Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Alpen; veynes; camping Solaire ****  (gelezen 1764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mieke

  • Gast
F: Alpen; veynes; camping Solaire ****
« Gepost op: augustus 04, 2015, 08:40:38 pm »

http://www.camping-solaire.com
Mijn mening samen met die van anderen kan je hier lezen: http://www.camping-frankrijk.nl/camping/veynes/solaire/

Ik kan hier nog aan toevoegen dat er veel vouwwagens stonden :J. Het was echt een fijne camping met allemaal mooie ruime staanplaatsen. Natuurlijk de ene wat ruimer of mooier gelegen dan de andere. Je kan op de site elke plek op de plattegrond bekijken MET foto. Je kan dus bijna geen foute keuze maken. Je kan vooraf reserveren en hoeft niets vooraf te betalen, als je uiteindelijk niet gaat moet je dit gewoon even laten weten. Waar kan dit nog? De camping ademt ruimtegevoel uit. Er zijn veel vaste plaatsen maar die zijn volledig gescheiden van de camping je ziet ze nauwelijks waardoor je bijna niet merkt dat ze er zijn. Goed bekeken.


Er zijn heel veel sportactiviteiten gorganiseerd maar ook de campinggasten onderling spelen samen. Ook onze Belgische girls and boy werden goed opgenomen in het gezelschap en deden dapper mee. Er is een groot voetbalveld, 2 volleybalvelden, 4 pingpontafels en 1 badmintonveld. Al het materiaal is gratis te nemen, inclusief andere buitengezelschapsspellen.


Er was voldoende en mooi onderhouden sanitair met lekker hete douches. Afwaswater altijd heet. Nooit een keer ergens moeten wachten altijd alles kraaknet.
Er was een nadeel aan de streek, wind, wind, wind.... Ik dacht dat we aan de zee zaten. Het weer was ook niet zo stabiel te noemen. Maar toch is deze streek voor herhaling vatbaar en vooral de camping is echt wel super te noemen.


Kort bij het meer was er nog een andere camping Les rives du Lac, echt een opeenstapeling van kampeerders. Ze stonden in de rij om af te wassen. Het had net hard geregend. Bij ons was er hier en daar een plasje. Daar was het blubber. Bij ons was er gras, daar stond je op keien en klei. Bij ons was er ademruimte, daar keek je gewoon in de pot van je buur. Ik ben er even over gewandeld en werd er gewoon gek. Was ik even blij dat ik daar niet stond. Maar ja, deze camping was aan de boord van de rivier die van ons zeker 300meter wandelen.
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2016, 11:27:02 am door KenJo »
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Fr: Alpen, camping Solaire in Veynes
« Reactie #1 Gepost op: augustus 04, 2015, 09:14:49 pm »

Dank je wel voor de recensie! Ik heb de camping op onze kaart gezet: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zxoH_m-dbOgI.kM4AYtYRLQ44
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal