Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Aanpassingen Keuken Kavango  (gelezen 22733 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Aanpassingen Keuken Kavango
« Reactie #30 Gepost op: juni 26, 2013, 05:50:37 pm »

@ bosi: ik weet het maar helaas had de bouwmarkt waar ik was de metalen niet en omdat ik perse die buis onder de wagen wilde hebben heb ik er voor gekozen om nu 1x de kunststof versie te gebruiken en later te vervangen voor de metalen. Zo ben ik helaas ook niet geslaagd voor de gasdempertjes.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Aanpassingen Keuken Kavango
« Reactie #31 Gepost op: juni 27, 2013, 11:50:42 am »

Vanmorgen de disselbak aangepast zodat een groot gedeelte van het gereedschap en benodigdheden een vaste plek heeft gekregen. Van het stuk 125mm rioolbuis dat ik over had van de tentstokkenbuis, heb ik 2 stukken gezaagd en die op een plank vast gemaakt. In de ene buis de plastic haringen en in de andere buis het eerder gebruikte folie voor onder het grondzeil. Tussen de twee buizen liggen de plaatjes voor onder de stelpoten van de klapper.  :>

Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Aanpassingen Keuken Kavango
« Reactie #32 Gepost op: juni 27, 2013, 11:53:33 am »

Keurig hoor, zo mag ik het graag zien  :J
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Aanpassingen Keuken Kavango
« Reactie #33 Gepost op: juni 27, 2013, 12:26:20 pm »

Mooi en handig!  :J
Gelogd

NOOBrainer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 81
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok kariba
Re: Aanpassingen Keuken Kavango
« Reactie #34 Gepost op: juni 27, 2013, 02:01:51 pm »

Vandaag dus het electra gedaan en de tentstokkenbuis onder de klapper gemonteerd. Productief dagje geweest  :>


let wel even op de remstang.... bij mij kwam ie tegen de buis aan.... Ik moet ze nog even warm stoken en er een deukje in maken en een  stukje dakleer erop plakken,. Mocht ie er dan nog tegen slaan, dan gaat het PVC niet kapot.e
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Aanpassingen Keuken Kavango
« Reactie #35 Gepost op: juni 27, 2013, 11:46:09 pm »

Kennelijk hangt de stokkenbuis door de kunststof beugels lager, want bij mij zit er ruim 1cm afstand tussen de buis en de remstang. Goed om te weten want ik denk dat ik dan zelf beugels ga maken in plaats van de beugels die jullie gebruiken en dan als metalen kopie van de kunststof versie die ik nu (nog) heb.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Emmer

  • Gast
Re: Aanpassingen Keuken Kavango
« Reactie #36 Gepost op: juni 28, 2013, 08:49:10 am »

Kan misschien ook verschillen naar gelang je een ALKO of Knott oplooprem hebt. Aart kok gebruikt ze beide volgens mij.
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Aanpassingen Keuken Kavango
« Reactie #37 Gepost op: juli 26, 2013, 09:48:17 pm »

Wij hebben er een knott op zitten zag ik vandaag

Sent from my HTC One V using Tapatalk 4 Beta

Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Aanpassingen Keuken Kavango
« Reactie #38 Gepost op: mei 27, 2014, 01:59:15 pm »

Van het weekend heb ik het opbergschort aangepast. Ik vond het lelijk zoals de bovenkant steeds omslaat en dat daardoor de witte ophanghaken en de tentbuizen zichtbaar waren. Nu dus met naald en draad de bovenkant vast gemaakt aan de kunststof haken zodat de stof niet meer omklapt.


Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Gericom

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 26
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango Game Drive L/L 2014
Re: Aanpassingen Keuken Kavango
« Reactie #39 Gepost op: juni 04, 2014, 04:26:52 pm »

Dit opbergschort probleem zagen we in de showroom bij Aart Kok al, maar dat was niet anders.... Misschien even bij Aart Kok op de Facebook-site zetten als tip/aanpassing. (Als er al niet meegelezen wordt hier)
Gelogd

Paddy83

  • Gast
Re: Aanpassingen Keuken Kavango
« Reactie #40 Gepost op: maart 20, 2017, 02:36:03 pm »

Van het weekend heb ik het opbergschort aangepast. Ik vond het lelijk zoals de bovenkant steeds omslaat en dat daardoor de witte ophanghaken en de tentbuizen zichtbaar waren. Nu dus met naald en draad de bovenkant vast gemaakt aan de kunststof haken zodat de stof niet meer omklapt.



Slim, ga ik ook doen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal