Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Wat is jouw favoriete soort van campingreis  (gelezen 8847 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Wat is jouw favoriete soort van campingreis
« Gepost op: januari 25, 2017, 02:34:16 pm »

Er is hier al een pol over wat het favoriete land is waar jullie naar toe trekken.

http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=7209.msg263568;topicseen#new

Echter ik zou graag weten wat voor soort bestemmingen jullie het liefst naar toe gaan en met welke soort van activiteiten jullie het liefst jullie dagen vullen!

Iedereen kan maximaal 4 opties kiezen.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Wat is jouw favoriete soort van campingreis
« Reactie #1 Gepost op: januari 25, 2017, 03:06:58 pm »

Ik heb ingevuld....
1) Bergen en dan het liefst de Noorse bergen!! Maar goed Oostenrijk is ook erg mooi.
2) Platteland als we hier in Nederland een weekendje weg gaan vinden wij het heerlijk om echt buiten te zijn platteland dus en de kleinere campings.
3) Vissen. Jan houdt van vissen en soms doe ik gezellig mee (mits er een visvijver op de camping is ik heb namelijk geen visvergunning. Jan wel hoor!!)

En als ik een 4 had mogen in vullen dan waren het de bossen geweest geweldig om te wandelen met de hond of om door heen te fietsen.
Gelogd
Jevipro

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.781
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: Wat is jouw favoriete soort van campingreis
« Reactie #2 Gepost op: januari 25, 2017, 03:34:57 pm »

Leuke poll!

(heb 'm ook meteen even 'vastgezet' zodat het niet wegzakt als er niet meteen gereageerd wordt)

Ingevuld: zee, strand of meer (rivier, water in elk geval) minimaal bij een van de te bezoeken campings, al zijn we geen strandliggers.

Wel wandelen, en dat is meteen optie 2, erlangs, eromheen of in de bergen, maar da's geen must, alleen 'laag' wandelen in de bossen of bij water of door de natuur ook prima, ook zeker een 'verplicht' onderdeel van de vakantie.

Als laatste 'op uitstapjes', mag naar steden, musea (niet speciaal kunst, meer historisch, of openlucht of iets dergelijks), gecombineerd met gezellig door winkelstraatjes lopen. Kleine plaatsjes minstens zo geliefd als grote steden.
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.560
Re: Wat is jouw favoriete soort van campingreis
« Reactie #3 Gepost op: januari 25, 2017, 03:35:49 pm »

Drie opties ingevuld, platteland heeft onze voorkeur, vanwege de charme en de (relatieve) rust. Wel altijd een stad(je) op minder dan anderhalf uur rijden. Enne, donker natuurlijk, zo min mogelijk lichtvervuiling. Anders zie je daarboven niets;-).
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

Ber

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 182
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon 2024
Re: Wat is jouw favoriete soort van campingreis
« Reactie #4 Gepost op: januari 25, 2017, 04:14:11 pm »

4 aangeklikt.

heerlijk om van alles wat te doen. Vorig jaar zijn we voor het eerst 4 weken weggeweest, fantastisch.
Komend jaar hopelijk weer.

Dit jaar wordt het in ieder geval Corsica :K
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Wat is jouw favoriete soort van campingreis
« Reactie #5 Gepost op: januari 25, 2017, 04:17:23 pm »

Naar de sterrenkijken had ik er inderdaad ook nog moeten bijzetten! Had vooral aan de overdag activiteiten gekeken! Terwijl ik zelf 's avonds ook vaak naar de hemel zit te turen!
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 409
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Wat is jouw favoriete soort van campingreis
« Reactie #6 Gepost op: januari 27, 2017, 06:02:28 pm »

Wij houden van de bergen en vinden  het ook heerlijk om op een luchtbed te dobberen op een meertje. Het liefst een aantal oude stadjes in de buurt voor wat cultuur. De camping ligt bij voorkeur ekker buitenaf zodat luchtvervuiling niet het uitzicht op de sterrenhemel ontneemt. Krijg helemaal zin in kamperen door deze vraag  :J
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: Wat is jouw favoriete soort van campingreis
« Reactie #7 Gepost op: januari 27, 2017, 10:00:52 pm »

Het belangrijkste voor een geslaagde campingreis is dat we verrast willen worden. Door reis, omgeving, weer, cultuur, maar vooral door mensen die we altijd weer ontmoeten. We gaan dan ook nooit (tot nu toe) naar dezelfde plaats terug.
Gelogd

Juttertje

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 379
  • Merk Vouwwagen: Camplet Savanne
Wat is jouw favoriete soort van campingreis
« Reactie #8 Gepost op: januari 28, 2017, 10:11:25 am »

Het belangrijkste voor een geslaagde campingreis is dat we verrast willen worden. Door reis, omgeving, weer, cultuur, maar vooral door mensen die we altijd weer ontmoeten. We gaan dan ook nooit (tot nu toe) naar dezelfde plaats terug.

Ha, daar kan ik me geheel bij aansluiten. Vorig jaar naar zelfde camping terug geweest waar we het jaar ervoor zo super hebben gehad. Was nu ook alles wat we verwacht hadden, dus heerlijk gehad, maar... verrassing was eraf. Doen we dus ook ip niet meer. :)2]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal