Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!  (gelezen 40989 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #45 Gepost op: april 19, 2015, 09:47:39 pm »

Natuurlijk nooit leuk maar komt goed.
Dit is wel iets wat ze kunnen repareren lijkt me.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Drees

  • Gast
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #46 Gepost op: april 19, 2015, 10:23:09 pm »

Balen!
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #47 Gepost op: april 19, 2015, 10:31:03 pm »

Alleen vroegen we ons af of bij de wagentent de middelste stok kaarsrecht moet staan. Hij bleef bij ons een fractie schuin en we kregen dit niet beter.


Dat hoort zo. Deze beweegt mee, ook als je het bed omhoog doet. De slaapcabine hangt namelijk aan deze buis.

Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #48 Gepost op: april 19, 2015, 11:15:06 pm »

Ahhhh......balen meid! Maar dat is vast te repareren. ;-)
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #49 Gepost op: april 20, 2015, 07:12:16 am »

Dan vloek je wel even iets af denk ik dan. Maar idd te repareren. Scheurt dan toch wel vlug, of zie ik dat fout?
Gelogd

Vlinder73

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 237
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2015 vanaf voorjaar!
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #50 Gepost op: april 20, 2015, 10:25:04 am »

Balen kph! Maar daar is speciaal spul voor om het te plakken en dat zie je bijna niet.
Ik ben trouwens benieuwd hoe het kuipzeil voor de voortent bij ons bevalt. Dat hebben we er bij het proef opzetten namelijk niet ingelegd!

Bedankt drikusniet! Wat is het toch fijn dat je dat hier zo even kan vragen!!!!

Nu met De Wit bellen, want er zit geen muggengaas in de slaapcabine en dat zou wel moeten bij het 2015 model voor zover ik heb begrepen. Ben benieuwd hoe dat opgelost wordt!

Gelogd

Alpha-mannetje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 77
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #51 Gepost op: april 20, 2015, 08:21:44 pm »

..... er zit geen muggengaas in de slaapcabine en dat zou wel moeten bij het 2015 model voor zover ik heb begrepen. Ben benieuwd hoe dat opgelost wordt!

Zit er bij ons ook niet in. Staat mij ook iets van bij dat die er in zou zitten, maar ik kan alleen niet vinden waar. Dus hou ons op de hoogte zou ik zeggen.Hadden jullie trouwens ook stokken over?
Gelogd
Een vouwwagen ligt beter achter je auto als hij is ingeklapt!

Vlinder73

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 237
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2015 vanaf voorjaar!
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #52 Gepost op: april 20, 2015, 08:29:56 pm »

Bij de slaapcabine van de Malawi 2015 zit wel muggengaas, maar aan het hoofd- en voeteneind. Bij de verkoop was nog niet helemaal duidelijk waar het gaas zou komen en dachten ze dat het bij de rits zou komen. In plaats daarvan is het dus bij het hoofd- en voeteneind gekomen. Klopt dus gewoon! Hebben jullie dat ook alpha-mannetje?

Wij hadden inderdaad ook stokken over. Voor zover ik zag waren dat stokken om dwars in de voortent te plaatsen. Bij de wagentent hielden we trouwens ook iets over bedenk ik me nu...  :?
« Laatst bewerkt op: april 20, 2015, 08:31:43 pm door Vlinder73 »
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #53 Gepost op: april 20, 2015, 09:21:20 pm »

Bij de slaapcabine van de Malawi 2015 zit wel muggengaas, maar aan het hoofd- en voeteneind. Bij de verkoop was nog niet helemaal duidelijk waar het gaas zou komen en dachten ze dat het bij de rits zou komen. In plaats daarvan is het dus bij het hoofd- en voeteneind gekomen. Klopt dus gewoon! Hebben jullie dat ook alpha-mannetje?

Wij hadden inderdaad ook stokken over. Voor zover ik zag waren dat stokken om dwars in de voortent te plaatsen. Bij de wagentent hielden we trouwens ook iets over bedenk ik me nu...  :?

Waar is dan dat muggengaas in de slaapcabine?? Wil je mijn foto's eens terugkijken die ik geplaatst heb? Volgens mij zit er bij ons ook geen muggengaas hoor, maar is alles gewoon van bruin stof (of bedoel je iets anders).
Update: Ik heb in mijn foto idd ook een stukje muggengaas ontdekt bij het hoofdeind, maar dat is echt maar een klein strookje....................
« Laatst bewerkt op: april 20, 2015, 09:22:57 pm door kph »
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #54 Gepost op: april 20, 2015, 09:25:15 pm »

Dan vloek je wel even iets af denk ik dan. Maar idd te repareren. Scheurt dan toch wel vlug, of zie ik dat fout?

Nee hoor, scheurt echt niet vlug, daar hebben we heel hard voor moeten trekken (en als dan een punt van een luifelstok op het doek staat..........................1 + 1 = 2 (helaas)).
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #55 Gepost op: april 20, 2015, 09:28:27 pm »

Ja je eigen kracht is toch wel wat.  :# komt wel weer goed, is toch ook wel een heeeeel klein scheurtje.
Gelogd

Vlinder73

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 237
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2015 vanaf voorjaar!
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #56 Gepost op: april 20, 2015, 09:49:42 pm »

Diezelfde strook muggengaas zit ook bij het voeteneind kph! Dat is alleen niet op de foto's te zien. Hebben jullie al een oplossing voor het scheurtje?
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #57 Gepost op: april 20, 2015, 10:38:40 pm »

Aha, dan weet ik nu over welk muggengaas het gaat en dat we die wel hebben (viel me pas op bij het terugkijken van mijn foto haha). Nog geren reactie gehad op mijn mail, maar ze zijn vast gesloten op maandag............hopelijk morgen reactie.......
Gelogd

Alpha-mannetje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 77
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #58 Gepost op: april 20, 2015, 11:32:57 pm »

Kan me niet meer herinneren of er muggengaas zat maar dat zal dan wel. Vrijdag weet ik het want dan gaan we weer klappen  :>
Gelogd
Een vouwwagen ligt beter achter je auto als hij is ingeklapt!

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Kogel is door de kerk, wij gaan voor een nieuwe Malawi!
« Reactie #59 Gepost op: april 21, 2015, 12:40:10 pm »

Enige waar ik me echt aan heb geërgerd is het grondzeil van de voortent. Ik was er vanuit gegaan dat het een inritsbaar kuipgrondzeil zou zijn. Niet dus...............Ik krijg 'm niet glad gelegd en heb ruzie met het grondzeil i.c.m. de slikranden. Ben er zo klaar mee dat we waarschijnlijk het grondzeil niet gaan gebruiken, maar gewoon worteldoek neerleggen met tenttapijt erover heen. Maar dat moeten we even zien als we het worteldoek binnen hebben en het tenttapijt.
Ik heb afgelopen zondag het grondzeil ook voor het eerst uitgeprobeerd. Ik wist dat hij niet inritsbaar was, maar hoe je hem wel vast moet zetten en omhoog moet houden is mij nog een raadsel.  :I De hoekpunten kun je wellicht nog tussen de flappen door vastzetten, maar bij de andere punten die halverwege zitten kan dat helemaal niet. Er zit verder ook niets bij, dus ook daar kun je niets uit afleiden. Ik heb maar een mail naar De Jong & De Wit gestuurd. Ben benieuwd wat zij in gedachten hadden toen ze dit grondzeil zo maakten.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal