Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Best veel aanhangers zijn ongeremd. Mensen die dat willen gebruiken kopen vaak ook bewust een auto die wel wat ongeremd mag trekken. Dus geen 3 cilinder 1 liter turbo blokjes. Hoe dan ook geremd of ongeremd. Iedereen weet wel of dat voor hem/haar van belang is.
En dan, na nodige gedoe is de tent los van de kar.En ga je die kar dan volgooien met tuinafval, grond, graszoden, puin ot ander afval om te dumpen bij de.gemeente?Zie het niet zo snel gebeuren, die kar lijdt daar best onder en wordt vies, en is ook weer je basis van je vakantie verblijf.
De helft van een Combicamp ??? .......... het is waarmee je hem vergelijkt. (in dit geval is het dus echt appels met peren vergelijken)Voor 10K heb je een prima CombiCamp, alleen zijn er maar weinig mensen die dat weten.Als je een CombiCamp Valley Pure neemt met daarbij de optie 'voortent' en 'oplooprem' dan heb je m.i. een hele fijne wagen voor € 10.195,- is toch nog lang geen 20Khttps://combi-camp.com/nl/vouwwagens/valley/#products
Nee, maar dit is een trailer tent, dus je kunt aanhanger ook los gebruiken. En dan is dit niet veel. Veel auto's mogen zo'n 500kg ongeremd trekken. Dan heb je het over een goede 300 kg laadvermogen. Da's niet veel. Met een geremde basis zonder kenteken kan hij wel tot 750 kg. Scheelt 250 kg en is daarmee een stuk bruikbaarder.
Ik vind het een grappig concept en denk dat er ook wel wat verbetering in zit en dat zal ook wel komen. Er zitten voor en nadelen aan maar welke heeft dat niet.Iedereen moet zelf kijken welke wage de meeste plus punten heeft voor zijn doel.