Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bandenmaat Vendome  (gelezen 1069 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

smallbrother

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Trigano Vendome GL
Bandenmaat Vendome
« Gepost op: augustus 23, 2021, 01:01:41 pm »

Hallo klappers,

Even een vraagje over de banden maat van een Vendome (GL) uit (volgens mij) 2006.
De wagen staat al jaren keurig in de stalling in Frankrijk, het enige wat hij rijdt is van de schuur naar de kampeerplek, als hij een kilometer per jaar rijd is het veel...
Maar volgend jaar is het idee om weer wat andere plekken te bekijken en 1 ding weet ik zeker...de banden zijn ouder dan 6 jaar.
Tijd voor nieuwe banden dus!

Het idee is om volgend jaar in het voorseizoen even heen en weer te rijden om de banden te vervangen (kids lekker uit logeren bij oma...pa en ma ontspannen 2 nachten in een mobile home  :# ) , het is dan natuurlijk wel handig als ik de plaatselijke "pneus" boer alvast de juiste maat kan laten bestellen.
Iemand de vouwwagen toevallig bij de hand om even te kijken?   WW
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.752
Bandenmaat Vendome
« Reactie #1 Gepost op: augustus 23, 2021, 06:37:34 pm »

Je kan er ook voor kiezen om complete set banden + velgen te kopen. Kost weinig tot niks meer. Hoef je ze ter plaatse alleen te wisselen heb je meer tijd voor de leuke dingen. :)6]:)12]

Heb je alleen iets meer info nodig.

Voorbeeld; https://utrailer.nl/product-dut-4297-Set-van-2-complete-wielen-Rosava-155-70-R13-4x100-75N-ET-30-uniw.html?gclid=Cj0KCQjwjo2JBhCRARIsAFG667VC3Q_jL4KY49DSBN7IpZgQdouip3J8hUbwToRhvCOCjvg-NoJUpBQaAmUBEALw_wcB


Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2021, 07:25:56 pm door Theu »
Gelogd

smallbrother

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Trigano Vendome GL
Re: Bandenmaat Vendome
« Reactie #2 Gepost op: september 11, 2021, 11:58:33 am »

Via m'n zwager, die nog in Frankrijk aan het rondzwerven was, weet ik nu de maat.
Zal hem hier even vermelden voor het geval er later iemand anders op gaat zoeken.
135/80 R13
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal