Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Luxere Klapkarren  (gelezen 4337 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lexter

  • Gast
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #30 Gepost op: juli 11, 2012, 11:43:10 am »

Dan weet je al dat je Belgen geen toppers zijn in vouwwagenkamperen.


racisme onder de vouwwagenkampeerders... dat had ik nu ens nooit verwacht  >:( :N
maar je hebt gelijk, in belgie is het niet vanzelfsprekend om met een vouwwagen te kamperen, velen zullen zelfs niet weten wat in godsnaam het verschil is met een gewone tent die je in een aanhangwagen vervoerd :H

maar kom :off

cho wat is luxe?? eigenlijk mogen we al niet klagen want op vakantie gaan uberhaupt is tegenwoordig al een luxe :J
hebben zelf wegens beperkt budget door onze verbouwingen thuis een 2de hands vw aangekocht nl raclet tropicana uit de jaren 90, zijn zelf nog maar 20ers dus voor ons was deze aankoop al een grote luxe!!!!

maar ondertussen liggen onze lonen weer wat hoger en zijn de zware kosten aan de woning gedaan dus dromen we binnen enkele jaren wel van een nieuwere vw... grotere luxe ten opzichte van onze raclet nu zou een dichtgeritst grondzeil zijn en een handigere manier van opzetten (voor onze raclet recht te krijgen zijn hogere studies bijna een verreiste :J) en toch heeft het zen charmes... grotere wielen zou ik ook een plus vinden, al was het maar om het idee... voor de rest vinden we dat onze vw alle comfort bied wat we ervan verwachten...

campingkeuze staat hier volgens mij volledig los van, is maar wat je der zelf van verwacht niet??

Gelogd

Hanneke

  • Gast
Luxere Klapkarren
« Reactie #31 Gepost op: juli 11, 2012, 02:41:06 pm »

Nou komen we zelf van een de Waard tent af en ben nog steeds lid van het forum en wat me daar opvalt is dat de waardkampeerders voor het grote deel ook naar eenvoudige, vaak ntkc, campings gaan. Ik heb veel holkamper en aartkokbezitters gesproken die ooit begonnen zijn met een de Waard en overgestapt zijn om allerlei redenen op een tenttrailer en gekozen hebben voor de looks vd bovenstaande merken. Ik zie daar wel een verband tussen.
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #32 Gepost op: juli 11, 2012, 08:51:37 pm »

Nou komen we zelf van een de Waard tent af en ben nog steeds lid van het forum en wat me daar opvalt is dat de waardkampeerders voor het grote deel ook naar eenvoudige, vaak ntkc, campings gaan. Ik heb veel holkamper en aartkokbezitters gesproken die ooit begonnen zijn met een de Waard en overgestapt zijn om allerlei redenen op een tenttrailer en gekozen hebben voor de looks vd bovenstaande merken. Ik zie daar wel een verband tussen.

idem, wij hebben zelfde achtergrond met dewaardtenten (lezen zelfde forum) en gaan naar eenvoudige campings.

ik zie wel veschillen, hoor.
tussen vouwwagenforum-leden (meerendeel gaan naar wat luxere campings en gebruiken gemiddeld meer stroom) dan dewaardforum-leden (en ex-dewaard kampeerders) die in het algemeen meer naar eenvoud streven.

het zijn indrukken, geen statustieken :O :O

iedereen kampeerd op zijn eigen manier en moet echt zo blijven (anders wordt het op bepaalde campings zo druk) :H :H
Gelogd

Hanneke

  • Gast
Luxere Klapkarren
« Reactie #33 Gepost op: juli 11, 2012, 09:53:08 pm »

Precies! Lekker doen waar jij je goed voelt! Ik ken er zat die ons voor gek verklaren, maar ook voor veel de waardkampeerders(forum) kamperen wij al te luxe. NTKC lijkt me gaaf,maar daar kom je domweg met je klapbak niet op :-(...straks gaan we naar italie en we wilden wel iets te zwemmen voor de kids en een speeltuintje, meer hoeft ook niet. Stroom zit er bij in en wifi ook (ik vrees dat ik dat wel erg ga missen als ik dat niet heb ;-)),maar dat hebben tegenwoordig ook de eenvoudige campings al). En ik wil het liefst niet zien wat mijn buurman eet....(ruime plekken dus),alhoewel dat in Italiƫ een beetje whissfull thinking is. Ze zijn er al, maar in november al volgeboekt...
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal