Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen Camp-let Passion  (gelezen 10644 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nop

  • Gast
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #15 Gepost op: maart 09, 2020, 04:55:23 pm »

Inmiddels  zijn we weer een tijd verder. Op 1 april (echt waar) zijn we 1 jaar de eigenaar van deze miskoop. Hebben we een aantal extra stangen ontvangen, waarvan Isabella zegt dat dit moet helpen tegen de waterzakken. Dus toch een ontwerpfoutje? Nu maar afwachten wanneer we het kunnen uitproberen. Gekke gedachte: wachten op slecht weer om de tent op te zetten.....
Heb naar de dealer wel het voorbehoud gemaakt dat het nu toch echt goed moet zijn en dat het wel nog even kan duren vooraleer we dat kunnen uittesten. Was op zich geen probleem, maar koop ontbinden wil deze dealer nog steeds niets van weten.
Ik begrijp dat niet: liever een ontevreden klant, dan een keer je ongelijk toegeven.
We zijn dus straks een jaar een heel veel gedoe verder. Absoluut geen medewerking van de dealer en na lang en veel aandringen moeten de "oplossingen" dan van Isabella komen. Opzetfilmpje staat nu eindelijk op de website van Isabella. Duurt (ondanks de regelmatige versnelde opname) toch echt ruim langer dan de 3 minuten welke de dealer nog steeds op haar site heeft staan.
Ik ben het hele gedoe inmiddels spuugzat. Maar ja, zie 'm maar eens te verkopen.......
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #16 Gepost op: maart 09, 2020, 06:53:08 pm »

Wat zegt je rechtsbijstand?
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 921
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #17 Gepost op: maart 09, 2020, 07:12:59 pm »

Ik zou niet wachten. Gewoon een keer op een zaterdag opzetten en met de tuinslang erover.
Verder lees ik weinig tot geen negatieve verhalen van eigenaren oa op de Kamperen met Camp-let facebookpagina.
Maandagochtend modellen worden helaas nog steeds gemaakt door fabrikanten.

Dat een Passion een stukje langer opzetten is dan een Dream was mij ook al opgevallen.
Het zou mij er echter niet van weerhouden er een te kopen als ik aan vervanging toe ben.
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #18 Gepost op: maart 11, 2020, 11:27:05 am »

Misschien een held gekke gedachte maar ga eens contact zoeken met een andere dealer die dit merk ook voert en leg je probleem uit.
Misschien weten zij wel iets

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Gelogd

Nop

  • Gast
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #19 Gepost op: maart 13, 2020, 02:08:48 pm »

Rechtsbijstandsverzekering heb ik niet. Andere dealer is wellicht een optie, echter is het ook Isabella welke er nogal gemakkelijk in staan. Tja, regen genoeg op dit moment, maar hij moet ook nog weer droog worden voor ik 'm weer inklap...... ;-)
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 921
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #20 Gepost op: maart 13, 2020, 04:36:42 pm »

Rechtsbijstandsverzekering heb ik niet. Andere dealer is wellicht een optie, echter is het ook Isabella welke er nogal gemakkelijk in staan. Tja, regen genoeg op dit moment, maar hij moet ook nog weer droog worden voor ik 'm weer inklap...... ;-)
Een kwart jaar geleden gaf ik al aan dat je eens gratis juridisch advies zou kunnen inwinnen: https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=24884.msg318960#msg318960
Gelogd

Danny

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Camp-let Dream
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #21 Gepost op: juli 09, 2020, 08:06:55 am »

Ik heb zelf de camp-let Dream. Daarin herken ik de opmerkingen niet en deze voldoet volledig aan de verwachtingen. De Bijbehorende luifel daarentegen is meer een nachtmerrie. Inderdaad niet strak op te zetten en bij de minste geringste regen constant waterzakken. Best frustrerend als je daarmee bezig bent terwijl je buurman vanonder een probleemloos patiotentje van een euro of 35 zit toe te kijken. Tips om de waterzakken in de luifel te voorkomen zijn meer dan welkom.
« Laatst bewerkt op: juli 09, 2020, 08:28:05 am door Danny »
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 921
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #22 Gepost op: juli 09, 2020, 08:22:02 am »

Welke luifel heb je er bij?
Gelogd

Danny

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Camp-let Dream
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #23 Gepost op: juli 09, 2020, 08:26:50 am »

Living plus sand zonneluifel
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 921
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #24 Gepost op: juli 09, 2020, 08:33:42 am »

Living plus sand zonneluifel
Mooie luifel maar flink balen als er bij elk buitje waterzakken op staan. Op Facebook is er een groep kamperen met de Camp-let. Daar zijn zo'n 200 Camp-let eigenaren verzameld. Zal er vast wel eentje tussenzitten met het zelfde probleem en hopelijk ook een oplossing.

Zelf heb ik de klassieke luifel. 3 stokken met een stuk doek zonder zijwanden. Hij staat nu, maar of dat goed gaat zien we morgen. Ze hebben regen voorspeld hier.
Die living luifel leek mij juist ideaal. Lekker groot en beschut.
Gelogd

janine81

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 139
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssée 2.0 GL 2020
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #25 Gepost op: juli 09, 2020, 08:41:59 am »

@Jer81, jullie staan dus al lekker! Hier nog even wachten...
Wat betreft de luifel, wij hebben de luifel nature en gaan het zien! Ik heb ergens gelezen dat je de middenstok binnen in de voortent iets hoger kunt zetten voor een betere afwatering. Nog niet zelf getest...
Gelogd
Klapwiekend door het leven!

Danny

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Camp-let Dream
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #26 Gepost op: juli 10, 2020, 02:38:03 pm »

Ik heb inmiddels via de leverancier van mijn Dream een extra staander gekregen. Die moet ervoor zorgen dat de middenstang wat hoger komt te liggen om zo een betere afwatering te verzorgen. Nu wachten op de volgende bui om te kijken of dat het gewenste effect heeft.
Gelogd

janine81

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 139
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssée 2.0 GL 2020
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #27 Gepost op: juli 10, 2020, 03:17:15 pm »

Ok, top! Hopelijk is het hiermee (enigszins) verholpen!
Gelogd
Klapwiekend door het leven!

ArnoldS

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Camplet
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #28 Gepost op: juli 26, 2020, 04:12:43 pm »

Wij hebben ook de Camp-let Passion en bij de eerste regenval hadden we ook flinke waterzakken maar in ons geval in de luifel. Omdat we op vakantie waren heb ik zelf maar een paar gekromde stokken gekocht en daarmee was het probleem verholpen.
Nu moet ik wel zeggen dat de luifel living die we hadden voor onze Apollo hetzelfde euvel had, daar had ik van de dealer wel dakstokken voor gekregen.

De Passion vind ik een fijne wagen maar inderdaad gaat het opzetten niet zo snel als met de voorgaande modellen.
Wel vind ik de staande stokken aan de voorkant fijn, de tent zakt niet meer wat in, het staat wat steviger ik kan nu een kapstok aan de tentstok hangen.
De tent zelf staat wel super. Het is fijn om zoveel mogelijkheden te hebben om te ventileren.
De gordijnen gaan met ritsen dicht en hoeven niet over de schuine stangen te hangen wat toch het idee geeft van minder ruimte.

De opzet instructie van de Passion is niet handig, er is een instructie voor Up en Down, ik gebruik nu de Down instructie in achterwaarde volgorde en dan gaat het redelijk snel, maar het blijft wel een beetje hannesen met het losmaken van de staanders, soms zit de keuken wat in de weg. De oude stond inderdaad (zonder haringen) in 3 min. en nu doe ik er een 8 min. over.

Een ander ding dat mij niet zo bevalt zijn de lichtgewicht stokken van de luifel, deze buigen nogal door.
En als laatste kwam er wat water binnen bij de aangeriste gastencabine maar dat kan ook komen omdat we wat te weinig ruimte hadden voor de cabine.

Ik zou hem niet meer willen ruilen voor het andere model.
Gelogd

RR

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 24
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Campinhg met Trekking
Re: Ervaringen Camp-let Passion
« Reactie #29 Gepost op: april 11, 2021, 03:28:01 pm »

Ik heb idd gemerkt met al die kampeertijdschriften dat het 'gewoon' een positief verkooppraatje is.
Nog nooit heb ik een kritische stuk tekst in zo'n tijdschrift gelezen. Helaas zijn er voor vouwwagens ook geen reviewsites of bladen die gewoon de verschillende producten vergelijken of testen.

Zou een geweldig idee zijn voor dit forum....een categorie speciaal voor reviews van vouwwagens zoals deze informatie tak in het forum.
Bij de oriëntatie voor een nieuwe vouwwagen en de vele modellen is dat exact wat ik mis op internet....eerlijke reviews van gebruikers op nieuwe modellen vouwwagens....om zo veel beter een afweging te kunnen maken.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal