Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Corsica: Porto: Camping Funtana a L'Ora  (gelezen 1712 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ECM

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 44
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort XL
F: Corsica: Porto: Camping Funtana a L'Ora
« Gepost op: augustus 21, 2016, 12:44:07 pm »

    Wij zijn hier deze zomer (2016) een paar dagen geweest op onze rondreis door Corsica.
Prima camping, maar weinig plekken voor Vouwwagens en caravans. Maar begrepen dat er hier nog relatief veel zijn in vergelijking met andere campings in/om porto. Het is een terrassencamping.
Wij hebben zelf bovenaan gestaan. Daar grote vlakke plekken met prachtig uitzicht op de omliggende bergen. Wel minder schaduw dan andere delen van de camping. ER zijn veel afgebakende plekken op de camping waar je alleen je tent kunt neerzetten en de auto elders. Maar zoals gezegd zijn er dus ook plaatsen voor caravans, campers en vouwwagens.
Zwembad is prima. Onderaan de camping is een wandelpad (circa 10 minuten) naar een riviertje. Erg fijn om af te koelen, te zwemmen, te spelen, de klauteren en kimmen etc. Sanitair is niet altijd toereikend voor de hoeveelheid gasten, maar ons inziens verder wel prima.
Personeel is vriendelijk. Dagelijks kan je vers brood halen. En in hoogseizoen wordt er enkele avonden wat georganiseerd (poolparty bij zwembad en corsicaanse avond). Buiten dit verder rustig in de avonden en sowiso na 11 uur.

Wij hebben er niet gegeten, dus geen idee hoe het restaurantje is. Je kan er ook pizza's afhalen.


* Vriendelijkheid personeel: 8
    * Sanitair: 6
    * Schoonheid van de camping zelf:8
    * Animatie team: onbekend
    * Voorzieningen: 8
    * Eet gelegenheden op de camping: onbekend
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F: Corsica: Porto: Camping Funtana a L'Ora
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2016, 03:08:14 pm »

Dank je wel voor duidelijke recensie. Wat ik gevonden heb over de camping is dat hij 60 standplaatsen heeft, klopt dat want ik krijg uit jouw verhaal het idee dat de camping groter is.

Uiteraard heb ik de camping op onze recensie-kaart gezet
« Laatst bewerkt op: augustus 21, 2016, 03:11:04 pm door KenJo »
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

ECM

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 44
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort XL
Re: F: Corsica: Porto: Camping Funtana a L'Ora
« Reactie #2 Gepost op: augustus 21, 2016, 04:58:43 pm »

Denk dat hij inderdaad wel groter is. Volgens ons zijn er afgelopen jaar of jaren plekken bijgekomen. En dan dus bovenaan. (De plekken geschikt voor wagens). Zullen denk eerder richting de 80 plekken zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal