Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camp Let Passion ervaringen  (gelezen 899 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sassie345

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Camp Let Passion ervaringen
« Gepost op: augustus 12, 2023, 09:26:53 pm »

Dag!

Wij zijn actieve kampeerders die van een de Waard tent zijn overgestapt naar de Holtkamper Cocoon. Dit ivm het slaapcomfort en het opzetgemak. Echter is onze Cocoon twee weken geleden in Italiaans noodweer terecht gekomen en heeft schade opgelopen. Wij overwegen nu de overstap naar een ander type vouwwagen met grotere luifel.
Wij zijn gecharmeerd van de Camp let Passion als alle zijwanden eruit zijn. De afwerking van deze vouwwagen heeft ons verrast qua niveau. We ik kan online weinig klachten vinden over de Camp let. Ik ben benieuwd naar de ervaringen hiermee. Kan iemand deze wellicht delen? Het is namelijk compleet anders dan wij gewend zijn. Bedankt alvast!
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.269
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Camp Let Passion ervaringen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 12, 2023, 11:16:59 pm »

Kan wel melden dat je er rekening mee moet houden dat je veel minder spullen mee kunt nemen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 342
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Camp Let Passion ervaringen
« Reactie #2 Gepost op: augustus 13, 2023, 07:49:32 pm »

Ik heb een Camp let Savanne uit 2012 gehad en dat was een heel fijn ding. Er zijn veel oude Camp lets te vinden op de campings, dat laat zien dat het goede wagens zijn die lang meegaan. Nadeel van de Camp let vind ik dat er echt minder mee kan. Er past meer in dan je denkt als je ze ziet maar echt niet zoveel als in een wagen met 1000-1500 liter. Evt kan een dakkoffer extra ruimte bieden. Een ander nadeel vond ik slapen op de klep ipv op een lattenbodem. Ook op te lossen door bijv froli systeem te installeren (gaat wel ten koste van iets bagage ruimte). Tenslotte, het is geen katoenen doek. Dat heeft voor- en nadelen , afhankelijk van waar en onder welke omstandigheden je kampeert.

Passion vind ik ook de mooiste, maar schijnt net wat minder makkelijk op te zetten te zijn dan de oudere modellen. Geen ervaring mee, zal wel meevallen gok ik.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal