Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Wiggen onder wielen  (gelezen 1231 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JanJD

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 339
  • Merk Vouwwagen: 3DOG Traildog
Wiggen onder wielen
« Gepost op: juli 29, 2023, 08:00:36 pm »

Voordeel van onze vouwwagen t.o.v. een tent die wij hiervoor hadden is het waterpas kunnen stellen van het bed. Dit is op dit plekje geen luxe:)28]. Meestal lukt het met de standaard stel mogelijkheden. Dit keer waren wiggen noodzakelijk.
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2023, 08:02:10 pm door JanJD »
Gelogd
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.572
Re: Wiggen onder wielen
« Reactie #1 Gepost op: juli 30, 2023, 01:41:04 am »

Werkt fijn ja. Die wiggen, mooie plek ook. Is ook de eerste keer dat ik een velg/wielslot zie op een klapper die opgezet is?
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Wiggen onder wielen
« Reactie #2 Gepost op: juli 30, 2023, 06:55:24 am »

Werkt fijn ja. Die wiggen, mooie plek ook. Is ook de eerste keer dat ik een velg/wielslot zie op een klapper die opgezet is?
wij gebruiken ook wiggen. Ideale dingen. Onze vouwwagen ook nooit een slot op als deze uitgeklapt stond. Hoefde dan ook  niet van de verzekering.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

JanJD

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 339
  • Merk Vouwwagen: 3DOG Traildog
Re: Wiggen onder wielen
« Reactie #3 Gepost op: juli 30, 2023, 12:34:26 pm »

Werkt fijn ja. Die wiggen, mooie plek ook. Is ook de eerste keer dat ik een velg/wielslot zie op een klapper die opgezet is?
Anders ligt het slot in de kofferbak te zwerven en hebben we er last van:)28] (Als ik er tijdig aan denk doe ik 'm aan het andere wiel, dan zie je 'm niet).
« Laatst bewerkt op: juli 30, 2023, 12:36:33 pm door JanJD »
Gelogd
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)

JanJD

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 339
  • Merk Vouwwagen: 3DOG Traildog
Re: Wiggen onder wielen
« Reactie #4 Gepost op: juli 30, 2023, 12:44:25 pm »

wij gebruiken ook wiggen. Ideale dingen. Onze vouwwagen ook nooit een slot op als deze uitgeklapt stond. Hoefde dan ook  niet van de verzekering.
Onze vouwwagen laat zich vrijwel altijd prima zonder wiggen vlak stellen, dit is de uitzondering op de regel:)28] Het verloop is zo extreem dat zelfs een 'valpoot' te kort is en hier dus de 2e wig onder gaat.
Slot zit er op om de boel opgeruimd te hebben:)3]. Op de camping zie ik nog niet zo snel de wagen gestolen worden. Onze verzekering eist voor diefstal dekking, voor zover ik weet zonder uitzonderingen, minimaal 1 goedgekeurd slot (slotenlijst was bij polis meegeleverd). Ook in de staling moet er een slot op (om niet afhankelijk te zijn van de dekking van de verzekering van de stalling)...
« Laatst bewerkt op: juli 30, 2023, 12:48:06 pm door JanJD »
Gelogd
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Wiggen onder wielen
« Reactie #5 Gepost op: juli 31, 2023, 06:51:34 am »

Onze Jametic ook eens zo opgezet.. Had toen stenen onder de steunpoten. Maar de voortent moest de andere kant op, helling opwaarts. Anders kon de boel  niet worden opgezet, raakte het tentdoek de grond niet.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal