Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: F: Ard?che: Villeneuve-de-Berg: Camping Le Pommier  (gelezen 14166 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanneke

  • Gast
F: Ardeche: Villeneuve-de-Berg: Camping Domaine le Pommier
« Reactie #15 Gepost op: juli 05, 2012, 12:05:02 am »

Mijn oppas is er net van terug. Heb nog geen klachten gehoord eigenlijk. Ze waren ook op campinglife. Geen camping voor ons. Veel te massaal. We gaan meer voor de eenvoudige campings
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F: Ard?che: Villeneuve-de-Berg: Camping Le Pommier
« Reactie #16 Gepost op: juli 29, 2013, 09:26:16 pm »

Wij zijn in 2006 en 2012 op"Le Pommier" geweest. In 2006 was het nog een prima camping, idd wel een grote hollandse enclave maar een mooi zwembad en goed eten. In 2013 zijn we er ook geweest nadat we weg geregend waren in Italiƫ. Godzijdank waren we in het na-seizoen, wat ook gelijk een helaas was want je kon merken aan het personeel dat men er niet zoveel zin meer in had. "Gelukkig" kwam er nog een kudde van 200 Franse studenten langs die dode vissen in het zwembad achter lieten en een berg overlast veroorzaakten in het pierenbad. Maar ach, die ouwe gerimpelde tomaten in de kampwinkel maakten een hoop goed.

Ander goed nieuws: het zwembad is verder uitgebreid zodat die berg sta-caravan mensen ook een nat pak kunnen halen.  :#

nee inderdaad, "Le Pommier" is niet Nederlands beste visite kaartje, dat is het receptiepersoneel ook niet, het restaurant evenmin maar onze kids hebben het nog steeds over de piratenboot. Dus mijn advies: zet die boot op marktplaats want dan neem ik hem over voor in de achtertuin.

Wel een tip: als je naar deze camping wilt gaan boek een last minute. Dan zit je voor een knaak en 3 duppies in een huurtent met alles erop en eraan. Want wij stonden met de klapper voor 35 euro per dag terwijl de buren met een huurtent voor 150 euro 1 week hadden (en die tentgaat in het hoog-seizoen voor 800,- weg).
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2013, 09:28:51 pm door KenJo »
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Stringelax

  • Gast
Re: F: Ard?che: Villeneuve-de-Berg: Camping Le Pommier
« Reactie #17 Gepost op: augustus 20, 2016, 06:58:27 pm »

Ook in 2006 hier geweest in het voorseizoen. Na een week hadden wij het wel gezien. Wij stonden met de caravan op een terrasveldje vlakbij een toiletgroep, hadden we speciaal aangevraagd. Inderdaad we stonden ernaast maar dan wel 1 pad hoger, wij keken op het dak. Enorm steil daar. Het is daar wel altijd druk vanaf het voorseizoen tot aan het naseizoen. Toen hadden zo ook veel vertier in de gehele periode.
Maar goed met een gehandicapte vrouw was het rampzalig. Als zij wilde douchen moest ik met de auto haar 1 pad lager brengen, ik ging dan maar verder naar beneden met de hond om hem in het water te laten spelen om daarna mijn vrouw weer op te halen bij het toiletgebouw. Hier kwam nog bij dat het al enorm heet was (eind mei!). Gelukkig kregen we de rest van ons geld terug en zijn toen naar de Vogezen gereden.
Deze camping werd mij door veel collega's aanbevolen, wil dus niet alles zeggen.
Gelogd

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1998
Re: F: Ardeche: Villeneuve-de-Berg: Camping Domaine le Pommier
« Reactie #18 Gepost op: augustus 20, 2016, 10:45:23 pm »

Deze camping is inderdaad een aanrader.  Zeker voor kinderen in de basisschool leeftijd.  Nog net voor de drukte van de ardeche pont d'arc. De drukte is op rij afstand. Mooie omgeving.


Wij rijden een half uurtje verder naar Les Coudoulets. http://www.zoover.nl/frankrijk/rhone-alps/pradons-ardeche/les-coudoulets/camping Een heerlijke kleine camping waarbij de recensies voor zich spreken. We komen er niet voor niets al enkel jaren.
Gelogd

DrLivingstone

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 473
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Exclusive
    • MTBTrails
Re: F: Ard?che: Villeneuve-de-Berg: Camping Le Pommier
« Reactie #19 Gepost op: augustus 20, 2016, 10:50:26 pm »

Deze camping is inderdaad een aanrader.  Zeker voor kinderen in de basisschool leeftijd.  Nog net voor de drukte van de ardeche pont d'arc. De drukte is op rij afstand. Mooie omgeving.
Wij zijn enkele jaren geleden er een aantal malen geweest. En inderdaad; het is een erg fijne camping. Prachtige ligging aan de rivier, supermooi sanitair, goed restaurant en mooie zwembaden. De grootste reden om hier niet meer heen te gaan: de prijs. De prijzen zijn per jaar dermate gestegen dat wij het gewoon te duur vinden.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal