Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Wat te kopen?????  (gelezen 3365 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DDD

  • Gast
Wat te kopen?????
« Gepost op: maart 11, 2012, 09:12:07 pm »

Wij overwegen een vouwwagen te kopen.
2 volwassenen, 3 kinderen( 7,11,13 jaar)
Hebben graag : de ruimte, opzet gemak, lattenbodem, veel rommel meenemen.

Hebben reeds een en ander bekeken maar zien door de bomen het bos niet meer. ::)

Prijsverschillen zijn ook behoorlijk.

Graag jullie ervaring en aanbeveling.

MVG,
Dennis

Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Wat te kopen?????
« Reactie #1 Gepost op: maart 11, 2012, 09:17:21 pm »

Hoi hoi,

Allereerst welkom hier! Misschien kan je aangeven wat ongeveer je budget is, wil je tweedehands of nieuw en wat zijn de plannen, 3 weken op een plek of wil je gaan trekken?

Ook niet geheel onbelangrijk; gaan de kinderen in de vouwwagen of slapen ze in een bijzettentje?

Hoe meer info je geeft des te beter kunnen we je helpen met adviezen!

Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

muis

  • Gast
Re: Wat te kopen?????
« Reactie #2 Gepost op: maart 11, 2012, 09:37:45 pm »

Welkom op het forum, welke merken heb je al bekeken en spraken je aan?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
« Laatst bewerkt op: maart 11, 2012, 09:44:08 pm door Alex »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Wat te kopen?????
« Reactie #4 Gepost op: maart 12, 2012, 09:36:58 am »

Welkom,

Tja ik zou zeggen ga voor een hk kyte.
Maar gezien de prijs niet voor iedereen weggelegd.
Dus zou ik voor een trigano Odyssee gaan of als je echt veel ruimte ook wilt voor de Olympe van trigano.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Qwaqa

  • Gast
Re: Wat te kopen?????
« Reactie #5 Gepost op: maart 12, 2012, 12:30:02 pm »

Ik denk - en hoop - dat iedereen zijn eigen merk zal aanbevelen, als je tenminste tevreden bent over wat je gekocht heb. Dus ik zal je een Cabanon Columbia aanraden met je 3 kinderen. Maar er zullen anderen zijn die vinden dat een Roadmaster ook heel geschikt zou zijn.

Wat vindt je zelf dus belangrijk? Ik denk dat je betere antwoorden krijgt als je een specifiek model noemt met een specifiekere vraag daar over.
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Wat te kopen?????
« Reactie #6 Gepost op: maart 12, 2012, 01:01:29 pm »

Van de week nog staan kijken bij een jametic Rondo met zo'n nieuwe aanbouw ziet er ook mooi en groot uit. De voortent zit aan de bak vast. Je hebt 2 slaapgedeelte, waaronder je ook weer 2 ondertentjes kunt hangen en dus ook de aanbouw voor 2 personen.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Wat te kopen?????
« Reactie #7 Gepost op: maart 12, 2012, 01:09:37 pm »

Bij de Rondo kan je maar 1 ondertentje gebruiken, toch? Wel twee slaapgedeeltes, maar slechts 1 deel klapt uit. (en het andere deel ligt in de wagen en daar wil je echt niet onder liggen ;)
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Wat te kopen?????
« Reactie #8 Gepost op: maart 12, 2012, 01:12:53 pm »

Ik denk - en hoop - dat iedereen zijn eigen merk zal aanbevelen, als je tenminste tevreden bent over wat je gekocht heb.
:off ik beveel dus niet de Kyte aan he  :J
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Angel

  • Gast
Re: Wat te kopen?????
« Reactie #9 Gepost op: maart 12, 2012, 02:07:30 pm »

Oja dat klopt. Degene die ik heb gezien had een tweede bed erin zitten met lattenbodem en aangezien ie bijna net zo breed is als de arizona. Heb ik dat iets te snel getypt, maar ja hou je nog 8 slaaplekken over.
Gelogd

famahbaas

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 82
  • Merk Vouwwagen: Teun ttt4 tenttrailer
Re: Wat te kopen?????
« Reactie #10 Gepost op: maart 12, 2012, 03:46:19 pm »

Ik zou idd de oudere kids in een tentje doen! en dan voor een odyssee of een jametic gaan. :**
Gelogd

Hanneke

  • Gast
Wat te kopen?????
« Reactie #11 Gepost op: mei 11, 2012, 09:17:52 am »

Tja, met drie kinderen kun je inderdaad alle kanten op! Zelfs een Zambezi is goed te doen met 3 kids, maar die zijn idd niet goedkoop.
We hebben zelf de riverlodge van Zambezi. In de achtertent kunnen 2volwassenen slapen, 3 kids zou ook nog kunnen. Maar een bijzetter erbij zou ik ook doen. Onze oudste is 7 en slaapt al in zijn eigen tentje. Vindt hij geweldig! (met onweer gaat hij wel naar binnen overigens).
de zambezi original heeft een achtertent over de gehele breedte vd tent. Daar kun je 4 volwassenen in kwijt!
Dit type is al wat ouder en je ziet regelmatig op marktplaats een mooi exemplaar voorbij komen.

Maar ik kan me ook voorstellen dat je meer binnenruimte wilt hebben......of je nou voor een jamet, cabanon of een aart kok gaat....ga eens kijken in een grote showroom en ervaar zelf wat bij jou past! Dan kun je gauw een schifting maken, wat je in ieder geval niet wilt! Dat is nl heel persoonlijk! Bij de Wit bijv. hebben ze veel verschillende merken opgesteld staan, maar zij zijn niet de enige hoor! Holtkamper heeft een eigen showroom, die zie je niet bij andere dealers staan (muv 2e hands exemplaren).
Ja en die prijzen lopen behoooooorlijk uiteen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal