!!! Let op!!! oude bankrekening van de club is opgeven.
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Wel liggen de standaard matrassen die Campooz er bij levert er erg strak in en lig je, zeker bij grotere kinderen of volwassenen, snel tegen het tentdoek aan. Bij regen is dat niet fijn. In de hoeken hadden wij deze zomer na enkele dagen regen daardoor wel nat beddengoed.
De camping variant was voor ons zonder twijfel héél welkom afgelopen jaar met het mindere weer en kamperen in eigen land. Het vergroot je leefruimte enorm en biedt veel mogelijkheden door de apart in te ritsen zijwanden en de ramen die allemaal in zijn geheel dicht te maken zijn maar ook muggengaas hebben. Wij vonden het opzetten van de gehele voortent incl het kuipzeil vastleggen met klittenband wel veel werk.
- Wat twijfels over het grondzeil in de voortent. Ligt niet in kuipvorm... beetje bizar vinden we dat. Bij hevige regen ben je dan wel gejost Niet ideaal inderdaad dat kuipzeil… het klittenband vind ik niet praktisch en het ligt ook nooit lekker strak. Bij de hevige regen afgelopen jaar gelukkig geen natte voeten gehad.
- Keukentje is gewoon een kastje. Zijn er goedkopere alternatieven op de markt? Maar ook zo dat het kastje gewoon blijft staan? Vele kastjes zijn volledig opvouwbaar. Ik vind hier wel voordeel dat je je spullen erin kan laten zitten. Goedkopere alternatieven genoeg! Al is de Campooz keuken wel heel mooi met dat bamboe
Heerlijke grote laadruimte inderdaad! Bij ons lag niets op het bed en paste alles er makkelijk in. Wat we minder prettig vinden is dat de laadruimte via de kant van het bed alleen via een luik te benaderen is. Geregeld hing ik daar op de kop in haha. Op de klep hadden wij of de keuken staan of een deel van de keukenspullen, waardoor via die kant de bak minder makkelijk in te komen is. [/quoteIn principe halen wij alles wat we dagelijks nodig hebben eruit. En wij hebben niet de bedoeling keuken op de klep te plaatsen. We vinden dat te dicht bij de slaapruimtes en vinden de geuren die dan blijven hangen niet zo aangenaam :-)Citaat van: n.jansen op februari 12, 2022, 12:00:45 amLeuke zoektocht naar de, voor jullie, ideale wagen! Veel lezen, kijken en als het mogelijk is uitproberen gaat zeker helpen. Wij zijn zelf een aantal keer met een gehuurde Lazy Jack op vakantie geweest om te kijken of we er een wilden aanschaffen. Uiteindelijk hebben we op basis van onze ervaringen toch gekozen voor een ander merk vouwwagen, ondanks dat er ook veel voordelen aan de Lazy Jack zitten en we het overall een fijne vouwwagen vonden. Succes met jullie zoektocht!Dankjewel! Welke hebben jullie dan gekozen als ik zo nieuwsgierig mag zijn? :-) Wij hebben natuurlijk 3 kinderen... dat is toch net iets anders dan 2 kinderen. Anders werd het waarschijnlijk wel een 1 2 3 klapper.. hoewel...
Leuke zoektocht naar de, voor jullie, ideale wagen! Veel lezen, kijken en als het mogelijk is uitproberen gaat zeker helpen. Wij zijn zelf een aantal keer met een gehuurde Lazy Jack op vakantie geweest om te kijken of we er een wilden aanschaffen. Uiteindelijk hebben we op basis van onze ervaringen toch gekozen voor een ander merk vouwwagen, ondanks dat er ook veel voordelen aan de Lazy Jack zitten en we het overall een fijne vouwwagen vonden. Succes met jullie zoektocht!
Kijk ook eens naar de Campwerk Family, die voldoet volgens mij aan al jullie wensen als ik je vragen zo lees.
Nadelen:Wij hadden behoorlijk wat lekkages op diverse plaatsen, over het algemeen worden deze volgens mij prima opgelost, dus waarschijnlijk pech gehad, maar het viel me erg tegen, het was echt teveel. LaatHet Luifeltje boven de zijtent is nodig, want het tentje zelf is niet 100% waterdicht. Dit ziet er leuk uit, maar ik vraag me serieus af wat er gebeurd als je een keer een goede storm hebt die onder het luifeltje slaat.
@KellyVGIk zou me er niet direct zorgen overmaken, hou alleen in je achterhoofd dat je er mogelijk misschien mee terug moet. De service is volgens mij prima, zowel van de dealers als Campooz zelf. Ik denk dat we gewoon pech gehad hebben. En het was inderdaad een 2021 model. Ik benoem het, zodat je er op voorbereid zou kunnen zijn dat er een potentieel probleem zou kunnen zijn. Als je het een mooie wagen vind zou ik me niet al te druk maken, de service is van wat ik lees goed, dus het komt vast goed. Zeker als ze aangeven dat ze dingen aangepast hebben in 2022, je mag aannemen dat ze er niet over liegen Er zijn niet voor niets wel heel veel tevreden eigenaren, als ze echt zo slecht waren stonden ze nu allemaal op marktplaats. En de negatieve ervaringen worden nu eenmaal sneller gepost.Het is vervelend als je een model met een productiefout hebt, maar als het uiteindelijk opgelost wordt en je bent voor de rest wel tevreden over de wagen is het prima, toch?Kijk anders nog eens in de Campooz groep op FB.