben gedaan.
Ik sta open voor alle ideeën!
Een gasfles hoeft er niet in, die zetten we naast de keuken en tijdens het rijden staat die in de disselbak :)
p.s. de keuken wrappen in een mooi kleurtje of design sta ik ook open voor ;)
Volg mij op instagram via @Vouwavonturen

A l e x

Die bakken op de Smitveld foto doen mij heel erg denken aan de Ikea Trofast kast en bijbehordende bakken. Als de maatvoering van de ruimte rechts overeenkomt met de maatvoering van de Trofast bakken lijkt me dat een simpele oplossing.

Ber