Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: enkele vraagjes over de lazy jack  (gelezen 4927 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: enkele vraagjes over de lazy jack
« Reactie #15 Gepost op: februari 17, 2022, 03:04:53 pm »

Ik zie dat je ook nog steeds twijfelt over welke versie.... ff of lj, camping of trekking....

Wij hebben ook 3 kinderen. 2 van 6 en 1 van 9. De oudste gaat dit jaar in een eigen tentje. Dan zou je zeggen een FF moet lukken maar wij denken...

- wat nu nog klein is binnen zo snel groot, je vouwwagen is ook opeens 5 jaar oud ;)

- onderweg campings willen wij zo min mogelijk gedoe met opzetten, de zij tent laten we er standaard af, luifel eraan, dan kunnen ze met 3 nog in de basistent liggen, dat gaat niet passen in een FF denk ik. Je hebt ook nog het trappetje en je moet zelf ook je bed nog in kunnen komen.

- als je met de trekking versie onderweg bent en de luifel moet met een storm eraf dan moet je wel naar binnen kunnen evenals je spullen. Als je basistent van de FF bezet is door van alles qua slapen van de kleintjes dan werkt dat niet echt.

Camping vs Trekking. Wij hadden de luxe van een soort tegoed die we niet eens op konden maken en dus beide gekocht. Voor het voorjaar de camping, met mooi weer de trekking mee.
Als ik een keuze moet maken is die vrij simpel, heb je plannen in NL of noordelijker, bergen of in het voorjaar weg, de Camping. Zonzeker de Trekking.
Je kan ook beginnen met de Camping en sparen voor een trekking luifel. Wij keken naar AK, CC, HK, dan is dit qua prijs geen enkel probleem ;-)

De breedte van een LJ is die van een gemiddelde caravan daar maken wij ons niet zo'n zorgen over anders dan dat we niet meer zo flexibel zijn als met een CCC.

Keuken vinden wij prima, de opties die de keuken heeft met de poten kan je nergens anders vinden dat ik weet. Prijs valt ook prima mee als je het vergelijkt met wat die van andere merken kosten.
Met grote goede koelbox en gaspitje erbij zit je op nog geen 600-700 euro. koop je zelf zo'n Defa of iets dergelijks dan moet je die telkens in elkaar zetten, die kan je volgens mij niet op 50cm krijgen om hem zo in de aanhanger te schuiven, denkend aan de storm en de luifel. De inhoud van het kastje heb je dan ook weer los, dat is veel te veel gedoe. Heb nog wel zitten kijken naar iets zelf maken of een CookBox, maar dat is ook allemaal net niet en ook nog veel duurder.
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2022, 03:11:21 pm door EriLin »
Gelogd

KellyVG

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 97
  • Merk Vouwwagen: nog geen
Re: enkele vraagjes over de lazy jack
« Reactie #16 Gepost op: februari 18, 2022, 10:36:08 am »

Ik zie dat je ook nog steeds twijfelt over welke versie.... ff of lj, camping of trekking....

Wij hebben ook 3 kinderen. 2 van 6 en 1 van 9. De oudste gaat dit jaar in een eigen tentje. Dan zou je zeggen een FF moet lukken maar wij denken...
/quote]

Bedankt voor je toevoeging! Ja, of het camping of trekking wordt... ik vermoed een camping. Lijkt ons wel nodig met ons 3 kids. Twijfelen dan alleen nog of we er een trekking luifel bijnemen (monteerbaar op de voortent). Of dat dan geen overkill wordt in de lengte. Maar ik kook graag buiten. Dus als je dan een gesloten voortent hebt, leek mij dat wel handig om onder te koken.

Gaan jouw 2 jongsten dan in de zijtent slapen?
Gelogd

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: enkele vraagjes over de lazy jack
« Reactie #17 Gepost op: februari 19, 2022, 01:31:22 pm »

Die gaan inderdaad nog in de zijtent, nog te jong voor een eigen tentje. Dat zal in 2 a 3 jaar wel komen. Dan kinnen we de zijtent thuislaten en een popup tentje extra meenemen. Maar als campings en bijzettenten zo in prijs blijven stijgen dan misschien wel wat langer :)
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal