Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Kleinere campings met visriviertje/meertje?  (gelezen 4867 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Kleinere campings met visriviertje/meertje?
« Gepost op: januari 21, 2019, 08:09:15 am »

Orienterend voor komende zomer ben ik benieuwd naar tips voor campsites in Engeland. We zoeken 'vuurtjes-campings' met liefst een riviertje of meertje waar zoon een hengeltje kan uitgooien. Stroom is helaas wel noodzakelijk. De zuidkust is goed bevallen maar ook de westkust lijkt ons erg mooi.

Ik heb al diverse sites en apps, maar er gaat toch niets boven persoonlijke tips!
Gelogd

Selandus

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
Re: Kleinere campings met visriviertje/meertje?
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2019, 09:44:26 pm »

https://parkfarmcamping.co.uk ligt aan de Rother river. Volgens de site is vissen toegestaan. Je mag er een vuurtje stoken op je plek. Weet niet hoe oud je zoon is, je moet namelijk een (op zich rustige) doorgaande weg oversteken, voor je bij de rivier komt. Maar helaas wel op een erg beroerde plek. Je stapt letterlijk door een gat in de heg de rijbaan op. Niet fijn als daar net een local vol gas voorbij knalt. Zeker de eerste dagen, als je ook nog de verkeerde weghelft op kijkt.

Op https://www.avontyrrell.org.uk/index.html is een grote visvijver aanwezig. Vuur stoken mag in één van de vele vuurschalen op het terrein. Verder sowieso een heerlijke camping met kinderen, veel outdoor activiteiten, prachtige omgeving!

Zie ook mijn reviews van deze campings elders op het forum.
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Kleinere campings met visriviertje/meertje?
« Reactie #2 Gepost op: februari 06, 2019, 07:51:49 am »

He bedankt Selandus, dat ziet er prima uit! Afgelopen jaar hebben we hier vlakbij op een camping gestaan, mooie streek en niet te ver van de boot voor een eerste camping. Deze gaat zeker op het lijstje!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal