Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Jura : Patornay : camping le moulin ****  (gelezen 1719 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VeNi

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 126
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama UP
F: Jura : Patornay : camping le moulin ****
« Gepost op: augustus 21, 2016, 10:59:32 pm »

Op deze camping vier nachtjes gestaan als tussenstop naar de Provence.

Naar onze normen een 'hutje mutje camping', 163 kampeerplaatsen met heel wat verhuuraccodomodaties. Kleine plaatsen, auto kon meestal niet bij op de standplaats dus veel mensen parkeerde de wagen her en der op de camping (vooral aan het sanitairblok bv).

Voldoende sanitair (raar genoeg was er zelfs een deel afgesloten, terwijl de camping volzet was).

Zwembad in openlucht met glijbanen en een overdekt zwembad met gratis sauna en hammam. Wij hadden schitterend weer dus was het er druk maar het ging wel. Dezelfde drukte enkel bij het overdekt gedeelte (bij slecht weer) lijkt me krap.

Animatie niet aan deelgenomen, elke avond tot na middernacht luide muziek (karaoke, schuimparty, optreden, ...) en nadien hangjongeren met veel lawaai.

Diverse plaatsen met schommel en toestellen, pingpongtafels, voetbalveldje en fitnesstoestellen

Gelegen aan rivier die op een plaats toegankelijk is met klein strandje. Vlakbij dorpje met bakker (beter brood dan op de camping) en marktje.

De gehele camping kwam rumoerig over, veel te veel volk op kleine oppervlakte.

Wel schitterende uitgangspunt voor bezoek aan de watervallen van Hérrisson (zeer mooie wandeling, echt aanrader), Baume-les-messieurs (laat je eerst verrassen door het uitkijkpunt en maak dan de wandeling
 naar beneden) en Lons-le-saunier (stad van la vache qui rit)

Vriendelijkheid personeel: 8 (twee studentes aan de receptie die hun best deden om iedereen zo goed mogelijke te helpen)
Sanitair: 7 (geen toiletbril, wel wc-papier, voldoende hoeveelheid)
Schoonheid camping: 6 (rommelig door her en der geparkeerde wagens)
Animatie team: 5 elke avond tot laat lawaai
Voorzieningen: 8 (zwembad, sauna, hammam, pingpong, speeltuin, fitnesstoestellen, strand, bar)
Eetgelegenheid: 7 afhaal van friet met snack (trage bediening)

WiFi 10min per toestel gratis aan de receptie, verder peperduur dus geen gebruik van gemaakt

Kortom als overnachtingscamping om de buurt te bezoeken ging het, om een ontspannen langer verblijf te hebben niet voor ons.




Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F: Jura : Patornay : camping le moulin ****
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2016, 11:07:30 pm »

Dank je wel voor duidelijke recensie. Uiteraard heb ik de camping op onze recensie-kaart gezet
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Chrisje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 522
Re: F: Jura : Patornay : camping le moulin ****
« Reactie #2 Gepost op: augustus 22, 2016, 08:56:34 pm »

Ik heb hier, met mijn kinderen, 4 jaren geleden mijn vakantie doorgebracht.
Wat er geschreven staat kan ik mij ook nog steeds in vinden.
Alleen stond ik in het "bos" aan de rivier waar we meer dan plek genoeg hadden.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal