Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: afmetingen rails nieuwe Passion  (gelezen 1358 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ExtraRoyal

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Camp-let Passion
afmetingen rails nieuwe Passion
« Gepost op: februari 09, 2022, 09:58:06 pm »

Wij zijn de gelukkige kopers van een nieuwe Camp-Let Passion, die we over een tijdje kunnen gaan ophalen.
Ik was daarvoor een beetje aan het rondkijken naar opties voor dak/fietsendragers.
Op onze oude vouwwagen (royal) hadden wij 2 fietsen aan de buitenkant en een dakkoffer in het midden. De fietsen aan de buitenkant is fijn voor het tillen, en de dakkoffer zouden we zeker graag als optie houden.

Daarom denk ik niet dat de standaard fietsendrager wat voor ons is, en ben ik dus de mogelijkheden aan het onderzoeken.

Weet iemand van jullie wat de afmetingen zijn van de rails in de deksel (breedte/hoogte gleuf, breedte opening, dikte rails)?
En wat is de afstand tussen de verschillende rails?

Ik hoop dat ik dat kan gebruiken om een goede oplossing te verzinnen! :)
Gelogd

Camplet-WTB

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 133
  • Merk Vouwwagen: Camp-let
  • Camp-Let Passion
Re: afmetingen rails nieuwe Passion
« Reactie #1 Gepost op: juni 09, 2022, 09:45:58 pm »

Goedenavond,

Zag toevallig jullie bericht over de zoektocht naar een fietsendrager voor bovenop de Camplet.
Wij hadden hetzelfde probleem. Mijn vrouw heeft een driewielfiets en ikzelf een normaal model. Dat gaat niet samen op een standaard fietsenrek.

Wij hebben het opgelost door het standaard camplet imperiaal te monteren en daarop een kant en klaar fietsendrager voor 1 fiets en drie losse fiets goten voor de fiets van mijn vrouw. De standaard drager was heel eenvoudig te monteren. Voor de drie losse goten heb ik bij een handig familielid bevestigingsmateriaal op maat laten maken. Was even puzzelen maar het is wel gelukt.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal